Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

בתקופה האחרונה אני נתקל מלא בכביש על רכבים שנוסעים מאחורי עם פנסים לבנים או קסנון, ופשוט מסנוורים את הנהג שממול.

אלומת האור שלהם מגיע למראה האחורית של הרכב ממול, וזה פשוט נגד החוק. חוסר ידע? מן שאתם שמים אור לבן וחזק זה לא העיקר שיגיע רחוק וגבוה כמה שאפשר, צריך שגם הוא לא יסנוור את הנהג ממול.

האם אפשרי להתלונן על נהגים שכאלה? פשוט חסרי מחשבה

 

אין בעיה שישימו אור לבן או קסנון, גם אני חולה על זה, מת על זה, כל הרכב שלי הפכתי לאורות לד לבנים, אבל בחייאת אני לא מכוון את הפנסים שלי גבוה כדי שיסנוור את הרכב ממול, זה כבר נגד החוק.

בעיקר אלה כל האאודי ו ה BMW ,קרייזלר, ביואיק למיניהם בעיקר, וגם ג'יפונים למיניהם, שחושבים שהם מלכי הכביש.

פורסם

זה בדרך כלל בעייתי ברכבים גבוהים יותר מהרכבים הפרטיים הממוצעים, לכן האלומה מגיעה לגובה המראה שלך.

 

לגבי החלאות שמרכיבים נורות קסנון ושאר זיופים טובים, אותם צריך להוריד מהכביש לאלתר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

עם קסנון אין בעיה שהוא מורכב בעדשות מכוונות. שאין עדשות או שאין כיוון נכון שלהם יש פיזור לא נכון של אלומת האור.

פורסם
זה בדרך כלל בעייתי ברכבים גבוהים יותר מהרכבים הפרטיים הממוצעים, לכן האלומה מגיעה לגובה המראה שלך.

 

לגבי החלאות שמרכיבים נורות קסנון ושאר זיופים טובים, אותם צריך להוריד מהכביש לאלתר.

 

אז אין מה לעשות לגבי הרכבים המוגבהים? ככה זה ביצרן שלהם? שאלומת האור תגיע למראה האחורית שלך ותסנוור אותך? לא מאמין, צריך לעשות בדיקה לגבי זה, כי יש רכבים מוגבהים שלא מסנוורים כלל

 

לגבי האחרים שמסנוורים, האם אתה חושב שאפשרי להתלונן עליהם לגבי זה?

פורסם
עם קסנון אין בעיה שהוא מורכב בעדשות מכוונות. שאין עדשות או שאין כיוון נכון שלהם יש פיזור לא נכון של אלומת האור.

 

אתה צודק, אבל לא מעניין אותי קסנון לא קסנון, חשוב שלא יסנוור, פיזור לא נכון של אלמות האור זה לא חוקי.

ובעל הרכב צריך לדעת מה הוא עושה לפני שעולה לכביש

פורסם

בעקרון, ניתן להגיש תלונה ביחידת התנועה המקומית.

אך מעשית, אני בספק אם הם יעשו עם זה משהו. זאת לא נחשבת כעבירה חמורה (ואם כן - אם וכאשר העניין יגיע לבימ"ש - תדרש להגיע להעיד).

 

אני מאמין כי העניין יטופל ע"י המשטרה רק במידה ובוחן רכב משטרתי יעצור את הרכב לבדיקת תקינות.

פורסם
בעקרון, ניתן להגיש תלונה ביחידת התנועה המקומית.

אך מעשית, אני בספק אם הם יעשו עם זה משהו. זאת לא נחשבת כעבירה חמורה (ואם כן - אם וכאשר העניין יגיע לבימ"ש - תדרש להגיע להעיד).

 

אני מאמין כי העניין יטופל ע"י המשטרה רק במידה ובוחן רכב משטרתי יעצור את הרכב לבדיקת תקינות.

 

לא מתכוון שזה יגיע לבית המשפט, אדווח להם על מספר הרכב, ושזה יהיה לטיפולם, לאתר אותו ולטפל בזה.

זה נגד החוק ומסכן נהגים, להגיע לבית משפט לא חושב שזה יגיע, פשוט שיורו לו שיסדר את הפנסים שלו בצורה שלא תסנוור, זה לא שמשטרה גם לא אמורה לכפות

פורסם

במקרה של תלונת אזרח שהמשטרה רואה לנכון לטפל בה - היא מנפיקה דוח או הזמנה למשפט (בהתאם לחומרת העבירה). היא לא שולחת בקשה / דרישה לסדר את הליקוי (זה דבר שמצריך בדיקת בוחן משטרתי/ משרד תחבורה).

 

לגבי דוח - אם הנהג מבקש להשפט - אתה תוזמן להגיע ולהעיד (אם לא תגיע, יוצא כנגדך צו הבאה...)

פורסם

כמו כן תצטרך להוכיח שאותו נהג סינוור אותך, הוא מצידו יכול להגיד שלא סינוור ועד אז יסתדר מערכת התאורה ויגיד שהוא לא מבין על מה אתה מדבר.

יש מעט מאוד רכבים עם קסנון, לרוב זה התקנה מקורית וזה לא מסנוור. הבעיה זה נהגיד שנוסעים עם אור גבוה בלי קשר לסוג מנורה שיש להם.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טוב קראתי את התגובות שלכם תודה,

נכון להיום נתקלתי במקרה כזה, התקשרתי למשטרה ונתתי להם מספר רכב

הפקידה לא הראתה לי סימנים שהיא רוצה להתחמק מהנושא,

אמרו שהם כן מטפלים בזה, לא יודע באמת עד לאן זה גולש, הולכים אליו לבית?

או רק נותנים לו מכתב בדואר לא יודע, קיבלתי אסמס לאחר יום שהבעיה טופלה, שוב לא יודע באמת אם כן או לא.

 

בקיצור מה שאני רוצה להגיד גם אם זה לא כל כך ישנה את המצב, אולי נתחיל לדווח על התופעה הזאת למשטרה,

שיראו שהרבה פונים אליהם ואז גם יותר ישימו לב לזה יותר ויאכפו את זה,

זה לא מעצבן אותכם?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפעמים גם פנס מקורי רגיל מסנוור כשהוא על רכב גבוה. אני לא חושב שבאמת אפשר לעשות משהו בנידון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אם הסינוור קורה לך דווקא מהמראה האחורית שלך ולא מהמראות צד כנראה הבעיה היא אצלך.

 

למראת רכב יש 2 מצבים [ שים לב שיש לך ידית קטנה על המראה שמאפשרת לכוון למעלה\למטה ]

 

מצב אחד ליום ומצב אחד ללילה.

 

כרגע אני לא כל כך זוכר איזה מצב לאיזה שעה כי אני משתמש בפנורמית אצלי ברכב.

 

תנסה לשחק עם זה בלילה ותראה שהמצב ישתפר פלאים.

פורסם
טוב קראתי את התגובות שלכם תודה,

נכון להיום נתקלתי במקרה כזה, התקשרתי למשטרה ונתתי להם מספר רכב

הפקידה לא הראתה לי סימנים שהיא רוצה להתחמק מהנושא,

אמרו שהם כן מטפלים בזה, לא יודע באמת עד לאן זה גולש, הולכים אליו לבית?

או רק נותנים לו מכתב בדואר לא יודע, קיבלתי אסמס לאחר יום שהבעיה טופלה, שוב לא יודע באמת אם כן או לא.

 

בקיצור מה שאני רוצה להגיד גם אם זה לא כל כך ישנה את המצב, אולי נתחיל לדווח על התופעה הזאת למשטרה,

שיראו שהרבה פונים אליהם ואז גם יותר ישימו לב לזה יותר ויאכפו את זה,

זה לא מעצבן אותכם?

 

עכשיו בכל פעם שתסתנוור תתקשר למשטרה?

יש לך במראה אפשרות להסיט אותה כדי למנוע סנוור, תשתמש בזה במקום בטלפון.

פורסם
אם הסינוור קורה לך דווקא מהמראה האחורית שלך ולא מהמראות צד כנראה הבעיה היא אצלך.

 

למראת רכב יש 2 מצבים [ שים לב שיש לך ידית קטנה על המראה שמאפשרת לכוון למעלה\למטה ]

 

מצב אחד ליום ומצב אחד ללילה.

 

כרגע אני לא כל כך זוכר איזה מצב לאיזה שעה כי אני משתמש בפנורמית אצלי ברכב.

 

תנסה לשחק עם זה בלילה ותראה שהמצב ישתפר פלאים.

 

במראות צד זה גם קורה, אבל אני מתייחס למראה האחורית כי יש לה נקודה ייחוס יותר גבוהה

ואם הפנס של הרכב שמאחוריך מגיע לקו המראה הזה, אז זה לא טוב בכלל

אני גם משתמש במראה פנורמית,

אבל בלי קשר לשחק עם זה פנסים של רכב מאחורה לא צריכים להגיע לקו המראה האחורית שלך, זה לא חוקי

פורסם
עכשיו בכל פעם שתסתנוור תתקשר למשטרה?

יש לך במראה אפשרות להסיט אותה כדי למנוע סנוור, תשתמש בזה במקום בטלפון.

 

כן להסיט אותה? ואז אני לא יראה מה הולך מאחורה?

לא צריך להסיט ולא כלום, אנשים צריכים לנסוע חוקי ולא להרגיש מלכי הכביש עם הפנסים הגבוהים שלהם

אם זה בידיעה או לא בידיעה

צריך למנוע תופעות כאלה, וכן אני יעשה את זה כמה שאפשר

×
×
  • תוכן חדש...