Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי SX4 OUTDOOR או קיה ריו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבטים בין:

 

סוזוקי SX4 OUTDOOR אוטומטית

5 דלתות, דגם GLA (לא מאובזר)

מחיר 100,000 ש"ח על הכביש

 

KIA RIO אוטומטית דגם EX המאובזר (מגנזיום,סאן רוף וכו'...) 5 דלתות

מחיר 99 א' ש"ח על הכביש

 

 

קצת פרטים לגבינו ולגבי הצרכים שלנו:

זוג+ ילד

עיקר הנסיעות באזור המרכז - רחובות, ראשל"צ, ת"א, פתח תקווה.

בין השיקולים שלנו זה שמירה על הערך עוד 4 שנים כאשר נרצה להחליפו, בטיחות, מקום, איכות ונוחות נסיעה וצריכת דלק.

 

תודה רבה!

פורסם

הריו מנצחת כאן די בנוק-אווט.

לא ניתן לנבא ירידת ערך. מאחר והן לסוזוקי והן לקיה יש מוניטין טוב סביר להניח שההפרשים לא יהיו גדולים לכאן או לכאן.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הריו מנצחת כאן די בנוק-אווט.

לא ניתן לנבא ירידת ערך. מאחר והן לסוזוקי והן לקיה יש מוניטין טוב סביר להניח שההפרשים לא יהיו גדולים לכאן או לכאן.

 

איתמר

 

+1 למה שאיתמר רשם.

 

קח בחשבון גם שהריו הוא רכב חדש לעומת הסוזוקי שהיא ישנה מאוד.

 

עוד דבר שאני לא יודע עד כמה הוא שיקול אצלך, הריו נראית הרבה יותר טוב 8)

Now : Renault clio sport 2009

 

In the past : Peaugeot 106 xs 1998

פורסם

בעניין ירידת הערך, אני חולק על מה שאיתמר ו-shaymi רשמו. אמנם לא ניתן לחזות מה יקרה עוד 3-4 שנים, אבל כלל האצבע אומר שככל שהרכב יותר נפוץ בליסינג, ירידת הערך הצפויה גבוהה יותר.

נוסיף לכך את העובדה שסוזוקי היא ככל הנראה המותג שיש לו את ירידת הערך הנמוכה ביותר (חוצה דגמים, פורסם במספר כתבות צרכנות) - ותקבל את התשובה בנושא.

 

לעניין הרכב עצמו - הריו הינו דגם חדש יותר (מחליפת ה-SX4 כבר הוכרזה) ולמיטב ידיעתי גם מאובזר יותר. מצד שני תנוחת הנהיגה שבה יותר נוחה וגבוהה.

 

תעשה נסיעת מבחן על שתיהן ותבדוק איזה אבזור אתה יכול "לסחוט" מהיבואניות.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

חייב לציין שהופתעתי מהתגובות.

 

הייתי בטוח שרכב יפני נחשב הרבה יותר אמין מרכב קוריאני ובהתחשב בכך שהסוזוקי אמור לשמור על ערך גבוה יותר מה- KIA בגלל ריבוי KIA בחברות הליסינג וההצפה בשוק

 

לכן חשבתי שהפורום ימליץ לרכוש SUZUKI אבל התגובות המליצו דווקא על קיא ובנוק אאוט.

 

אין ספק שמבחינת המראה והאיבזור הKIA לוקחת.

 

המחירון של KIA הוא 105.5 - יש מבצע של חבר עכשיו ב99.5 על הכביש (כולל אגרה).

סוזוקי - המחירון 109 א' ש"ח - הצלחתי להגיע למחיר 100 א' ש"ח על הכביש (כולל אגרה)

 

 

אני צריך שובר שוויון שיעזור לי להחליט מה לקנות...:roll:

תעזרו לי...8):roll:

פורסם

תביא בחשבון שתא המטען של סוזוקי יחסית קטן (בניגוד לסדאן שלה תא מטען אצום).

ה-SX4 היא דגם שקיים בשוק כ-8 שנים, אם כי שודרג משמעותית בשנת 2010, ועומד בפני החלפה.

כקוריוז - אני נוהג מזה 3 שנים ב-SX4. כעת הגיע הזמן לרגוש רחב נוסף (אשתי צריכה לוותר על הליסומטית) - בתחרות היו הספלאש מול הפיקנטו, ונראה כי בימים הקרובים תוזמן הקאיה, שלמרות המראה הקטן שלה די מרווחת ותא המטען שלה, לפחות לפי התרשמות, יותר גדול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שום קצר ושום בטיח, הוצאת את הדברים שהוא אמר מהקשרם.

והמנוע של הקיה הוא 1,400 מרובע צילינדרים, זה לא מנוע 900 סמ"ק תלת בוכנתי חובב סל"ד גבוה.

 

ה SX4 עבר מתיחת פנים מינורית ביותר באמצע 2009, לא משהו מהפכני ובטח לא בגרסת ה GLA המאובזרת בקמצנות של שוק אפריקאי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שום קצר ושום בטיח, הוצאת את הדברים שהוא אמר מהקשרם.

והמנוע של הקיה הוא 1,400 מרובע צילינדרים, זה לא מנוע 900 סמ"ק תלת בוכנתי חובב סל"ד גבוה.

 

ה SX4 עבר מתיחת פנים מינורית ביותר באמצע 2009, לא משהו מהפכני ובטח לא בגרסת ה GLA המאובזרת בקמצנות של שוק אפריקאי.

 

איתמר

 

קצת מיהרת להגיב. כתבתי לsperial שדיבר על אפשרות לרכוש פיקנטו.

 

יהודה

פורסם

וגם "מתיחת הפנים המינורית" שלדבריך עבר הSX4 ב 2009, כללה מנוע עם 119 כ"ס (במקום 107) ותוספת ESP . אם זו מתיחת פנים מינורית, מענין מה זו מתיחת פנים "רגילה".

 

יהודה

פורסם
שום קצר ושום בטיח, הוצאת את הדברים שהוא אמר מהקשרם.

והמנוע של הקיה הוא 1,400 מרובע צילינדרים, זה לא מנוע 900 סמ"ק תלת בוכנתי חובב סל"ד גבוה.

 

ה SX4 עבר מתיחת פנים מינורית ביותר באמצע 2009, לא משהו מהפכני ובטח לא בגרסת ה GLA המאובזרת בקמצנות של שוק אפריקאי.

 

איתמר

 

הפיקנטו והספלאש מונעות במנועי 1.2 ליטר מרובעי צילינדרים.

השינוי המהותי ב-SX4 בדגם 2010 (שהגיע באמצע 2009) הוא מתחת למכסה המנוע - תוספת של 15 כ"ס והתנהגות שונה לחלוטין בהשואה למנוע ה-107 כ"ס בעל התגובה האיטית שאני מכיר עוד מימי הליאנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אנשים כאן עפים על עצמם... :roll:

 

ה SX4 מעולם לא הייתה עצלה, לא עם המנוע ה"ישן" ולא עם גרסתו המשודרגת. גם צריכת הדלק הפתיעה לטובה (ואף עם המנוע הישן) במסגרת ה 10,000 קילומטרים המשותפים שלנו.

 

מתיחת הפנים נחשבת כמינורית כי שינו את הספק המנוע, הוסיפו ESP, החליפו את ריפוד המושבים ואת עיצוב הקונסולה והג'אנטים. זה שינוי מינורי ובטח שלא מהווה איזו פריצת דרך או שובר את כללי המשחק.

 

בקיצור, קיה ריו מאובזרת מול SX4 ערומה - התשובה ברורה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הגיע הזמן לרגוש רחב נוסף (אשתי צריכה לוותר על הליסומטית) - בתחרות היו הספלאש מול הפיקנטו.

 

בלי קשר לנושא השרשור, הייתי חייב להכניס פה הערה קטנה.

 

דוד שלי קיבל לאחרונה סוזוקי ספלאש מהעבודה במקום הסיריון ששירתה אותו בשנתיים האחרונות. הייתי די בשוק ממתיחת הפנים ותוספת האבזור שעברה על האוטו הזה, מרגיש שתי רמות מעל הנהוג בקטגוריה שלו, וזה עוד בגרסת הליסינג. לא נסעתי עליו ואני יודע שמחירו גבוה יחסית, אבל מהתרשמותי הקצרה אין מה להשוות את המצב היום עם הספלאש הפשוטה והזולה לתחושה שהכרנו בשנים עברו.

פורסם

גם הספלאש בגרסה האוטומטית קיבלה הוזלה של 10,000 ש"ח , הוצעה לי לאחרונה תמורת 86 אש"ח.

עדיין, מבחינתי ובמצבי הנוכחי, ההפרש של 10,000 ש"ח מהפיקנטו לא מוצדק. לא נכנסתי לפרטי האבזור.

איתמר - אכן לא נהגתי על ה-SX4 שלפני 2010, אבל נהגתי על ליאנות בכמה גרסאות, כולל האחרונה (2007) עם מנוע דומה, שלא היתה חלשה, אבל הגיבה די לאט ללחיצה על הדוושה. בהתאם בכל רמזור יצאה אחרונה, אבל לאחר 100 מ' השיגה את כל הזריזים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...