Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 306 ידני 1.4 XN


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני הים ראיתי רכב פיג'ו 306 שנה 95 ידנית מהתרשמות ראשונית האוטו ניראה בסדר גמור..

מבקשים עליה 3000 לאחר הורדת מחיר מ-3500, הקילומטראז' הוא עומד על 215 אלף..

שמתי לב לשני פרטים שלא ניראים לי:

1)יש שמן שיוצא מצד שמאל של המנוע..אולי אטם קרוע?

2)יש מין חומר לבן מאחורי צילינדר מס 1 לפי מה שחבר שלי חושב זה קורוזייה..

השאלה ממה יכולות לינבוע שני הבעיות האלו והאם צריך ליברוח מהאוטו הזה או שעדיף להשקיע בבדיקה במוסך?

ואם לא קשה תספרו לי קצת על הרחב חלקים יקרים? טיפולים יקרים? רכב אמיד?

וכו..

 

תודה מראש!

פורסם

אני לא ממש יודע מה זה אומר, אבל רכב בסכום כזה וכמעט 20 שנה על הכביש עדיף לא לקנות, זה רכב שתהיה עליו השקעה פי 3 מהמחיר שתקנה אותו עדיף לחסוף לפחות 10 אלף לרכב!

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם
אני לא ממש יודע מה זה אומר, אבל רכב בסכום כזה וכמעט 20 שנה על הכביש עדיף לא לקנות, זה רכב שתהיה עליו השקעה פי 3 מהמחיר שתקנה אותו עדיף לחסוף לפחות 10 אלף לרכב!

 

אני צריך אותו לשנתיים ואני מסיים יב' וממשיך מכללה..

פורסם
היה לי כזה סדאן לשבועיים, אהבתי.

תוסיף עוד 2000 ליישור קו ויש לך אחלה רכב ב5 אלף.

 

זה לא בעיה להוסיף את הכסף הזה אבל הבעיה היא עם המנוע שיש לטמטה במנוע מלפנים איפה שיש מן מדרגה כזאת יש שם נזילה של מי ירוקים וזה גרם לקורוזייה הנזילה אינה עוצמתית לפי דעתי אבל יש חילחולים...

השאלה היא האם אפשר ליסתום את החור שם עם דבק אפוקסי?

ועוד שאלה כאשר אני בהילוך ראשון עוזב את הגז או לפעמיים גם בלחיצה עליו יש רעש של ברזל משתכשך שומעים יחסית חזק..

ושומעים גם את הרעש הזה בהורדת הילוך זאת אומרת בבלימה עם המנוע ושאר ההילוכים בזמן נסיעה נוסעים נקי...(לפעמיים גם ההילוך השני עושה רעש אבל לא תמיד)

פורסם

כנראה אטם ראש ממה שתה מספר?

תכין עוד 1000 במקרה הטוב

צרפתיות לא אוהבות את החום הישראלי ובמיוחד שאנשים שמים להם מי ברז...שהמנוע הוא אלומיניום....

אל תגע אם זה באמת זה

קה לראות את הבעיה דרך המחשב תקח איתך מישהו שמבין

פורסם
כנראה אטם ראש ממה שתה מספר?

תכין עוד 1000 במקרה הטוב

צרפתיות לא אוהבות את החום הישראלי ובמיוחד שאנשים שמים להם מי ברז...שהמנוע הוא אלומיניום....

אל תגע אם זה באמת זה

קה לראות את הבעיה דרך המחשב תקח איתך מישהו שמבין

 

אטם ראש נמצא למעלה בחלק העליון לפי דעתי, אני מדבר איתך על החלק התחתון של המנוע יש שם כמו מדרגה בתוכו ושם הקורוזייה

פורסם

פעם הייתה לי סקסו, וגם אני יודע על 306 שהבלוק שלהם מתעוות כנראה התחממות יתר של המנוע ויש נזילה משם היה לי מוסכניק ששם לי חומר מיוחד ברדיאטור והנזילה הפסיקה, יש גם מקרים שלא רואים נזילה מהבלוק, כי המנוע והמיים מתאדים. עדיף לך לא להתעסק רכבים כאלה בד״כ ההשקעה עליהם לא משתלמת אולי תמצא פיאט פונטו שנת98/00 ב3אלף

מה הוא לוחש בלילה, מה הוא לוחש?

פורסם

השאלה היא האם אפשר ליסתום את החור שם עם דבק אפוקסי?

אפשר לסתום את החור בדבק אפוקסי אבל לאורך זמן זה לא מחזיק.

לא בדקתי את הרכב וגם התיאורים שלך מאוד כלליים אבל עושה רושם שמהר מאוד תצטרך להחליף מנוע ברכב הזה. לא שזה ביג דיל, מנוע ה-1.4 ליטר האלו זמינים מאוד וזולים מאוד. אבל נשאלת השאלה למה מראש להכניס ראש בריא למיטה חולה?

תעבור הלאה, חסרות גרוטאות בשוק?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא להתקרב, החיסכון במחיר הזול הזה יחזור לך בטיפולי מוסך!

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

לדעתי, כל רכב משנת 95 יהיה לך מה להשקיע בו בין אם זה צמוד לקנייה עצמו או בין אם זה יהיה בעתיד ובמהלך השנתיים שאמרת שאתה מתכוון להחזיק אותו. כי כל רכב דורש אחזקה שוטפת, וככל שהרכב ישן יותר (וגם צרפתי) העלויות יהיו יותר גבוהות.

 

היה לי 306 שנת 95 במשך כ - 4 שנים. אומנם שלי היה אוטומט עם מנוע 1800 סמ"ק אבל מה שרשמו מעלי נכון. המנוע מאלומניום ומואד רגיש לכל אלו ששמו לפנך מי ברז במקום מים ירוקים. לא הייתי ממליץ על החלפת ראש כי גם לאחותי (אני קניתי ממנה את הרכב) המליצו לה בעקבות התחממות להחליף "רק את הראש", אבל בפועל יצא לה לשלם יותר ממנוע שלם מיבוא, כי בעיה אחת הולידה בעיה אחרת.... והחליפה בסוף כמעט חצי אוטו....

 

הייתי ממליץ לך לחסוך עוד ותקנה משהו קצת יותר חדיש, אל שכח שנה הבא אם רכב כזה זה טסט פעמיים בשנה, וזה אומר גם אישור רכב מיושן, בקיצור לא נראה לי...

 

 

אם בכל זאת החלטת ללכת על זה, דרוש נסיעת מבחן לפרק זמן סביר (לא מסביב לרחוב, אלא ממש נסיעה, ורצוי קצת גם על כביש מהיר, אם מתאפשר) וזאת בכדי להתרשם מהרכב כמו שצריך.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...