Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני מתחיל להתעניין במחליפה לסיטרואן C5 שלי, ובודק אפשרות להמשיך עם הדור החדש של הרכב, זה עם מנוע THP והמתלים ההידראולים המוכרים.

 

אאל"ט הרכב שווק בישראל החל משנת 2011.

 

אשמח לשמוע רשמים בנוגע לתחזוקה, תקלות נפוצות וכדומה.

 

תודה רבה וחג שמייח.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ממליץ לך לקרוא באינטרנט אודות המנוע המדובר.

במנוע החיפוש תרשום מנוע EP6DT או 5FT.

המנוע הזה לא אמין במיוחד.

אם כבר, תחפש את המודל 2009-2010 עם המנוע RFJ הידוע.

מנוע אמין ללא בעיות מיוחדות.

פורסם

מכיר, הבעיה היא שהוא מגיע עם גיר AL4 ושהוא עצל מדי לטעמי.

 

אחפש אצל הדוד גוגל, תודה רבה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אסי, ראיתי בעיקר בעיות טיימינג שנפתרו באמצעות החלפת מותחן באחריות, ובעיות במערכת שימון הטורבו.

 

האם לזה אתה מתכוון? יש עוד בעיות, אולי כאלה שאפיניות לישראל (חום, אבק)?

 

תודה ושבוע טוב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

יש לי מנוע דומה ב- C4 טורבו עם 80 אלף ק"מ. בסך הכל הוחלף המותחן הנ"ל באחריות די בהתחלה, ובנוסף הקדמתי את החלפת המצתים בכמה אלפי קילומטרים כי אחד מהם נשרף. מחירון המצתים 400 שקלים בלובינסקי או 200 שקלים בכל מדינה אחרת ו/או איביי. לא סיפור.

הביצועים של המנוע הזה מדהימים - הוא מושך חזק מכל סל"ד אפילו עם הגיר AL4, והייתי מוכן בשבילו לשלם בעוד תקלות. אבל אין.

מישהו מכיר עוד איזו בעיה?

פורסם

רק כי זה אתה:

הרכב פחות נוח ממה שמצפים

הרכב פחות זריז ממה שמצפים

למעשה בעיני גם הוא וגם ה508 פשוט לא מגרדים אפילו את מנוע ה122 הצנום של ואג

ובכל זאת שקלתי רכישת 508, שלטעמי האישי עדיפה על הסיטרואן ואני ממליץ לך לנסותה, עד שהתחוור לי שיש במנוע בעיות בוצה וכן עם חיישנים תקולים. אני מניח שלא כולם. התייעצתי עם שני מוסכי רשת.

 

מצטער שאני לא איש בשורות השבוע...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מה שאיל מספר זה מה ששמעתי מקולגה שקיבל C5 THP כרכב חלופי למונדיאו שלו.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
רק כי זה אתה:

הרכב פחות נוח ממה שמצפים

הרכב פחות זריז ממה שמצפים

למעשה בעיני גם הוא וגם ה508 פשוט לא מגרדים אפילו את מנוע ה122 הצנום של ואג

ובכל זאת שקלתי רכישת 508, שלטעמי האישי עדיפה על הסיטרואן ואני ממליץ לך לנסותה, עד שהתחוור לי שיש במנוע בעיות בוצה וכן עם חיישנים תקולים. אני מניח שלא כולם. התייעצתי עם שני מוסכי רשת.

 

מצטער שאני לא איש בשורות השבוע...

 

מנוע לא יכול ליצור בעיית בוצה!.

בעיית בוצה יכולה להיווצר[אפילו במנועי VAG] אך ורק בגלל שלא מחליפים את השמן בזמן ו/או שמשתמשים בשמן איכות סוג ז,כמו למשל ברכבים בליסינג,קרוב לוודאי שהמידע שקיבלת קשור ישירות לרכבים שבליסינג.

לגבי נושא הביצועים של המנוע [156 סוסים] של פיגו/ב.מ.וו,מול ה122 הרזה של VAG,זה ברור שזאת בדיחה לא מוצלחת שלך,עשית מהגולף 122 מטוס חמקן,ונהגתי,הוא בסדר ולא יותר,והוא חלש משמעותית מהמנוע 1.6 של פיגו/ב.מ.וו.

שתף יותר לגבי מי שיחרר לך את המידע,מוסכי רשת,זה גם יכול להיות רשת דר סובארו..

פורסם
יש לי מנוע דומה ב- C4 טורבו עם 80 אלף ק"מ. בסך הכל הוחלף המותחן הנ"ל באחריות די בהתחלה, ובנוסף הקדמתי את החלפת המצתים בכמה אלפי קילומטרים כי אחד מהם נשרף. מחירון המצתים 400 שקלים בלובינסקי או 200 שקלים בכל מדינה אחרת ו/או איביי. לא סיפור.

הביצועים של המנוע הזה מדהימים - הוא מושך חזק מכל סל"ד אפילו עם הגיר AL4, והייתי מוכן בשבילו לשלם בעוד תקלות. אבל אין.

מישהו מכיר עוד איזו בעיה?

 

קצת מוזר לקרוא על מגרעותיה של ה AL4, גם כאן וגם במקומות בהם דנים על ה C5 עם מנוע 1.6 טורבו. ב C4 טורבו מותקנת לזכרוני תיבה רובוטית וב C5 עם אותו מנוע תיבה פלנטרית יפנית עם 6 הילוכים. בקיצור לא AL4, לא פה, גם לא שם. אשר לקומבינציה המכנית הזו שב C5, אני מכיר אותה לא רע מפז'ו 3008 ולפחות שם היא מתנהגת מצוין.

פורסם
מנוע לא יכול ליצור בעיית בוצה!.

בעיית בוצה יכולה להיווצר[אפילו במנועי VAG] אך ורק בגלל שלא מחליפים את השמן בזמן ו/או שמשתמשים בשמן איכות סוג ז,כמו למשל ברכבים בליסינג,קרוב לוודאי שהמידע שקיבלת קשור ישירות לרכבים שבליסינג.

לגבי נושא הביצועים של המנוע [156 סוסים] של פיגו/ב.מ.וו,מול ה122 הרזה של VAG,זה ברור שזאת בדיחה לא מוצלחת שלך,עשית מהגולף 122 מטוס חמקן,ונהגתי,הוא בסדר ולא יותר,והוא חלש משמעותית מהמנוע 1.6 של פיגו/ב.מ.וו.

שתף יותר לגבי מי שיחרר לך את המידע,מוסכי רשת,זה גם יכול להיות רשת דר סובארו..

 

ספר את זה הן לבעלים של 508, הן של ה159, ולמעשה הן של טויוטה. מצטברת בוצה בראש המנוע שדורשת את פתיחתו. לפעמים זה בגלל נסיעה עירונית ברובה.

תודה שלא התווכחת עם נושא החיישנים, אודה אם תשתף מניסיונך.

הכל נבדק בשלושה מוסכי יבואן. העדין שבהם אמר שהוא לא אוהב את הרכב, איך אתה קשור אליהם?

למנוע אולי יש 156 כס, אבל הוא משנע 508 ולא מיני. הרכב, כרכב, איטי משמעותית מול 122 בכל מצב. אין ספק, שלו היו משדכים את ה122 לפאסאט, המצב היה שונה.

אגב, ב508 הדגמה שאני נהגתי עליה היו רעידות בעת עמידה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
קצת מוזר לקרוא על מגרעותיה של ה AL4, גם כאן וגם במקומות בהם דנים על ה C5 עם מנוע 1.6 טורבו. ב C4 טורבו מותקנת לזכרוני תיבה רובוטית וב C5 עם אותו מנוע תיבה פלנטרית יפנית עם 6 הילוכים. בקיצור לא AL4, לא פה, גם לא שם. אשר לקומבינציה המכנית הזו שב C5, אני מכיר אותה לא רע מפז'ו 3008 ולפחות שם היא מתנהגת מצוין.

 

ב C4 דור ראשון בשנת 2009 מנוע 1.6 טורבו החליף את מנוע ה 2.0 הישן.

 

תיבת AL4 נשארה עד סוף ייצור של הדור הראשון כך שקיים שילוב של מנוע 1.6 טורבו עם AL4. אבל באמת לא רלוונטי לנושא.

 

ב C4 טורבו דור שני (הנוכחי) אכן תיבה רובוטית, ואוטומטית 6 הילוכים ב C5 טורבו.

 

 

פורסם
ספר את זה הן לבעלים של 508, הן של ה159, ולמעשה הן של טויוטה. מצטברת בוצה בראש המנוע שדורשת את פתיחתו. לפעמים זה בגלל נסיעה עירונית ברובה.

תודה שלא התווכחת עם נושא החיישנים, אודה אם תשתף מניסיונך.

הכל נבדק בשלושה מוסכי יבואן. העדין שבהם אמר שהוא לא אוהב את הרכב, איך אתה קשור אליהם?

למנוע אולי יש 156 כס, אבל הוא משנע 508 ולא מיני. הרכב, כרכב, איטי משמעותית מול 122 בכל מצב. אין ספק, שלו היו משדכים את ה122 לפאסאט, המצב היה שונה.

אגב, ב508 הדגמה שאני נהגתי עליה היו רעידות בעת עמידה.

 

בטויוטה הבוצה זה היה קשקוש של היבואן כאליבי להתחמק מתכנון לקוי במנוע,בסוף הם הודו[היפנים] שהייתה תקלה בתכנון המנוע ולכן מנועים נתפסו.

סליחה,אבל אני מתקשה להאמין שיצרת קשר עם שלושה מוסכי יבואן..בכדי לאסוף מידע על אמינות 508,והם עוד שיתפו איתך פעולה..אני מצטער,אבל זה נשמע מאד לא אותנטי!.

קרוב לוודאי שעשית סיבוב על 508 ליסינג מחבר ולא נדלקת על הרכב,יכול להיות שאפילו נדפק לו איזה חיישן,אין רכב עם אמינות מושלמת,אפילו לא יפניות או VAG[בצחוק].

פורסם
ב C4 דור ראשון בשנת 2009 מנוע 1.6 טורבו החליף את מנוע ה 2.0 הישן.

 

תיבת AL4 נשארה עד סוף ייצור של הדור הראשון כך שקיים שילוב של מנוע 1.6 טורבו עם AL4. אבל באמת לא רלוונטי לנושא.

 

ב C4 טורבו דור שני (הנוכחי) אכן תיבה רובוטית, ואוטומטית 6 הילוכים ב C5 טורבו.

 

קיים שילוב של C4 דגם ישן וAL4 עם מנוע טורבו,זה נכון,אבל שם זאת הגרסה הראשונה של מנוע הטורבו,עם 140 סוסים ולא 156.

פורסם

זה לא מדוייק.

 

מנוע 1.6 טורבו של פיז'ו/ב.מ.וו. כבר מהתחלה (שנת 2008) הוצע בחו"ל בגירסאות 140, 150 ו 156 כ"ס.

 

לשילוב עם AL4 נבחרה הגירסה החלשה יותר, כי זה מה שהגיר יכול להחזיק מבחינת הספק ומומנט.

 

את הדגמים הידניים אפשר היה לרכוש בח"ל עם מנוע 156 כ"ס כבר בשנת 2008.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...