Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום בסוכנות משנה טויוטה בכוונה לעשות איפוס לקלאץ׳ . לאחר המתנה המכונאי שבדק לי את הרכב הזמין אותי לשיחה ואמר לי שאין אפשרות לאיפוס מכיוון שהקלאץ׳ כבר בסוף חייו, ולכן איפוס יגרום לשחיקה מהירה שתגרום לתקיעב תוך כמה נסיעות.

באותה שיחה הוא גם הכין לי כבר הצעת מחיר שכוללת:

עבודה:

חריטת גלגל תנופה-280 שח.

שיפוץ מנגנון הפעלת מצמד-670 שח.

דיסק חיכוך מכלל כולל פ+ה תיבת הילוכים- 1081 שח.

 

חלפים:

מקורי-דיסק מצמד - 1283 שח.

מקורי-מיסב למצמד- 277 שח.

מקורי- מזלג למצמד- 233.7 שח.

מקורי-תומך מחזיק מזלג- 80.3 שח.

מקורי-גומיה למצמד-102.5 שח.

מקורי-אום חד פעמי לנ- 2 יחידות , 28 שח.

מקורי-שמן גיר w75 /t - 4 ליטר , 380 שח.

מקורי- מחזיר שמן גיר- 27.3 שח.

מקורי-מחזיר שמן- 75.2 שח.

 

סה״כ חלפים - 2,488 שח.

סה״כ עבודה- 2,031 שח.

סה״כ תיקון - 4,519 שח.

מעמ- 813 שח.

 

לתשלום 5,332 שח.

 

האם המחיר של ההחלפה הזאת לא יקר להחריד ? הרי זה החלפת דיסקיות קלאץ שלא אמרות לעבור את ה1500 שח כולל עבודה .

ואיך המוסך בטוח שצריך חריטת גלגל תנופה ושיפוץ מנוע חשמלי אם הוא אפילו לא פתח את הגיר?

 

האם יש מוסך אחר שאתם ממליצים עליו שמתמחה בטויוטה לביצוע ההחלפה הנ״ל ?

 

תודה רבה !

פורסם

לי נשמע כאילו הם משחילים אותך,

מחייבים אותך על חלקים שאפשר לוותר עליהם ולהעביר מהתיבה הישנה [לדוגמא מזלג למצמד ,אומים ועוד]

 

לך למוסך לא מורשה ובקש הצעת מחיר אתה תראה שחצי מהדברים לא מופיעים שם וגם ההצעה על העבודה תהיה זולה יותר.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

על איזה סוכנות משנה מדובר?

כשאני הייתי במוסך יבואן טויוטה בחדרה, דיברתי עם אחד המוסכניקים שציין בפניי שהמחיר של החלפת קלאץ' בטויוטה ירד מ6000 ש"ח ל3000 ש"ח (להערכתו).

המחיר שנרשם הזוי, במיוחד שהגיר בכלל לא נפתח והם לא יודעים מה מצבו.

בצע בירור במוסך לא מורשה יבואן שמתמחה בטויוטה, ואולי שווה לך לקפוץ לבדיקה במכון גירים שמתמחה בגיר הרובוטי הנ"ל.

פורסם

יש לכם המלצה למוסך שמתמחה בגיר הרובוטי הנ"ל?

 

מדבור על סוכנות משנה דנאל מוטורס בכפר סבא.

 

שהייתי במוסך המוסכניק הסביר לי שהחלפת המזלג נעשית עקב עייפות החומר וחשש שבהמשך הוא יתעוות ,ולכן אם כבר פותחים את הקלאץ' אז מחליפים. האם ברזל שכזה יש סיבה שהוא יתעקם?

 

תודה!

פורסם
הייתי היום בסוכנות משנה טויוטה בכוונה לעשות איפוס לקלאץ׳ . לאחר המתנה המכונאי שבדק לי את הרכב הזמין אותי לשיחה ואמר לי שאין אפשרות לאיפוס מכיוון שהקלאץ׳ כבר בסוף חייו, ולכן איפוס יגרום לשחיקה מהירה שתגרום לתקיעב תוך כמה נסיעות.

באותה שיחה הוא גם הכין לי כבר הצעת מחיר שכוללת:

עבודה:

חריטת גלגל תנופה-280 שח.

שיפוץ מנגנון הפעלת מצמד-670 שח.

דיסק חיכוך מכלל כולל פ+ה תיבת הילוכים- 1081 שח.

 

חלפים:

מקורי-דיסק מצמד - 1283 שח.

מקורי-מיסב למצמד- 277 שח.

מקורי- מזלג למצמד- 233.7 שח.

מקורי-תומך מחזיק מזלג- 80.3 שח.

מקורי-גומיה למצמד-102.5 שח.

מקורי-אום חד פעמי לנ- 2 יחידות , 28 שח.

מקורי-שמן גיר w75 /t - 4 ליטר , 380 שח.

מקורי- מחזיר שמן גיר- 27.3 שח.

מקורי-מחזיר שמן- 75.2 שח.

 

סה״כ חלפים - 2,488 שח.

סה״כ עבודה- 2,031 שח.

סה״כ תיקון - 4,519 שח.

מעמ- 813 שח.

 

לתשלום 5,332 שח.

 

האם המחיר של ההחלפה הזאת לא יקר להחריד ? הרי זה החלפת דיסקיות קלאץ שלא אמרות לעבור את ה1500 שח כולל עבודה .

ואיך המוסך בטוח שצריך חריטת גלגל תנופה ושיפוץ מנוע חשמלי אם הוא אפילו לא פתח את הגיר?

 

האם יש מוסך אחר שאתם ממליצים עליו שמתמחה בטויוטה לביצוע ההחלפה הנ״ל ?

 

תודה רבה !

 

המוסך צודק בהחלט .כל החלקים אלה צריך להחליף בזמן פירוק מצמד.גם מזלג מצמד עדיף להחליף החלק אלול להשבר עם המצמד החדש.במידה ואתה לא רוצה שיחליפו לך איזשהו פריט תגיד להם ואתה תיהיה אחראי אם קורה משהו.כמובן עבודה תיהיה אלייך.

×
×
  • תוכן חדש...