Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכב מצויין בעל צריכת דלק טובה מאוד.

לא יצא לי לנהוג, אלא רק להיות בה רק בתור נוסע, אבל נוחות הנסיעה לא נופלת מה-I35 או מהקורולה (הדגם היוצא).

 

בטווח המחירים הזה ובסגמנט של המיקרו-ואן אתה יכול לבדוק גם את ההונדה ג'אז, (למרות שלצרכיך נראה לי שהספייס ורסו תתן תמורה טובה יותר).

 

דרך אגב, אם אתה עדיין חושב על ה-I35, אולי כדאי לשקול את התאומה מבית קיה (הפורטה או הסיד) - צריכת הדלק תהיה זהה אבל כנראה תוכל להוציא מהם יותר אבזור ובכל מקרה האחריות מורחבת.

 

איך הקיה(פורטה \סיד) מבחינת נוחות במושבים, צריכת דלק ומכירה בשוק ? אני מסתכל קדימה. האם נמכרת מהר ?

פורסם
איך הקיה(פורטה \סיד) מבחינת נוחות במושבים, צריכת דלק ומכירה בשוק ? אני מסתכל קדימה. האם נמכרת מהר ?

 

לא מזמן התחילו לשווק את הדגם. מוקדם מאוד לדעת אם בכלל אפשר לנחש.

אני לא מבין למה כ"כ חשוב לך איך למכור את הרכב בהמשך? אתה לא רוצה להנות מהרכב שלך עכשיו?

בלי קשר, איך אפשר לנבא מה יקרה עוד 3/4 שנים?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מה שמנחה אותך הוא ערך המכירה לפני שרכשת את הרכב , רק ליידע אותך שרכב הוא הוצאה נטו , ואם אובדן ערך ומחיר מכירה הם הפוקוס שלך אני מציע לך בחום ללכת על רכב יד שניה בן שנה ואפילו שנתים אשר ספג חלק ניכר מאובדן הערך.

 

עשה חושבים מחדש כיוון שברגע שאתה מושך את הרכב מהיבואן אתה באותו רגי מפסיד כ 10% מערך הרכב.

בשוק יש הרבה מאוד רכבים כמעט חדשים למכירה , מציע לך לבדוק את האפשרות לפני שאתה קונה חדש.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
Zvika Pick היקר!

 

הפעם אני לא מסכים איתך.

 

קורולה מיד פרטית עם קילומטראז' סביר תמיד נמכרה מצויין - לא משנה כמה מכרו לציי רכב.

יש לי הפתעה עבורך, אני מכיר אישית מספר אנשים אשר רכשו קורולה רק מהסיבה אשר ציינת מעלה, שמירה על ערך ברגע המכירה, הבעיה שהמציאות קפחה על פניהם עם היצע ליסינג ענק במחירים ובתנאי מימון אשר פשוט הרסו את ערך הרכב, מה עוד שחברות הליסינג מציעות גם רכבים אשר גמאו ק"מ נמוך יחסית לשנתון .

 

למרות העובדה שעד כה לא נתגלו תקלות או מחלות כלשהן בפלואנס דיזל, עצם העובדה שמדובר ברנו, לא לגמרי מבטיח מחיר מכירה טוב, וגם לא עלויות תחזוקה זולות למרות צריכת הדלק הנמוכה להפליא.

עצם העובדה שמדובר ברנו ?? , מנוע 1.5dCI הוכיח אמינות מעולה במגוון רכבי רנו וניסאן , האמירה שלך מעט בעיתית כאשר היא אינה מגובה בעובדות , עליות התחזוקה של מנוע הסולר דומות מאוד לזה של מנוע בנזין , חיפוש קל ברשת יראה השוואת עליות מול רכבי בנזין מקבילים עם עלות דומה ולעיתים זולה יותר מרכבי בנזין מקבילים.

 

אם תדפדף 7 או 8 שנים אחורה - כולם המליצו על המגאן סדאן...

ואכן המאגאן שירתה בצה"ל עם תחזוקת כמעט שבר, וסולר מצוברים ולמרות זאת גמאה מאות ואלפי ק"מ.

שורה תחתונה - למרות הכל טויוטה קורולה היא אחת המכוניות היחידות שנשארו "מנייה בטוחה".

 

בנוסף אם תשקלל את עלויות הביטוח והתחזוקה של הפלואנס - לא בטוח שהתחזוקה השוטפת של הקורולה תעלה יותר, גם אם תכניס את הוצאות הדלק בפנים.

 

שוב אמירה חסרת ביסוס עובדתי אלא יותר מתחושות הבטן , אתה נופל לסטיגמות ישנות מבלי להבין שרנו עברה מהפך איכותי ניכר , מציע לך להיכנס לקליאו החדשה ולקפצור על מנת להתחיל ולהבין שמדובר במוצרים אחרים לגמרי .

דרך אגב , מציע לך לקחת סיבוב בפלואנס, לעומת הקבינה הרועשת של הקורולה תמצא בפלואנס שקט למרות שמדובר במנוע סולר, יתרה מזו , גם הגיר הרובוטי יפתיע אותך, אבל בשביל זה צריך לצאת מהסטיגמות ולנסות...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מה שמנחה אותך הוא ערך המכירה לפני שרכשת את הרכב , רק ליידע אותך שרכב הוא הוצאה נטו , ואם אובדן ערך ומחיר מכירה הם הפוקוס שלך אני מציע לך בחום ללכת על רכב יד שניה בן שנה ואפילו שנתים אשר ספג חלק ניכר מאובדן הערך.

 

עשה חושבים מחדש כיוון שברגע שאתה מושך את הרכב מהיבואן אתה באותו רגי מפסיד כ 10% מערך הרכב.

בשוק יש הרבה מאוד רכבים כמעט חדשים למכירה , מציע לך לבדוק את האפשרות לפני שאתה קונה חדש.

 

פשוט לא רוצה בעוד מספר שנים להתקע עם רכב שאין לו שוק במשומשות, ומעדיף רכב שיש לו שוק. כפי שציינתי לחברי יש טויוטה קורולה 2007 פרטית ,כעת קונה את החדשה, ועוד לפני שפרסם באינטרנט כבר 5 אנשים ששמעו שרוצה למכור ביקשו לקנותה.

תוך 24 שעות מכר .

פורסם

דבר נוסף בהתחשב בעובדה שהרכבים המשפחתיים עולים בסביבות 128,000 ש"ח(יונדאי i35 טויוטוה קורולה, והקיה ) עדיף לי לרכוש רכב שיש לו שוק יותר מכולם.

פורסם

ידידי היקר!

 

כל תוצרת רנו שהיתה לך - היתה בליסינג. מעודך לא שילמת חשבון של מוסך של קרסו.

 

לי יש וותק של קרוב ל-200000 ק"מ על רכבי רנו פרטיים שהחזקתי מכיסי.

 

לך לא קרה אף פעם שנכסנת לטיפול 30000 תמים וסטנדרטי ויצאתי עם חשבון של 7500(!) ש"ח.

 

לך לא היתה מכונית רנו בת שלוש שהוצאת עליה 12000 ש"ח בחצי שנה בגלל כל מיני תקלות שאף אחד לא ידע להסביר את מקורן.

 

כן, ערכה של טויוטה קורולה הוא מופרז למדי, ולכן היא נמכרת בקצת פחות מהמחירון (המופרך בעליל שלה).

 

אבל עדיין רנו מגאן וטויוטה קורולה 2007 שנרכשו באותו יום באותו סכום ויש להן קילומטראז' זהה - עדיין הקורולה נמכרת בסכום כפול ויותר מהמגאן.

 

נכון, לקורולה היתה "החלקה" בצורת הגיר הרובוטי, אבל אפילו מכוניות הללו משיגות מחירים שלבעלי המגאן מאותה שנה הם חלום רטוב.

 

לאור כל הסיבות שפורטו לעיל, והעובדה שהנסועה הצפויה של פותח השרשור הינה ממוצעת בלבד, אני לא ממליץ על הפלואנס/מגאן דיזל משום שאת רובה מה שהוא יחסוך הוא ישאיר במוסך גם אם לא יהיו ברכב תקלות מיוחדות פשוט כי מחירי הטיפולים והחלפים בקרסו הינם גבוהים מאוד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ידידי היקר!

 

כל תוצרת רנו שהיתה לך - היתה בליסינג. מעודך לא שילמת חשבון של מוסך של קרסו.

 

לי יש וותק של קרוב ל-200000 ק"מ על רכבי רנו פרטיים שהחזקתי מכיסי.

 

לך לא קרה אף פעם שנכסנת לטיפול 30000 תמים וסטנדרטי ויצאתי עם חשבון של 7500(!) ש"ח.

 

לך לא היתה מכונית רנו בת שלוש שהוצאת עליה 12000 ש"ח בחצי שנה בגלל כל מיני תקלות שאף אחד לא ידע להסביר את מקורן.

 

כן, ערכה של טויוטה קורולה הוא מופרז למדי, ולכן היא נמכרת בקצת פחות מהמחירון (המופרך בעליל שלה).

 

אבל עדיין רנו מגאן וטויוטה קורולה 2007 שנרכשו באותו יום באותו סכום ויש להן קילומטראז' זהה - עדיין הקורולה נמכרת בסכום כפול ויותר מהמגאן.

 

נכון, לקורולה היתה "החלקה" בצורת הגיר הרובוטי, אבל אפילו מכוניות הללו משיגות מחירים שלבעלי המגאן מאותה שנה הם חלום רטוב.

 

לאור כל הסיבות שפורטו לעיל, והעובדה שהנסועה הצפויה של פותח השרשור הינה ממוצעת בלבד, אני לא ממליץ על הפלואנס/מגאן דיזל משום שאת רובה מה שהוא יחסוך הוא ישאיר במוסך גם אם לא יהיו ברכב תקלות מיוחדות פשוט כי מחירי הטיפולים והחלפים בקרסו הינם גבוהים מאוד.

 

לצערי הרב אני נמצא בצרה שלך. רכשנו לפני 3.5 שנים מקרסו ניסן טידה 2009 (8 חודשים היתה על הכביש ),כל טיפול שנתי שעשינו במוסך המורשה היה יותר מ 5000 ₪, כאשר הברקסים הלכו מידי שנה.

כעת הגיעו מים עד נפש עם בעיות נוספות. החלטנו לתקן במוסך המורשה ןלמכור.

פורסם
ידידי היקר!

 

כל תוצרת רנו שהיתה לך - היתה בליסינג. מעודך לא שילמת חשבון של מוסך של קרסו.

 

לי יש וותק של קרוב ל-200000 ק"מ על רכבי רנו פרטיים שהחזקתי מכיסי.

 

לך לא קרה אף פעם שנכסנת לטיפול 30000 תמים וסטנדרטי ויצאתי עם חשבון של 7500(!) ש"ח.

 

לך לא היתה מכונית רנו בת שלוש שהוצאת עליה 12000 ש"ח בחצי שנה בגלל כל מיני תקלות שאף אחד לא ידע להסביר את מקורן.

 

כן, ערכה של טויוטה קורולה הוא מופרז למדי, ולכן היא נמכרת בקצת פחות מהמחירון (המופרך בעליל שלה).

 

אבל עדיין רנו מגאן וטויוטה קורולה 2007 שנרכשו באותו יום באותו סכום ויש להן קילומטראז' זהה - עדיין הקורולה נמכרת בסכום כפול ויותר מהמגאן.

 

נכון, לקורולה היתה "החלקה" בצורת הגיר הרובוטי, אבל אפילו מכוניות הללו משיגות מחירים שלבעלי המגאן מאותה שנה הם חלום רטוב.

 

לאור כל הסיבות שפורטו לעיל, והעובדה שהנסועה הצפויה של פותח השרשור הינה ממוצעת בלבד, אני לא ממליץ על הפלואנס/מגאן דיזל משום שאת רובה מה שהוא יחסוך הוא ישאיר במוסך גם אם לא יהיו ברכב תקלות מיוחדות פשוט כי מחירי הטיפולים והחלפים בקרסו הינם גבוהים מאוד.

 

עם כל הכבוד לתגובה שלך, אתה מדבר מנסיון עבר, מוסכי קרסו והמותג בארץ עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות והדבר כולל גם את מחירי הטיפול במוסכים.

נכון , הרנו שהיו ברשותי היו רכבי ליסינג, אבל הייתי מיודע לכל טיפול ואו תיקון אשר בוצע ברכב כיוון שמדיניות החברה הייתה (ועדין)שמחזיק הרכב מאשר את הטיפולים על מנת לבצע מעקב יעיל , ומעולם החשבונית לא עלתה על 1200 שקל למעט תקלה של אלטרנטור אשר כוסתה באחריות.

לגבי הפלואנס , ממחקר שערכתי עם חברות אשר מחזיקות את הפלואנס דיזל מסתבר שמדובר על רכב אמין להפליא אשר מבקר במוסך לטיפולים שיגרתים.

ק"מ ממוצע לרכבים אשר בדקתי היה כ 60K בשנה (הדגם לפני מתיחת פנים) , הפלסטיקה נראית בסדר גמור , צריכת דלק הנעה בין 18 ל 22 ק"מ לליטר תלוי בנהג (באופן מובהק רכבי הנשים היו קרובים ל 22 קמ"ל).

 

החזקתי באופן פרטי סיטרואן פיקאסו וגם שם מעולם לא הגעתי לחשבונית בסדרי גודל שאתה מציין, המקסימום היה כ 4000 ש"ח אשר כלל טיפול החלפת טיימינג , ובלמים קדמי + אחורי וטיפול שגרתי.

לגבי מחירי המאגאן, זה לא פלא כאשר לרכב בוצע סיקול ממוקד , המציאות היתה די רחוקה מהשטויות אשר נכתבו ברשת, אבל במציאות הישראלית זה מספיק להרוס את המוניטין וכפועל יוצא את מחירון הרכב.

דוגמא נוספת היא סיטרואן אשר הרכבים זוכים לקריסה במחירי המשומשות שלהם ללא סיבה , הרכבים אמינים להפליא ועושים שירות מעולה לבעלים שלהם במחירי רצפה מגוחכים , אבל המוניטין והדעות הקדומות שיש בארץ לא מאפשרים להם להתרומם, זה אינו נוגע כלל לטיב הרכב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לעצם השאלה של פותח השרשור, הקורולה החדשה אמנם זמן קצר על כבישי ישראל, אך לא שמעתי על תלונות מיוחדות מכיוונה, על פניו נראה כרכישה סולידית שהקפידו לא ליפול בה והיבואן בארץ שיפר את החולשות שנדבקו למוצר שלו ( כגון איבזור קמצני שהיה נהוג לדוגמא...), לכן נשמע לי כאפשרות טובה.

 

פורסם

פלואנס ושמירת ערך? נו באמת. נביא או לא רק מלהציץ במחירון של השנים האחרונות ובמחיר השוק יגלה כי הפלואנס התרסקה כל כך עד שהמחיר שלה כיד שניה פשוט מוגחך.

 

 

הקורולה קרוב לוודאי תשמור על ערכה טוב יותר מה-I35, לפי נתוני יצרן היא גם חסכונית יותר.

פורסם
פלואנס ושמירת ערך? נו באמת. נביא או לא רק מלהציץ במחירון של השנים האחרונות ובמחיר השוק יגלה כי הפלואנס התרסקה כל כך עד שהמחיר שלה כיד שניה פשוט מוגחך.

 

 

הקורולה קרוב לוודאי תשמור על ערכה טוב יותר מה-I35, לפי נתוני יצרן היא גם חסכונית יותר.

 

אז תרשה לי לעדכן אותך שלא משנה שמו של הרכב, כל עוד הוא נמכר לליסינג שמירת הערך שלו נמוכה, לא משנה אם זו הקורולה, ה 3 , פוקוס , I30 ואו I35.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...