Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2012-2013 - לסטודנטית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לה"ו

 

 

קיבלנו הצעה לניסן מיקרה 0 קילומטר 2013 - 80000 ש"ח,יד1 מליסינג.

 

קראתי קצת כאן והבנתי שהרכב לא מומלץ.

 

 

יש הצעות אחרות בסגנון של הרכב הזה ?

פורסם

אם אוטומט חדש מסגמנט המיני זה הכיוון המיקרה נחשבת לבחירה טובה.

יש גם את המיצובישי ספייס שתעלה 80 חדשה ובאזור ה70 מלסיניג 0קמ שנותן תמורה מצויינת לכסף לדעתי(ולכן רכשתי).

אם ידני גם בשיקול יש מבצע אם לא נגמר עדיין על האיביזה ב-68 או פיאסטה ופאביה.

פורסם
לה"ו

 

 

קיבלנו הצעה לניסן מיקרה 0 קילומטר 2013 - 80000 ש"ח,יד1 מליסינג.

 

קראתי קצת כאן והבנתי שהרכב לא מומלץ.

 

 

יש הצעות אחרות בסגנון של הרכב הזה ?

מאיפה הבנת שהמיקרה לא מומלצת? הרכב אמין, חסכוני וזול לאחזקה. פיתרון מצוין למי שמחפש תחבורה זולה ללא יומרות, פיתרון גרוע למי שמחפש רכב ספורטיבי או רכב להובלת בשר בקירור.

 

המקבילות של המיקרה הן המיצובישי ספייס סטאר שהוזכרה כאן וסוזוקי ספלאש. לכל אחת יתרונות וחסרונות ואם תציין מה הכיוון שלך אולי נוכל לכוון אותך טוב יותר ליתרון העדיף עבורך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מדובר ברכב אוטומט בלבד.

 

 

 

תודה על הייעוץ חברים,כניראה שנלך או על הספלאש או על הניסן אקו מיקרה.

 

נקווה לדיל טוב מאחת הסוכנויות.

פורסם

אוטומט בלבד זה לא ממש "דרישות" ואם זה אכן כך - קני אלטו אוטומטית ותחסכי כ-20 אלף ש"ח.

אם יש עוד דרישות, נשמח לשמוע כדי להמליץ בהתאם

פורסם

רכב לעירוני בעיקר עם גיחות לבין עירוני,משנת 2012 והלאה, כרגע ההצעה שקיבלנו עומדת על 80,000 למיקרה חדשה 0 קילומטר מליסינג, אני מנסה למצוא חלופות טובות למיקרה ולהצעה עם שנתון יותר נמוך ומחיר יותר נמוך, לא מאמין שאם אמצא רכב עם 20,000 קילומטר ,יהיה הבדל משמעותי עם רכב 0 קילומטר -כמובן שנעשה בדיקה והכל .

 

 

תנחו אותי לעוד שאלות מכוונות אם יש צורך.

פורסם

במשפחתנו רכשנו הפורד פיאסטה שעולה חדשה 100 אלף שח אך היה פה חבר בפורום שרכש אותה ב85 אלף ש"ח מליסינג 0ק"מ.

 

מדובר ברכב מאוד טוב!

המנוע משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים ומספקת ביצועים מאוד טובים לצד צריכה הגיונית. הדש בורד והחלקים השונים מרגישים איכותיים והמכונית מצוידת בדי הרבה "פיצ'פקס".

אומנם עיצוב זה טעם אישי אבל לטעמי מתיחת הפנים שעשו לה עם הגריל הגדול מלפנים ממש מאלף.

 

אנחנו מאוד מרוצים מהקניה. בטח ובטח שהיא כמה רמות מעל המזדה 2 והיונדאי i20.

פורסם

לא ציינת מה התקציב המכסימלי.

לדעתי עליך לפנות חצי יום לסבב בסוכנויות הרכב ובחברות הליסינג באזור מגוריך ולבדוק מה מוצע - וא לשוב לפורום עם שאלות יותר מכוונות.

הערה לנושא שמצריך התיחסות: חלק מחברות הליסינג מוכרות את המכוניות "מיד ראשונה 0 ק"מ" כאשר היד הרשומה מוגדרת הזכרה\החכר, כלומר כאשר תגיעו לשלב מכירת הרכב יהיה עליכם למכרו לפי ערך מופחת של רכב ליסנג בעברו. כאשר בדקתי את האשפרויות לפני מספר שבועות היתה חברה אחת (אלדן) שהציעה את הרכב מרישום יד ראושנה - פרטי, מה שיקל על המכירה ויפגע פחות בערך הרכב בשוק המשומשות. יתכן שבינתיים חברות נוספות שינו את מדיניותן ורושמות את הרכב כפרטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בדוק את הקאיה פיקנטו

זולה , זולה להחזקה, שוק חזק!

 

קיבלתי עליה הרבה המלצות,אך נרתעתי בשל הסיבה של צריכת הדלק הלא ככ טובה שלה יחסית למיני..

 

במשפחתנו רכשנו הפורד פיאסטה שעולה חדשה 100 אלף שח אך היה פה חבר בפורום שרכש אותה ב85 אלף ש"ח מליסינג 0ק"מ.

 

מדובר ברכב מאוד טוב!

המנוע משודך לתיבה רובוטית כפולת מצמדים ומספקת ביצועים מאוד טובים לצד צריכה הגיונית. הדש בורד והחלקים השונים מרגישים איכותיים והמכונית מצוידת בדי הרבה "פיצ'פקס".

אומנם עיצוב זה טעם אישי אבל לטעמי מתיחת הפנים שעשו לה עם הגריל הגדול מלפנים ממש מאלף.

 

אנחנו מאוד מרוצים מהקניה. בטח ובטח שהיא כמה רמות מעל המזדה 2 והיונדאי i20.

 

 

אנחנו מחפשים עד 80 ,זה הגבול , כניראה שאפשר למצוא כזו גם יד 2 בקילומ טראז נמוך.

 

לא ציינת מה התקציב המכסימלי.

לדעתי עליך לפנות חצי יום לסבב בסוכנויות הרכב ובחברות הליסינג באזור מגוריך ולבדוק מה מוצע - וא לשוב לפורום עם שאלות יותר מכוונות.

הערה לנושא שמצריך התיחסות: חלק מחברות הליסינג מוכרות את המכוניות "מיד ראשונה 0 ק"מ" כאשר היד הרשומה מוגדרת הזכרה\החכר, כלומר כאשר תגיעו לשלב מכירת הרכב יהיה עליכם למכרו לפי ערך מופחת של רכב ליסנג בעברו. כאשר בדקתי את האשפרויות לפני מספר שבועות היתה חברה אחת (אלדן) שהציעה את הרכב מרישום יד ראושנה - פרטי, מה שיקל על המכירה ויפגע פחות בערך הרכב בשוק המשומשות. יתכן שבינתיים חברות נוספות שינו את מדיניותן ורושמות את הרכב כפרטי.

 

 

אעשה זאת לבסוף כניראה,תודה רבה על הטיפ החשוב מאוד!

פורסם

הייתי מנסה למשוך את גבול התקציב עד 85-86 אלף ואז רוכש את הקליאו החדשה (רצוי בצבע אדום).

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

חזרו אליי, ההצעה שופרה ל-78500, כולל חיישני רוורס ועוד כמה פיצ'פקס, למזומן.

 

 

קיה פיקנטו, באיזור ה70000 גם למזומן,

 

 

מה אתם הייתם ממליצים?

×
×
  • תוכן חדש...