Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי פורד מוסטנג V6 שהבאתי ביבוא אישי

 

לצערי לפני כמה ימים עליתי על אי לא מסומן בלילה ופיצצתי שני גלגלים ימניים אחורי וקדמי

 

הג'אנטים של הגלגלים הנ"ל נשרטו אבל לפי מה שנראה ולפי מה שבדק בפנצ'ריה הם לא נפגעו

 

1. הצמיגים שהגיעו לי עם האוטו והם לפי מה שהבנתי האורגינלים שלו זה MICHLN

 

2. המידה שלהם זה 215/65/17

3. החלפתי את הקרועים בצמיגים של COOPER ב1600 ש"ח כולל מע"מ

כולל איזון 4 גלגלים שנעשה פעמיים פעם במכונה רגילה ופעם בלייזר, אגב, שווה המחיר?

MICHLN במידה הזאת לא היה, כמה עולים MICHLN? הפרש כזה גדול?

 

הCOOPER האלה טובים? לא טובים? אם לא טובים ולא שווה את הכסף אני הולך ומחזיר לו אותם!

 

כל אחד שאני שואל אומר לי משהו אחר , מצד שני לכל אחד יש את האינטרס שלו, פה זה מקום הכי נטול אינטרסים אז בגלל זה אני שואל....

 

הבעייה:

 

כמו שאמרתי בוצעו שני איזונים,

 

אחרי האיזון הראשון -

נסעתי והרגשתי רעש שלא ברור לי מאיזה צד הוא בא, מאחורה או מקדימה, יש לי שמיעה מאוד חדה, ועדיין קשה להבחין. הרעש מגיע ממהירות 60-65 קמ"ש ובירידה, רעש של חיכוך כזה

 

אז הפאנצ'ר עשה לי עוד איזון בלייזר הפעם, השווה לחץ בגלגלים ל32PSI למרות שבאוטו רשום 35 על הדלת

 

 

- הלכתי לכיוון פרונט, אמר נתתי לו לסוע ולשמוע את הרעש אמר שזה כנראה המסב - לא בדק רק לפי שמיעה

- הלכתי למוסך (מוסכניק של שנים שני סומך עליו, סיבב את הגלגל ביד אין רעש)

-הלכתי לכיוון פרונט שהמליץ המוסך - שם בדקו לי על ידי הרצה של הגלגל , הבחור אמר שהלך מיסב קדמי ימני, כשהוא הריץ אותו לידי לא היה שום רעש מיוחד שהבחנתי בו... חוץ מרעש שהוא לדעתי לגיטימי כי הגלגל רץ, לא שמעתי איך נשמע גלגל תקין לצערי

-לעומת זאת, חבר אחר אמר לי שבאוטו כזה זה יכולהיות הצמיגים, שהצמיגים שלקחתי לא טובים לאוטו ושאני צריך MICHLN כמו שהיה לי

 

 

הרעש הוא לא חלש, הוא נשמע והוא בולט הוא גם לא נוראי

ההגה שלי יציב מאוד לא בורח

 

מה אתם אומרים? אני ממש מבועס כבר אני מתחיל להרגיש שנכנסתי לסרט מעצבן כי אף אחד לא יודע להגיד לי בוודאות

אם זה המיסב או לא

 

בכל אופן מה אמורות להיות העליות של החלפת מיסב?

 

בבקשה לענות לי לגבי הצמיגים גם, חשוב לי מאוד לא לצאת מופסד, אם אני צריך אני אחזיר אותם

פורסם

היית צריך לקנות רביעיה של צמיגים, ולא זוג (אחד קדמי ואחד אחורי)

לסרן הקדמי יש שחיקה מסויימת, ולסרן האחורי יש שחיקה מסויימת.

אתה לא יכול להחליף לרכב בן שנה צמיג אחד קדמי ואחד אחורי.

ואתה גם לא יכול להחליף ולשים את זוג הצמיגים הישנים באותו סרן, יש להם שחיקה שונה, והם גם היו באותו צד.

לדעתי עשית סלט עם הצמיגים שלך.

 

לא יודע אם יש לזה קשר לרעשים שאתה שומע, אבל זה בהחלט לא תקין.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

גם אם תשיג צמיגים של מישלין תצטרך להחליף רביעיה בגלל שהשחיקה לא שווה בין הצמיגים.

לגבי הרעש תבדוק אולי יש מגע בין הפחית לצלחת באחד הגלגלים וזה מה שגורם לרעשים.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

החזרתי את הצמיגים של הקופר האוטו מרגיש לי קשה מאז ששמתי אותם, אולי בגלל שזה לא אותו דבר כמו הצמיגים הישנים שנשארו

 

על איזה צמיג ללכת?

 

אתם חושבים שזה הכרחי לשים צמיגים כמו שהיו לי?

פורסם
גם אם תשיג צמיגים של מישלין תצטרך להחליף רביעיה בגלל שהשחיקה לא שווה בין הצמיגים.

לגבי הרעש תבדוק אולי יש מגע בין הפחית לצלחת באחד הגלגלים וזה מה שגורם לרעשים.

 

אתה יכול להסביר לי אחי איזה פחית? מסביב למיסב? (כל העטיפה של האוטו מסביב לגלגל)?

 

צלחת - אתה מתכוון לברקסים?

 

בכל מקרה ביום ראשון אני הולך למוסך של פורד לנסות לבדוק - מוסך אחד כבר סירב לטפל באוטו

×
×
  • תוכן חדש...