Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא זה ולא זה אלא רנו פלואנס דיזל.

 

מבחינת צריכת דלק שני הרכבים די דומים, סביב 11 קילומטרים לליטר בממוצע.

שמירת ערך עתידית רק אליהו הנביא או לוי יצחק יודעים להגיד לך. נכון להיום לקורולה יש שמירת ערך טובה יותר, אבל זה לא אומר שזה גם מה שיקרה בעתיד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הבעיה עם I35 שאתה עלול להיתקע חזק עם הרכב הזה או להתכופף חזק במחירון אחרי שתראה בכמה מתחת למחירון מוכרות את הרכב הזה חברות הליסינג+תנאי מימון ואחריות,שאינך יכול לתת כמוכר פרטי.

לכן,גם אם ירידת הערך תהיה שווה בפועל המצב שונה לחלוטין.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ואתה חושב שעם הקורולה המצב יהיה שונה?

הקורולה החדשה משווקת בארץ מזה חודש ומכרה כבר כ-3,000 רכבים. כמעט חצי מתוכם לציי רכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני יודע מחבר שעוד לפני שפרסם את הרכב שלו טויוטה קורולה 2007 45,000 ק"מ פרטית

 

כבר 5 אנשים הציעו לו לקנות. מכר אותה ב 50,000 ש"ח והזמין את החדשה ב 130,000 ש"ח.

פורסם

Zvika Pick היקר!

 

הפעם אני לא מסכים איתך.

 

קורולה מיד פרטית עם קילומטראז' סביר תמיד נמכרה מצויין - לא משנה כמה מכרו לציי רכב.

 

למרות העובדה שעד כה לא נתגלו תקלות או מחלות כלשהן בפלואנס דיזל, עצם העובדה שמדובר ברנו, לא לגמרי מבטיח מחיר מכירה טוב, וגם לא עלויות תחזוקה זולות למרות צריכת הדלק הנמוכה להפליא.

 

אם תדפדף 7 או 8 שנים אחורה - כולם המליצו על המגאן סדאן...

 

שורה תחתונה - למרות הכל טויוטה קורולה היא אחת המכוניות היחידות שנשארו "מנייה בטוחה".

 

בנוסף אם תשקלל את עלויות הביטוח והתחזוקה של הפלואנס - לא בטוח שהתחזוקה השוטפת של הקורולה תעלה יותר, גם אם תכניס את הוצאות הדלק בפנים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תתפלא, אבל שום מכונית כיום לא מהווה "מניית זהב".

שכן שלי מנסה כבר חודש למכור קורולה GLI שנת 2011 עם נתונים מצויינים, וההצעה הגבוהה ביותר שקיבל היתה 6K מתחת למחירון, ובטרייד אין לא ממש מתלהבים ממנה, מאחר ומרבית הקורולות הפרטיות החדשות נקנו ע"י בעלי קורולות ישנות יותר שנעשתה עליהן עסקת טרייד אין.

שלא להזכיר את שמירת הערך הפנטסטית של הקורולה הרובוטית, שמבוקשת היום כמו צרעת..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

איך הרכב הזה ספייס ורסו מבחינת : צריכת דלק נוחות במושבים קדמיים ואחוריים ,וושמירת ערך ?

ראיתי שהוא עולה 107,000 ש"ח ובנוסף עד 24,000 ש"ח מימון ללא ריבית והצמדה בכרטיס אשראי + מערכת ניווט PRIMO ומצלמת רוורס מתנה!

מה דעתכם ? האם עדיף זה או יונאי i 35 ?

פורסם
Zvika Pick היקר!

 

הפעם אני לא מסכים איתך.

 

קורולה מיד פרטית עם קילומטראז' סביר תמיד נמכרה מצויין - לא משנה כמה מכרו לציי רכב.

גם קורולה 2008 עם הגיר הרובוטי המהולל נמכרה מצוין?

 

 

איך הרכב הזה ספייס ורסו מבחינת : צריכת דלק נוחות במושבים קדמיים ואחוריים ,וושמירת ערך ?

ראיתי שהוא עולה 107,000 ש"ח ובנוסף עד 24,000 ש"ח מימון ללא ריבית והצמדה בכרטיס אשראי + מערכת ניווט PRIMO ומצלמת רוורס מתנה!

מה דעתכם ? האם עדיף זה או יונאי i 35 ?

לספייס ורסו יש צריכת דלק טובה יותר משל הקורולה או ה-i35. מושבים קדמיים די נוחים, גם מאחורה די נוח ודי מרווח. חבר מהעבודה קנה רכב כזה לפני כחצי שנה בהמלצתי ומאז הוא (ליתר דיוק אישתו, שנוהגת ברכב על בסיס קבוע) מרוצה מאוד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
גם קורולה 2008 עם הגיר הרובוטי המהולל נמכרה מצוין?

 

 

 

לספייס ורסו יש צריכת דלק טובה יותר משל הקורולה או ה-i35. מושבים קדמיים די נוחים, גם מאחורה די נוח ודי מרווח. חבר מהעבודה קנה רכב כזה לפני כחצי שנה בהמלצתי ומאז הוא (ליתר דיוק אישתו, שנוהגת ברכב על בסיס קבוע) מרוצה מאוד.

אראה לאשתי את מה שכתבת ונלך לראות.

אבל קראתי גם כאן בפורום שהמנוע רועש ומרגישים אותו.

פורסם

המנוע רועש כשמאיצים בחוזקה, בגלל הגיר הרציף ששומר על סל"ד גבוה לאורך זמן.

לדעתי זה לא מפריע, אני אפילו די אוהב את זה. אבל אם אתם חושבים שזה יטריד אתכם, עשו נסיעת מבחן ברכב ושימו לב לזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
המנוע רועש כשמאיצים בחוזקה, בגלל הגיר הרציף ששומר על סל"ד גבוה לאורך זמן.

לדעתי זה לא מפריע, אני אפילו די אוהב את זה. אבל אם אתם חושבים שזה יטריד אתכם, עשו נסיעת מבחן ברכב ושימו לב לזה.

 

איך הרכב מבחינת שוק המשומשות ? האם הוא נמכר טוב ?

פורסם

לא נמכרו הרבה מאוד כאלה עובדה זו, והעובדה שהרכב בסה"כ מוצלח וחסכוני יחסית, כך שניתן לקחת הימור מחושב שלרכב יהיה שוק לא רע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם ההורים שלי בזמנו לקחו הימור עם הקורולה הרובוטית ואמרו בדיוק אותם משפטים שנאמרו כאן, שקורולה זו מנייה בטוחה, ושזה רכב שנמכר מצוין, ושטויוטה תתמוך בלקוחות שלה וכו'.

 

בפועל קרה בדיוק ההפך. הרכב היה במצב מעולה, מטופל, 3 שנים עם משהו כמו 40 אלף ק"מ, ללא תאונות או תקלות, אבל אף אחד לא הסכים לרכוש במחירון למרות שהנתונים של הרכב הזה היו הרבה יותר טובים מכל קורולה ליסינג שיצאה לשוק (ושלנו היה גם רמת גימור GLI).

אנשים הציעו מחירים מגוחכים של 60-70 אלף ש"ח כשהמחירון עמד על 89 אלף ש"ח!!

 

לעומת זאת מישהו כאן זרק שהסחירות של הטויוטה תהיה טובה יותר - לפי מה?

דודה שלי מכרה את הi20 שלה תוך זמן קצר מאוד. רכב בן שנתיים וחצי עם ק"מ מצחיק - פחות מ20 אלף ק"מ, עדיין באחריות יצרן, מטופל כמו שצריך וללא תאונות או תקלות. הרכב נמכר כמובן במחירון משוקלל (הורידו על ליסינג פרטי).

 

הוריי מכרו I30CW בת 3 עם 35 אלף ק"מ, מטופלת כמו שצריך וללא תאונות או תקלות. הרכב נמכר במחירון משוקלל פחות טסט (שהיה קרוב למועד הרכישה).

 

ככה שמבחינתי הנוסחה של "טויוטה תמיד נמכרת טוב" לא עובדת. יונדאי נמכרה די בקלות, עם קורולה נתקענו חודשים ובסוף התייאשנו ונמכרה לטרייד אין. (מצחיק היה לגלות שבכלל היא נמכרה למישהו שגר רחוב מעלינו).

 

הוצעה כאן גם רנו פלואנס דיזל. זו הצעה מצוינת וחסכונית מאוד, אך צריך למהר (יש בעצם רק את מחר) לפניי שהמחיר עולה!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
איך הרכב הזה ספייס ורסו מבחינת : צריכת דלק נוחות במושבים קדמיים ואחוריים ,וושמירת ערך ?

ראיתי שהוא עולה 107,000 ש"ח ובנוסף עד 24,000 ש"ח מימון ללא ריבית והצמדה בכרטיס אשראי + מערכת ניווט PRIMO ומצלמת רוורס מתנה!

מה דעתכם ? האם עדיף זה או יונאי i 35 ?

 

רכב מצויין בעל צריכת דלק טובה מאוד.

לא יצא לי לנהוג, אלא רק להיות בה רק בתור נוסע, אבל נוחות הנסיעה לא נופלת מה-I35 או מהקורולה (הדגם היוצא).

 

בטווח המחירים הזה ובסגמנט של המיקרו-ואן אתה יכול לבדוק גם את ההונדה ג'אז, (למרות שלצרכיך נראה לי שהספייס ורסו תתן תמורה טובה יותר).

 

דרך אגב, אם אתה עדיין חושב על ה-I35, אולי כדאי לשקול את התאומה מבית קיה (הפורטה או הסיד) - צריכת הדלק תהיה זהה אבל כנראה תוכל להוציא מהם יותר אבזור ובכל מקרה האחריות מורחבת.

.We apologise for the inconvenience

×
×
  • תוכן חדש...