Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בכלל שכחתי מקיום המסיבה הזו עד שאשתי הזכירה לי בשעות הבוקר המאוחרות,

יצאתי מהעבודה ב15:30 ונסעתי מהר לקנות את המצרכים, משם נסעתי למעון לאסוף

את הילדים ונכנסנו לבית קצת אחרי 16:00.

לא הצלחתי לתמרן כי הם שגעו לי את הראבק ואשתי עדיין לא חזרה מהעבודה,

מקלחות,עניינים, דיג דיג דוג, ופאק!!! שכחתי לשים ביצים על הגז.

התחלתי לחתוך מלפפונים חמוצים, ערבבתי עם מיונז ועגבנייה חתוכה דק דק

וכשהגעתי לביצים מסתבר שהם לא היו מוכנות מבפנים.

 

השעה כבר כמעט 17:00,העמסתי את כולם ברכב ועצרתי במאפייה,

כוסאמו, נביא להם בורקסים. קניתי איזה 20 בורקס גבינה והמשכתי מהר למפגש.

 

נכנסנו למקום והלכתי לכיוון השולחן כדי להניח את הכיבוד, וראיתי 5 קופסאות

מלאות בורקסים, כמה עוגות הבית של אסם ובקבוקי שתייה.

למה רק ממני ביקשו משהו מורכב כמו סלט טונה?!

שיחנקו עם הבורקסים עכשיו.

 

לפחות לקחתי את הכלבה להסתפר לפני יומיים.

img20130725_204023.jpg

Gn'f'R

פורסם
יצאתי דפוק, שלא תדעו...

הסיפור המלא עוד מעט :oops:

 

נתקעת עם השקודה כשהאות N מהבהבת בגיר ,ואתה לא יכול להגיע בזמן??

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
בכלל שכחתי מקיום המסיבה הזו עד שאשתי הזכירה לי בשעות הבוקר המאוחרות,

יצאתי מהעבודה ב15:30 ונסעתי מהר לקנות את המצרכים, משם נסעתי למעון לאסוף

את הילדים ונכנסנו לבית קצת אחרי 16:00.

לא הצלחתי לתמרן כי הם שגעו לי את הראבק ואשתי עדיין לא חזרה מהעבודה,

מקלחות,עניינים, דיג דיג דוג, ופאק!!! שכחתי לשים ביצים על הגז.

התחלתי לחתוך מלפפונים חמוצים, ערבבתי עם מיונז ועגבנייה חתוכה דק דק

וכשהגעתי לביצים מסתבר שהם לא היו מוכנות מבפנים.

 

השעה כבר כמעט 17:00,העמסתי את כולם ברכב ועצרתי במאפייה,

כוסאמו, נביא להם בורקסים. קניתי איזה 20 בורקס גבינה והמשכתי מהר למפגש.

 

נכנסנו למקום והלכתי לכיוון השולחן כדי להניח את הכיבוד, וראיתי 5 קופסאות

מלאות בורקסים, כמה עוגות הבית של אסם ובקבוקי שתייה.

למה רק ממני ביקשו משהו מורכב כמו סלט טונה?!

שיחנקו עם הבורקסים עכשיו.

 

לפחות לקחתי את הכלבה להסתפר לפני יומיים.

[ATTACH]347508[/ATTACH]

 

אוי וייזמיר. איך הדברים האלה קורים לך אני לא יודע. מה שכן, אחלה תמונה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

למה רק ממני ביקשו משהו מורכב כמו סלט טונה?!

שיחנקו עם הבורקסים עכשיו.

 

[ATTACH]347508[/ATTACH]

 

מחר ב 9:30 אני צריך להביא לגן פשטידה, ואשתי בחו"ל.

אמיתי לגמרי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הייתי עוזר לך אבל בסוף היית מוצא את עצמך מזמין מגש פיצה.

 

אלעד, רקדתי כמו מטורף עם פונפונים של מעודדת(אמיתי!).

Gn'f'R

פורסם
מחר ב 9:30 אני צריך להביא לגן פשטידה, ואשתי בחו"ל.

אמיתי לגמרי.

הגית כבר תוכניות פעולה? תוכניות גיבוי?

 

אלעד, רקדתי כמו מטורף עם פונפונים של מעודדת(אמיתי!).

כעונש על הבורקסים? :twisted:

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

איזה פעורים כולכם בקטע של מה מביאים לגן וזה לא משנה מה ביקשו

 

הטריק של הבורקסים תמיד עובד

אם הייתי רואה את האשכול לפני שעת ה״ש״...

עובדה שכולם הביאו בורקסים

תהיה בטוח שאחד היה צריך להביא לחמניות, השני נקניקיות, אחר מביא פיצה ריבועים, ועוד מישהו פלטת ירקות

כולם מכירים את הטריק, בורקסים!

 

אני תמיד קונה את הבורקס האהוב עלי, תרד

 

אף אחד לא נוגע בזה שם ואני חוזר עם כל השלל הביתה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...