Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצד שני התיבה שלי (הוראות יצרן) מכוונת ל 32 והפיק הוא ב 32, אז זה לא שיש פה טענה נכונה או שגויה, אלא כמה דרכים שונות, ובכל אחת מהן אפשר להגיע להצלחה מסוימת. והתיבה של אורן אלקובי יותר קטנה מהתיבה המומלצת ב 25% בערך.

אצל בר למשל גודל התיבה כבר לא מביא לשיפור לעומת תיבה שיותר קטנה בכמעט 1 קיוביק, אז קשה להיות דדוקטיבי בנושא.

בבית בד"כ משתמשים בנפחים הרבה יותר גדולים מהרכב, DLS למשל מצהירים שאם אתה בונה תיבה ביתית לאלמנטים שלהם, היא צריכה להיות כפולה בנפחה מהנפח המומלץ לרכב.

 

בכל מקרה, אני מסכים איתך לחלוטין שנפח גדול יותר יעזור לו בנמוכים, עד כמה גדול יותר- הכי טוב לנסות ולהיווכח.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יש נפחים מומלצים לרכב על בסיס קאבין גיין וריספונס.

יש נפחים מומלצים לבית על בסיס רום גיין וריספונס.

 

אותו אלמנט, אותו הספק.

אני לא חושב שזה יהיה בעייתי בכלל להכניס את הסאב שלו בתיבה של 2.5 קיוביק פיט (נטו) עם פורט שמכוון נמוך.

 

לבאנדפאסים אין נפחים גדולים פי 2-4 מתיבה אטומה?

לתיבת רבע גל אין לפח גדול פי 4 מנפח תיבה אטומה?

 

אתה מפספס את העיקר פה

פורסם

ברור, אבל אלו סוגים שונים של תיבות, כל סוג והנתונים הרצויים.

תיבה גדולה יותר תעזור לו להפיק נמוכים בקלות יתרה, אבל זה עובד כמו גרף פעמון, הוא יגיע לשיא ובנקודה מסוימת הנפח יהיה בעוכריו והתוצאה תרד. יכול להיות שהשיא יהיה ב 2 יכול להיות ב 2.5 ויכול להיות ב 3, לא בדקתי, אבל חשוב להדגיש שלא "כמה שיותר נפח יותר טוב".

אולי אני באמת מפספס את העיקר- מהו ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

העיקר הוא שאין הגבלת נפח חד משמעית. הכל תלוי באפליקציה.

הצהרות יצרן הן לתיבה שהפיק שלה באיזור ה35-40 הרץ עם ריספונס יחסית לינארי ודיליי יחסית נמוך. זה אידאלי למי שמחפש באס בכללי. זה לא אידאלי למי שמחפש את הנמוכים או להיפך תיבת טון.

קח את התיבה שלך ושים אותה בבגאז׳ אתה תראה שהפיק ישתנה. אתה מודד פיק עם תיבה בקבינה, אז ברור שהפיק שלך יהיה בנקודת טיוניג של התיבה.

 

הוא יכול לנסות פורטד גדולה, ואף ממליץ גם לנסות רבע גל. אני חושב שזה בדיוק מה שהוא מחפש.

להוריד נקודת טיונינג על תיבה בנפח של המלצת יצרן - בזבוז זמן מוחלט לדעתי.

×
×
  • תוכן חדש...