Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבודה יפה,הרכב שמור מלכתחילה וכיף לראות רכב בן6 שמטופל באהבה..

מי שקונה הונדה סיוויק ידנית כניראה אוהב לנהוג/רכבים..

דגם נדיר ידני עם גג פנורמי

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
עבודה ברמה של חו''ל!

עבדת כבר עם ה FLEX?

תודה , כן עבדתי עם flex חיה רעה:))

 

עבודה יפה,הרכב שמור מלכתחילה וכיף לראות רכב בן6 שמטופל באהבה..

מי שקונה הונדה סיוויק ידנית כניראה אוהב לנהוג/רכבים..

דגם נדיר ידני עם גג פנורמי

רכב באמת נדיר , היה לי בעבר כזה צבע שחור ! רכב מעולה

כל הכבוד על העבודה.

האוטם נקרא master sealent?

 

כן אחי מוצר מעולה!

Tim Korotkin

פורסם

וואו ,עבודה מעולה ותוצאה מדהימה !

אחרי פסטלינה צריכים לשטוף שוב את הרכב ,גם אם לא עושים פוליש ?

ברכב שלי אני הולך להשתמש בגלייז ואוטם לאחר הפסטלינה ללא פוליש.

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם
וואו ,עבודה מעולה ותוצאה מדהימה !

אחרי פסטלינה צריכים לשטוף שוב את הרכב ,גם אם לא עושים פוליש ?

ברכב שלי אני הולך להשתמש בגלייז ואוטם לאחר הפסטלינה ללא פוליש.

 

תודה

כן חייב לשטוף ואחריי זה לשים אוטם וגלייז

Tim Korotkin

פורסם

זה ממש לא נכון,Kenworth

 

אתה יכול להסתכל ברוב הפורמים המובילים של דייטלינג , רובם אם לא כולם ממליצים על Zymol .

אם אני לא טועה, אני אנסה לחפש את השרשור בפורום Tacoma World Forums יש השוואה בין שניהם וZYMOL לוקח בגדול.

 

וכן הווקסים שלהם מעולים ,לפני שבוע עשינו בדיקה על הרכב של LEONG

אני אנסה להעלות תמונה של ווקס שעשיתי לפורד פוקוס שלי , יצא חבל הזמן

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
זה ממש לא נכון,Kenworth

 

אתה יכול להסתכל ברוב הפורמים המובילים של דייטלינג , רובם אם לא כולם ממליצים על Zymol .

אם אני לא טועה, אני אנסה לחפש את השרשור בפורום Tacoma World Forums יש השוואה בין שניהם וZYMOL לוקח בגדול.

 

וכן הווקסים שלהם מעולים ,לפני שבוע עשינו בדיקה על הרכב של LEONG

אני אנסה להעלות תמונה של ווקס שעשיתי לפורד פוקוס שלי , יצא חבל הזמן

 

ראשית תבין שאין פה נכון או לא נכון. לא מדובר במדעים מדוייקים ואל תאמין לכל מה שאומרים לך. אל תקבל דברים כעובדות שלא ניתן לערער עליהן. אחרת יהיה קל מאוד להוציא ממך כסף כצרכן.

מסכים שיש עניין של איכות וזו חברה מאוד איכותית אבל ישנו גם עניין של מיתוג.

 

למען האמת אני חבר במספר פורומים (קצת יותר רציניים מהפורום הזה). ואני קורא לא מעט ביקורות. ולמען האמת אני מכיר כמה וכמה מוצרי APC שונים ואף התנסתי בחלקם (לא בהרבה) וההבדלים בין מוצר X למוצר Y לא היו כאלה גדולים.

 

לא אמרתי דבר על Zymol והאמת שאני לא מספיק מכיר אותם והם לא מסוג המוצרים שהייתי רוכש (משיקולים כספיים בלבד).

 

אם אתה מאמין שה-APC שלהם לניקוי שומנים מתא המנוע הוא הטוב ביותר ומחירו מוצדק בענייך אז תקנה מארז של שלישייה.

זכותך ואני מכבד את דעתך. אני חושב ההפך ממך ואני אמשיך לחשוב ככה.

 

אני מחפש מוצרים טובים במחירים טובים. ואם אני צריך לשפשף טיפה יותר או להעזר במברשת אז אעשה זאת.

לקנות מוצרים טובים במחירים היקרים ביותר זה כמובן לא חכמה.

 

דבר נוסף ואחרון, כל דיטיילר מקצועי בעולם לעולם לא ירכוש מוצר כזה במחיר כזה שכן חשוב לו להרוויח משהו.

אם הוא יקנה מוצרים במחירים כאלו הוא ירוויח הרבה פחות. הם יקנו גלונים של מוצרים זולים שעושים את העבודה.

 

כשתנקה את רכבך עם החומר הנל תעדכן אותנו בתהליך ובתוצאות.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

"דבר נוסף ואחרון, כל דיטיילר מקצועי בעולם לעולם לא ירכוש מוצר כזה במחיר כזה שכן חשוב לו להרוויח משהו.

אם הוא יקנה מוצרים במחירים כאלו הוא ירוויח הרבה פחות. הם יקנו גלונים של מוצרים זולים שעושים את העבודה."

 

מסקים !

Tim Korotkin

פורסם
תודה

כן חייב לשטוף ואחריי זה לשים אוטם וגלייז

 

אז אחרי הפסטלינה לעשות שטיפה מלאה עם 2 דליים ?

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

×
×
  • תוכן חדש...