Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קצרה, בלי טיפת ציניות.

 

יותם, אתה עובד קשה ותמיד מביא תמונות שאתה יכול.

אבל יש לי שאלונת קטנטונת. למה בכל סט של תמונות אתה תוקע איזה שתיים שלוש תמונות של הג'יפ שך ההורים שלך, לפי דעתי בכל מקרה המטרה היא לראות דברים חדשים, ולא את אותו האוטו ב20 פוזות כל שבוע. :roll:

 

גיא.

פורסם
שאלה קצרה, בלי טיפת ציניות.

 

יותם, אתה עובד קשה ותמיד מביא תמונות שאתה יכול.

אבל יש לי שאלונת קטנטונת. למה בכל סט של תמונות אתה תוקע איזה שתיים שלוש תמונות של הג'יפ שך ההורים שלך, לפי דעתי בכל מקרה המטרה היא לראות דברים חדשים, ולא את אותו האוטו ב20 פוזות כל שבוע. :roll:

 

גיא.

 

 

:mm_yeah:

Couldn't say it any better.

יובל.

פורסם
שאלה קצרה, בלי טיפת ציניות.

 

יותם, אתה עובד קשה ותמיד מביא תמונות שאתה יכול.

אבל יש לי שאלונת קטנטונת. למה בכל סט של תמונות אתה תוקע איזה שתיים שלוש תמונות של הג'יפ שך ההורים שלך, לפי דעתי בכל מקרה המטרה היא לראות דברים חדשים, ולא את אותו האוטו ב20 פוזות כל שבוע. :roll:

 

גיא.

 

יש בזה משהו, יותר נחמד לראות מכוניות חדשות כל שבוע ולא משהו שנטחן.

 

יותם, מקווה שיהיה לך משהו חדש לצלם בקרוב :wink:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

יותם גדול התמונה הזאת שצילמת אותי חחחחחחחחחחחח זה ענק!!

 

תודה תודה תודה באמת השבוע יצאו התמונות של האוטו שלי מדהימות ושוב תודה מכל הלב על החיבה לאוטו שלי אוהב אותך..

 

בכל מקרה שאר התמונות באמת יפות באמת יש טעם עלה והצלח

:)

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

פורסם

1. אחלה תמונות יותם, ח"ח.

2. כל עולל מקומי מכיר את הכביש הזה.

3. בטרם יעלוזו כל הרייסרים וידהרו שם יש לזכור ולהזכיר שמדובר בכביש ציבורי, אז לפני שאתם מזהירים בנוגע למשטרה וכאלה, יש להזהיר בקשר לנהיגה עם שמץ של אחריות.

4. כבר המלצתי על הכביש הזה ככזה המהנה לנהיגה בת'רד ישן מאוד שבו דובר על מסלולים מהנים בארץ ואף אחד לא חיזק אותי, התביישו לכם! :wink:

5. הבור המדובר בכביש אכן מטרד לא נעים, איך התגברתם עליו?

L'amour Toujours

פורסם
רק יותם התלונן שהוא לא הרגיש :) ואולי רועי :)

 

לביו, נחמד לראות את הכוכבים אה? :lol:

שלא לדבר על לראות את האספלט צמוד לחלון שלך

יובל.

×
×
  • תוכן חדש...