Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, השבוע יש לנו בגלרייה תמונות ממועדון החמש ומהמפגש ברמת גן.

שלושת התמונות האחרונות, הן של המפגש שאחרי המפגש בראשון לציון. מי שיודע על מה אני מדבר - יודע. בואו רק נגיד שמצאנו מסלול הקפות עם פיתולים מדהימים, באורך של 3 ק"מ לכל הקפה, ובדרך יש גם מגרש חצץ ענק עליו השתעשנו מאוד מאוד עם הג'יפ אז ככה ש - היה כייף...

(מי שמזהה את המקום - בבקשה לא להגיד כאן, לכל השאלות שיש תשלחו לי הודעה פרטית)

 

משחק השבוע - בתמונות ממועדון החמש מופיע אייל פלד. הראשון שמביא את מס' התמונה שבה הוא מופיע - מנצח.

 

 

מקווה שתהנו מהגלרייה, מכל הגלרייה...

שבוע הבא אין גלרייה - אני סוגר שבת

 

יותם.

 

 

http://www.pbase.com/rallyeweb/7_in_febuary_2003

Race Smart

פורסם

תמונה מספר 774. מופיע עם הגב לתמונה נשען על דלת הנהג.

 

דרך אגב....הוולבו הזאת בבעלותו.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
תמונה מספר 774. מופיע עם הגב לתמונה נשען על דלת הנהג.

 

דרך אגב....הוולבו הזאת בבעלותו.

 

נכון ולא נכון.

אכן הוא מופיע בתמונה 774.

לא נכון, עד כמה שלי ידוע הוולוו הזו לא שלו.

א. ראיתי אותו מדבר עם הבעלים.

ב. האוטו שהוא בא איתו מופיע בתמונה 748.

ג. הוא לא נשען על דלת הנהג, הוא לידה.

Race Smart

פורסם

אחחח אני הייתי עד אליכם

אני מכיר את הכביש ומכיר אותו טוב מאוד

 

גדלתי עליו

עכשיו תזהרו כי לפעמים יש שם תרגילים של המשטרה איפה שהחצץ

 

ואיך הפנייה לפני כן כדי להגיע לכביש ?

אחחח חתיכת פנייה

פורסם
אחחח אני הייתי עד אליכם

אני מכיר את הכביש ומכיר אותו טוב מאוד

 

גדלתי עליו

עכשיו תזהרו כי לפעמים יש שם תרגילים של המשטרה איפה שהחצץ

 

ואיך הפנייה לפני כן כדי להגיע לכביש ?

אחחח חתיכת פנייה

 

אה- מהפנייה לכניסה לכביש לא התלהבנו... אבל הקפה של 3 ק"מ ... והכל פיתולים מאתגרים... כייף לא נורמאלי...

Race Smart

פורסם
אני מכיר את הכביש ומכיר אותו טוב מאוד

גדלתי עליו

עכשיו תזהרו כי לפעמים יש שם תרגילים של המשטרה איפה שהחצץ

ואיך הפנייה לפני כן כדי להגיע לכביש ?

 

מסכים אתך בקשר למשטרה ואף מוסיף ומחזק.

זהירות ואל תעשו שטויות :!:

"גדלת עליו" :?::shock::roll:

 

בנוסף, ממש לפני הקטע שבו חניתם, יש באמפ הפוך, ממש גשר אירי קטן שיכול

להכאיב לכל מכונית מונמכת מעט...

לפי כמות השפשופים שחטף שם האספלט, לא הרבה שמים אליו לב עד

שהם חוטפים אותו...

זהירות :!:

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...