Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאמת טאבלט לאדם מבוגר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוטלה עליי משימה ועליי להתמודד איתה בכבוד, לכן אני פונה אליכם, עליי להתאים טאבלט לאדם מבוגר (בן 50, לא מבין גדול בטכנולוגיה), הדרישות שלו הן כאלה:

 

1) אפשרות לחיבור ולגלישה על רשת 3G.

2) השימשו העיקרי בו יהיה אינטרנט, מיילים וניהול חשבונות בנק שונים דרך אפליקציה יעודית של הבנק.

3) אפשרות לטוס איתו לחו"ל ולתפעל הכל כמו בארץ.

 

זהו בגדול, במכשירים סלולריים אני בקיא אך טאבלטים אף פעם לא עניינו אותי ולכן אני מגשש באפלה, דרישותיו הן דיי פשוטות אך יש דגש על כך שתהיה אופציה לגלוש גם בחול עם המכשיר, יש אפשרות לגלישה על 3G בחול דרך ספק בארץ? או שלכך צריך סים זר?

כמו כן האם תפעול של אפליקצית "בנק הפועלים" וGMAIL בטאבלטים מקביל באופציות לגרסת המחשב או שהוא יתקל בדברים שאינו יוכל לעשות דרך הטאבלט?

האדם הינו אדם מבוגר כך שלדעתי התעסקות עם מערכת הפעלה אנדרואיד תהיה OVERKILL, לכן מיד חשבתי על אייפד, מישהו חושב אחרת?

ראיתי שישנם ארבעה דורות של אייפדים, מה ההבדלים? משהו מהותי?

תודה!

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

למי קראת "מבוגר"? מה יכולותיו הטכניות?

לגבי שימוש במכשיר בחו"ל - יהיה עליו ללמוד לקנות כרטיס data SIM או לקנות כרטיס SIM ולהתקין על הקו תוכנית data במדינות היעד (בכל מדינה וחברה יש נהלים שונים - למד כאן) . כמוכן יצטרל ללמוד להשתמש ברשתות WiFi חופשיות או אלה של מלונות ובתי קפה שלעתים מצריכות זיהוי אוטומטי והזנת סיסמא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אוקיי ערכתי את ההודעה, מדובר על אדם בן 50, לא חזק בטכנולוגיה, כיום נושא אייפון 4 ומסתדר איתו יחסית בסדר, מצבע פעולות על מחשב שולחני באופן שוטף.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

אני לא מכיר אדם בגיל זה שלא מסוגל לתפעל מכשיר שנועד לשימושם של ההמונים. אם הוא טיפוס קצת פחות טכני אולי יקח לו עוד כמה דקות ללמוד כיצד להחליף כרטיס סים ולהגדיר את הרשת (בד"כ מוגדרת אוטומטית עם הכנסת הכרטיס) אבל בזה העניין יסתכם.

גילוי נאות: כותב שורות אלה נעלב קשות מהפוסט הפותח, שכן הוא כבר שכח את יום הולדתו ה-50. כך גם מרבית חבריו ועמיתיו. וכולם משתמשים בסמארטפונים ואשר חפיצים ללא כל קושי.

והערה נוספת: אישית אני מעדיף מכשירי אנדרואיד על פני מכשירי Apple משיקול פשוט מאד: המחיר. התרשמותי היא כי הטיפול במכשירי אנדרואיד אינטואיטיבי לגמרי, וכי אפשר ללמוד לתפעל אותם בקלות רבה. שאל את אשתי הטכנופובית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קודם כל חו"ח לא התכוונתי להעליב, פשוט כשתוחלת החיים בישראל היא 80 שנה גיל 50 הוא כבר לא תינוק.

לעניין: מכיוון שלאותו אדם יש אייפון והוא כבר מורגל לעיצוב הממשק ומערכת ההפעלה של אפל חשבתי שזה יהיה המעבר האידיאלי בשבילו, אם נצא מנקודת הנחה שטאבלט מבוסס אנדרואיד יהיה פשוט באותה מידה או מעט יותר קשה ללימוד, מה היתרון של אנדרואיד על פני אפל? במידה ולא מסתכלים על המחיר.

בנוסף, אותו אדם לא ניחו ביכולת מהירה לקליטת טכנולוגיה, אם לדוגמה הוא יודע שכדי להכנס לחשבון הבנק הוא צריך להדליק את הטאבלט>להכנס לתיקיה>להכנס לאפליקציה>לרשום פרטי זיהוי במידה ופרט אחד בשרשרת פתאום חסר\הועבר\שונה באותו רגע הוא איבד את הידים והרגליים ואינו יודע איך "לאלתר" פתרון.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

כאמור - אין לי נסיון עם אייפאד. אבל מבחינתי חסכון של 1000 ש"ח מהווה סיבה מספקת לבחירה במכשיר אנדרואיד.

קיימת שאלה נוספת והיא לאן האיש מרבה לנסוע. יש מדינות בהן יוכל להשתמש בטלפון שלו כ-personal hotspot ואז ניתן להוזיל מאוד את הרכישה (לא צריך מכשיר עם יחידת תקשורת סלולר), ויש מדינות בהן ה-tethering חסום ויש צורך במכשיר עם יחידה כזו, אשר מיקרת את הטאבלט במאות ש"ח. אם יעדי הנסיעה קבועים נסה לחפש מידע בפורום שהזכרתי ואף להציג בו שאלות.

לגבי הנושא של גלישה בחו"ל עם SIM ישראלי - האופציה קיימת אולם יקרה מאד. אפילו בנדידה בתוך אירופה (עם סים של מפעילים אירופיים) מחירי הגלישה יקרים, אם כי יש כעת יוזמה להפוך את כל אירופה לאיזור תעריפי תקשורת אחד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אחלה, מה לגבי חבילות של גלישה בטאבלטים? הרי אי אפשר להוציא ממנו שיחות אז היעוד של הסים הוא לגלישה נטו, אם כך האם כל החברות מציעות חבילות כאלה או רק חברות האפ"ס ומה עלותן? תודה!

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

יש מספר הצעות. למשל - של יופון (על גבי רשת אורנג'), רמי לוי על גבי רשת פלאפון

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אם הוא מכיר אי פון, אייפד יהיה לו אותו דבר רק עם מסך גדול.

 

אם מחיר הוא לא שיקול אייפד יהיה יותר קל מלכתכילה.

 

מחזק.

 

כיום נמכרים שלושה סוגי אייפדים.

 

1) אייפד 2.

2)אייפד עם תצוגת הרטינה. (דור רביעי)

3) אייפד מיני.

 

לך עם האדם המבוגר לחנות האלקטרוניקה הקרובה. (בהנחה שזה אפשרי) ותן לו להתמודד עם סוגי הטאבלטים.

אני מניח שתוך דקות מעטות של תרגול הוא לא ירצה להיפרד.

פורסם

קניתי לאבא (בן 55) שלי אייפד 2 לפני חצי שנה. אבא שלי חלש מאוד טכנולוגית אבל מסתדר מצוין

לא מזמן סבתא שלי (בת 75) התחילה להשתמש בו.

סה"כ הוא יותר יקר וסגור אבל המכשיר הוא idiot proof (וסליחה על ההגדרה)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
×
×
  • תוכן חדש...