Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני אחד שאוהב להכין שטויות בבית, בעקרון בתוספת קרח כתוש.

בעבר כשהיתי עובד באילת היה לי בלנדר מקצועי במסעדה בה עבדתי (לא מקצועי), הוא היה מעולה ואפילו הקרח שהיה כותש היה בדיוק כמו הקרח שיש באייס קפה וכדומה, כמו גרגירים.

ממה שאני זוכר היה בצבע כסוף לבן, והיו לו כפתורים לסגנונות כתישת הקרח הרצויה (5-4 כפתורים אם זה עוזר) ואני מחפש אחד דומה.

 

הבלנדר שיש לי כרגע הוא על הפנים, עושה טובה שבכלל גורס פירות, ואם אני מוסיף קרח רוב הסיכויים שהוא ישאר בכוס גם אחרי שאני אסיים את המשקה.

 

כמה עולה בלנדר איכותי שכזה? אפשר המלצות, ולא לבלנדר מקצועי מדוגמת CITCHEN AID.

 

תודה :)

Opel Adam S 2017

פורסם

אני עובד בבית עם JEFFREY ADAMS

נא לא להתייחס דווקא לאתר מכירות, נבחר במקרה.

 

מיכל זכוכית נוח לפירוק וניקוי, כותש קרח מצויין, נמצא אצלי כשנתיים/שלוש ואני מרוצה מאוד.

פורסם

אם אתה רוצה גרגירי קרח גסים וטובים כמו שיש למשל בקפיריניה ולא ברד, אתה צריך להשתמש באחד כזה:

 

624182347384.JPG

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

הבלנדר המקצועי שאתה מדבר עליו הוא מתוצרת Hamilton Beach

החל מאלפייה בחנות לאספקת ציוד מוסדי למטבחים ולמסעדות הקרובה לביתך

 

hamilton-beach-blender-hb908.jpg

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם

תודה רבה על התשובות :)

הבלנדר בתמונה האחרונה הכי דומה למה שאני זוכר מבחינת המיכל, מבחינת התושבת שלו הלחיצים היו מסודרים בשורה עם נורה ירוקה שמדגישה על איזה סוג גריסה אני משתמש. אם במקרה מישהו מבין על מה אני מדבר.

לא שאיכפת לי יותר מדי שזה יהיה בדיוק אותו הבלנדר, אלא שיבצע את העבודה כמו שצריך.

 

תודה על ההמלצות!

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...