Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במשך השבוע (פלוס) האחרונים יש לי בעיה במחשב שהוא כל הזמן קופא.

מחשב שולחני:

לוח אם: msi h61m-p20

כרטיס מסך:msi gtx460

מעבד: intel i5 2300

 

כאשר המחשב נלקח למעבדה הכל עובד כשורה גם כאשר מעמיסים אותו, כאמור אצלי קופא.

ניתקתי הכל חוץ מהדיסק הקשיח (SSD) של מערכת ההפעלה עדיין קופא

החלפתי לדיסק IDE עדייו קופא

החלפתי מקלדת ועכבר עדיין קופא.

החלפתי מסך ושיטות חיבור DVI ו/או VGA ועדיין קופא.

החלפתי מערכות הפעלה ווינדוס 7 ווינדוס 8, עדיין קופא.

החלפתי מיקום בחדר + שקע חשמל ועדיין קופא.

 

פשוט לא הגיוני, במעבדה עובד תקין ואצלי כל הזמן נתקע. רעיונות?

הושיעו נא.

פורסם

כן, גם בעבודה עם הכרטיס שעל הלוח אותה תופעה.

 

דרך אגב, מדובר על עבודה רגילה בלי בכלל עומס על המעבד ו/או הכרטיס הגרפי. המחשב קופא אפילו בעבודה רגילה עם תוכנת פנקס הרשימות.

פורסם

הייתי מנסה לקרוא את הטמפ' עם Speedfan ועוקב מעט אחרי הטמפ' לפני הקפיאה. יכול להיות שגם המעבד קשור לעניין ומתחמם (גם בעבודה רגילה) לטמפ' גבוהות ומתוך הגנה משבית את עצמו.

 

almico.com/speedfan449.exe

 

מה לגבי הזיכרונות? יש אפשרות להחליף / להוציא את הסטיקים אחד אחד (במידה ויש יותר מאחד) ולשלול בעיה גם שם? אולי לנסות את Memtest ולשלול בעיות.

תומר.

פורסם

ב speedfan לא בדקתי,

אך באחד מהפעמים המחשב קפא לי כאשר היה פתוח בביוס על המסך של מוניטור של המערכת, ונראו טמפטורות כאלה:

cpu 42 מעלות

system 34 מעלות

שהם טמפטורות סבירות

 

הסתכלתי על צילומי המסך של תוכנת MEMTEST, זאת אחת מהתוכנות שבמעבדה הפעילו על המחשב שלי, והכל יצא תקין.

יש לי רק כרטיס זכרון אחד, כך שאין לי אפשרות להוציא אחד מהם ולבדוק ואז לבדוק עם השני.

פורסם

בדקת ספק כוח?

בדקת קבלים נפוחים על לוח האם?

 

נקה עם מקלון אוזניים טבול באציטון את המגעים של הזיכרון ותשים את אותו בסוקט השני.

תוציא את כל אביזרי ה-USB המחוברים ללוח.

פורסם

נתק את כל חיבורי הUSB מלבד עכבר ומקלדת ובדוק אם נתקע.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

חבר רק מסך וחשמל, ותדליק את המחשב..תשאיר אותו שיעבור וזהה מה מקור הבעיה.

זה הסדר שהייתי הולך במצב כזה :

התקני USBלמיהם> ספק כוח > כ.מסך > זיכרון >כרטיסי הרחבה בPCI

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

יש סיכוי, שכשהדבר קורה המעבד נמצא על 100% עבודה?

אולי אולי וירוסון חמוד שעושה את הבעיות הנ"ל, היה קורה לי הרבה במחשב הנייח הישן.

Opel Adam S 2017

פורסם

המסך שהחלפת- האם היה באותו הגודל והרזולוציה כמו המסך המקורי שלך? ואיזה מסך היה במעבדה?

קרתה לי אותה תופעה עם מחשב חדש- כשנבדק במעבדה הכל עבד יופי, כשחזר הבייתה חזר להיות מת.

הבעייה שלי הייתה עם הכרטיס מסך, אם כי במקרה שלך אני לא חושב שזה מזה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בנתיים ניתקתי גם את הכרטיס מסך ועבדתי עם הכרטיס שעל הלוח, אותה תופעה.

המסכים שעבדתי איתם הם שונים, אחד סמסונג 23 אינ'ץ והשני סוני 19 אינ'ץ.

 

גם המקלדות שעבדתי איתם שונות לחלוטין, אחת PS2 והשניה USB.

עכברים שניהם USB.

 

אין לי כרטיס זכרון נוסף, אך ניקיתי ושמתי בחריץ השני.

 

וירוסים לא יכול להיות (כנראה), מכיון שהמחשב קפא לי פעמים עוד בזמן תהליך ההתקנה כאשר אין אפילו חיבור לרשת.

 

המתסכל זה שבבית כל הזמן יש לי בעיות (אבל כל הזמן) איך שהמחשב מגיע ל"רופא" הוא לא עושה אפילו בעיה פעוטה.

 

התחלתי לחפש אפילו דברים שלא קשורים כמו להפעיל את המחשב מנקודת חשמל אחרת ולא במקום הרגיל שלו, פשוט הזוי.

 

ובסוף גם "דפקו" אותי מהעבודה, יום חופש שהיה אמור להיות לי היום התבטל, כך שהתכנון שלי ללכת למעבדה ולשבת להם על הווריד ירד מהפרק.

 

תודה לכל המייעצים.

פורסם

את רוב הדברים כבר אמרו אז :

נסה להחליף ספק כח ( אם יש לך )

יש מיקרים שספק כח לא תקין יעביר בעיות שיש לך בחשמל בבית.

או לנסות דרך UPS

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

×
×
  • תוכן חדש...