Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי מכתב שעליי להכין סלט טונה לכבוד מסיבת סיום שנה במעון הילדים.

בחיים לא הכנתי סלט טונה. בבקשה עזרתכם, שלא נאבד ילד מהרעלה!

המקרר די ריק כרגע, מה לקנות מהסופר?

ערן.

Gn'f'R

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בד"כ 2 קופסאות טונה

ביצה קשה או שתיים

יש הזורקים מיונז - ילדים עדיף שלא.

יש הזורקים מלפפון חמוץ לשיקולך

יש הזורקים בצל מטוגן שוב לשיקולך

כמובן שמן זית זהו.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

תרשום תרשום:

קופסת טונה

מלפפון חמוץ אחד

כף מיונז

קורט פלפל שחור

לימון לפי הטעם

 

ערבב את הכל ביחד ותתחיל לטחון. מכיון שאתה צריך להכין לכל הגן, תכפיל את הכמויות בהתאם.

אם תשים את הכל במערבל תקבל ממרח, שזה אפילו יותר טוב.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
קיבלתי מכתב שעליי להכין סלט טונה לכבוד מסיבת סיום שנה במעון הילדים.

 

חייב לציין שסדרת סרטי "משימה בלתי אפשרית" באמת התדרדרו לאחרונה...

פורסם

טונה

ביצים קשות

תירס

מלפפון חמוץ

מיונז

 

זה ה"מתכון" שלי.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

3-4 עלי חסה ערבית (רומאית)

1 עגבניה (חתוכה לקוביות)

1 קופסת טונה (עדיף בשמן)

חצי בצל קטן (קצוץ)

2 כפות צלפים (להשרות במים פושרים במשך כ-10 דקות)

 

ביצה מבושלת (אופציונלי)

3 כפות תירס (אופציונלי)

 

לחלופין, במקום ביצה ותירס, אפשר להוסיף תחתיות ארטישוק פרוסות. (יש קפוא של סנפרוסט אשר דורש בישול קצר או שימורי תחתיות ארטישוק בשמן/חומץ, בהנחה שאינך מתכוון להכין ארטישוק מ-0)

 

תיבול:

מלח (עדיף להמליח בגן, טרם ההגשה), פלפל שחור, אורגנו (עדיף טרי), לימון ושמן זית בנדיבות.

 

תכפיל לפי הצורך.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

באמת? נראה לי שזה הדבר היחידי שאני יודע "לבשל" :-P

 

טונה

ביצים קשות

תירס

מלפפון חמוץ

מיונז

 

זה ה"מתכון" שלי.

 

זה המתכון שלי גם.

פורסם

בגלל שמדובר בילדים לא הייתי מוסיף בצל.

תירס הם אוהבים.

כדי להפוך את המרקם לפור-קידס אתה יכול לחתוך לקוביות תפו"א מבושל אחד, זה גם טעים וגם המרקם שלו נחמד.

הכמויות תלויות בכמות הילדים מן הסתם.

טונה, ביצה (אם אוהבים), תירס, תפו"א, אפשר גזר מבושל (שוב, אם הילדים אוהבים, הוא מתקתק ורך) וכדומה.

דברים כמו עגבניה (בלי המיץ), מלפפון, וגמבה הם בונוסים.

תכסה הכל בניילון נצמד, ושים במקרר, את המיונז תוסיף כחצי שעה לפני ההגשה, ערבב טוב טוב, והכנס אותו שוב למקרר. סלט טונה צריך להיות קר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עוד אופציה:

3 קופסאות טונה

2 כפות מיונז (ניתן להחליף בכף או שתיים של שמן זית אם זה אמור לעמוד מחוץ למקרר)

בצל ירוק קצוץ דק לפי הטעם

2 עגבניות בינוניות קצוצות דק דק

1 פלפל אדום קצוץ דק דק

 

אופציונלי ומוסיף המון:

1-2 כפות צלפים קצוצים דק

חופן עגבניות מיובשות קצוצות דק

 

לערבב ולשים בלחמניית קשר :)

פורסם

נראה לי שאף אחד לא הפנים שהסלט הוא עבור ההורים ולא הילדים, קשה לי להאמין שחוץ מילד אחד או שתיים יסכימו לטעום בכלל... בדרך כלל הכיבוד הוא עבור ההורים האחרים...

לעניין הסלט :

4 קופסאות טונה (להוציא את הקופסה- לא לערבב אותה עם החומרים ).

5 ביצים חתוכות לקוביות (בלי הקליפה )

קופסת תירס שימורים

גמבה חתוכה לקוביות קטנות

קופסת שימורים -מלפפונים חמוצים במלח חתוכה לקוביות קטנות

2 כפות מיונז גדושות.

מלח פלפל לפי הטעם.

תערבב הכל ובתאבון.

פורסם

ולא לקנות טונה במים זה פחות טעים.

 

האם יהפוך לגיבוב טונה?

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.

×
×
  • תוכן חדש...