Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה עם לכה שהיא מצהיבה, אמנם לא רואים את זה כשהיא מרוחה על עץ כמו הייעוד האמיתי שלה אבל בהחלט רואים את זה כשהיא מרוחה על משהו שקוף כמו פנס

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אז כנראה שהפתרון הכי טוב מבחינת עמידות הוא פירוק של הפנס , שיוף , פוליש וריסוס לכה ייעודית לרכב שיוף , פוליש , אוטם.

 
 

 

 
 
פורסם
כתבתי שזה עם הגנה.

 

אמרתי לא מספיק פעם אחת, אתה שוטף את הרכב, הרכב מתלכלך הפעם הראשונה שמרכתה את הלכה היא כבר התפוגגה מיזמן, צריך לשמר את הפנסים, למרות פעם בכמה זמן שוב לכה לאחר שטיפה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם
אז כנראה שהפתרון הכי טוב מבחינת עמידות הוא פירוק של הפנס , שיוף , פוליש וריסוס לכה ייעודית לרכב שיוף , פוליש , אוטם.

 

לא לכול אחד יש מכונת פוליש בבית, ולא כל אחד יסכים לקחת סיכון ולשייף את הפנס שלו, גם אם הוא יעשה פוליש ידני.

 

פתרון טוב זה לקנות ערכה לחידוש פנסים, או ללכת למישהו שמחדש פנסים, ולנסות לשמר את הפנס ומידי פעם לחדש בלכה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

נכון שלא לכל אחד יש מכונה , דיברתי על הפתרון האולטימטיבי.

 

ערכה לחידוש פנסים כוללת ניירות שיוף. תסכל על השרשור הארוך לחידוש פנסים ותבין כמה כן מוכנים לשייף את הפנס שלהם.

 
 

 

 
 
פורסם

יש בחור בעיר מגורי, שמגיע אלייך עד הבית, 200 שקל משייף את 2 הפנסים לרמה של חדש, למי שאין כוח או מפחד להתעסק בזה זה אחלה פתרון ושירות.

 

בכול מקרה - אם לא משייפים העכירות תחזור דיי מהר, והתוצאות לא יהיו כמו של חדש.

פורסם
יש בחור בעיר מגורי, שמגיע אלייך עד הבית, 200 שקל משייף את 2 הפנסים לרמה של חדש, למי שאין כוח או מפחד להתעסק בזה זה אחלה פתרון ושירות.

 

בכול מקרה - אם לא משייפים העכירות תחזור דיי מהר, והתוצאות לא יהיו כמו של חדש.

 

לפי דעתי גם יש הבדל בין חידוש פנסים דרך ערכת חידוש לבן פוליש עם מכונה, פוליש עם מכונה זה חידוש יותר רציני, אפשר קצת פוליש אגרסיבי יותר וזה גם קצת יוריד שכבה.

ככה עם ערכה זה רק חומר שמחדש את הפנס אבל זה יחזור הרבה יותר מהר למצב הקודם מאשר עבודת פוליש עם מכונה.

HONDA CIVIC SEDAN 07 1.8 VTEC 140 HP

פורסם

לא הבנתי למה ציטטת אותי? איפה במה שרשמתי הזכרתי מכונה/ערכה?

איפה פה הסתירה בין מה שרשמתי למה שאתה הגבת?

 

רשמתי שיש בנאדם שמגיע אלייך הבייתה, לפחות בעיר מגוריי, לוקח X כסף, אגב הוא משתמש גם בנייר שיוף וגם מכונה, אם אנחנו כבר בזה, ראיתי ביצוע אצל חבר.

פורסם

בשייף ידני (רב שלבי) אפשר להגיע לתוצאות לא פחות טובות ממכונה

צריך רק להקפיד( כך אני נוהג) למרוח כל כמה חודשים אוטם צבע מעל הלכה.

פורסם
העיניין הוא כזה , או שמורחים לכה נגד UV ואז אמור להיות ראש שקט מבחינת ההגנה , זה לא אמור לחזור אחרי חצי שנה.

או מריחת ווקס\אוטם כל כמה חודשים.

 

בגלל שמרחתם חומר הגנה רק פעם אחת הגיוני המצב יחזור אחרי חצי שנה.

 

כלומר, אם מורחים לכה נגד UV, כמה זמן זה אמור להחזיק מבלי לבצע תחזוקה עצמאית (של מרויחת חומרים אחד לחודש/חודשיים),

בהנחה והרכב עובר שטיפה בממוצע אחת לחודש/חודשיים?

 

אז כנראה שהפתרון הכי טוב מבחינת עמידות הוא פירוק של הפנס , שיוף , פוליש וריסוס לכה ייעודית לרכב שיוף , פוליש , אוטם.

 

אז מדוע לא לבצע זאת?

פורסם

בגלל המורכבות שבעיניין. יש צורך לפרק פנסים ובחלק מהמקרים זה דורש פירוק טמבון. ריסוס הלכה דורשת כמה שכבות עם המתנה של כ20 דקות בן שכבה לשכבה. ורק אחרי שבוע ניתן לשייף לכה.

 
 

 

 
 
פורסם

תודה, ובנוגע לשאלה הקודמת?

 

כלומר, אם מורחים לכה נגד UV, כמה זמן זה אמור להחזיק מבלי לבצע תחזוקה עצמאית (של מרויחת חומרים אחד לחודש/חודשיים),

בהנחה והרכב עובר שטיפה בממוצע אחת לחודש/חודשיים?

פורסם

אם תתן כמה שכבות של לכה דו רכיבית איכותית זה לא יחזור בשנים הקרובות.

מקשה, לכה ומדלל שלי

 

http://jpg.co.il/view/52353a9ad309a.jpg/

http://jpg.co.il/view/52353a9adeaa9.jpg/

http://jpg.co.il/view/52353a9ae2842.jpg/

http://jpg.co.il/view/52353a9ae5f8d.jpg/

לכה כזו לא יכולה לבוא בצורת תרסיס מוכן מראש בגלל האופי של החומר אחרי שהוא מתערבב, אלא אם יכינו לך תרסיס ותרוץ הביתה לצבוע תוך 10 דקות :lol:

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
גיגלתי וקראתי רבות, במיוחד את הפרוייקט המרשים הבא:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=375998

 

בשורה התחתונה, יש לי שני רכבים, מאזדה 3 ופונטו גרנדה,

במאזדה יש מעט מאוד עריכות, אבל בעיקר כתמים גדולים שלא ברור האם החידוש יעזור,

ובפיאט יש משהו שנראה כמו מעט עכירות, מצ"ב 5 תמונות, שלושת הראשונות של המאזדה ושתי האחרונות של הפיאט.

 

במאזדה, בפנס אחד יש כתמים בחלק העליון, ושאר הפנס נראה בסדר (תמונה 1),

בפנס השני יש כתמים גדולים ואטומים בחלק בימני (תמונות 2 ו 3),

ובפיאט אין כתמים נראה פשוט מעט עכור (תמונות 4 ו 5).

 

1. האם חידוש למאזדה בכלל, ולכתמים בפרט, יעזור, או שהכתמים זו בעיה אחרת?

 

2. האם חידוש לפיאט יעזור, או שזו לא עכירות?

 

3. שירות עד הבית יעלה כ 200 ש"ח לכל רכב, או לבצע זאת בעצמי,

השאלה היא האם השירות (ושל מי מומלץ) יחזיק מעמד לאורך זמן, או שעדיף לבצע לבד?

 

4. במידה ואבצע זאת בעצמי, האם יש הבדל בין רכישת ערכת DIY (כ 100 ש"ח לערכה),

לעומת רכישת הרכיבים הספציפיים המופיעים בלינק?

במידה ואין הבדל מהותי, כלומר, הרכיבים שמקבלים בערכה הם טובים, אני מעדיף להזמין ערכה מוכנה.

אשמח לקבל לינק לערכה מומלצת.

 

תודה.

 

שלום ,

תוכל לגשת לאחד מסניפי אוטו דיפו - שם אנחנו נותנים את השירות עם כלים וחומרים מקצועיים ב 99.99 ש"ח

 

בברכה

 

אוטו דיפו


×
×
  • תוכן חדש...