Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

הרבה זמן לא הראתי לכם את העבודות שלי,יום שישי החלטתי לפנק רכב של דוד שלי שנקנה ב 2009 ובחיים לא עבר טיפול דיטיילינג :\

הרכב היה במצב סביר כי דוד שלי שתף אותו תמיד לבד ולא במכונות שטיפה וכו'..

זמן הטיפול 9 שעות

1.שטיפה עם ONR

2. ניקוי ג'נטים עם APC

3.פלסטלינה

4.שטיפה אחריי פלסטלינה

5.הכנה רכב לפוליש

6.פוליש M105 עם פד HEX LOGIC כתום +פד פרווה במקומות מסויימים

7.IPA

8.לפיניש השתמשתי ב POLISH ANGEL FINISH מוצר פשוט מעולה שלוש טיפות על הפד ומספיק לך לחצי מכסה מנוע!!!

9.אוטם צבע ,מוצר מעולה של POLISH ANGEL ממליץ בחום!!!

10.צמיגים OPG Optimum Tire Gel

 

תמונות לפני:

dscf0470ex.jpg

 

dscf0471kb.jpg

dscf0473wl.jpg

 

dscf0480v.jpg

 

dscf0481c.jpg

dscf0482sa.jpg

dscf0483w.jpg

dscf0484t.jpg

dscf0485co.jpg

 

dscf0487m.jpg

 

 

dscf0489mz.jpg

img2060wv.jpg

img2063r.JPG

 

dscf0495n.jpg

dscf0511t.jpg

dscf0504n.jpg

 

dscf0506ib.jpg

dscf0507ax.jpg

 

dscf0512y.jpg

dscf0514wc.jpg

img2053ni.jpg

 

dscf0522by.jpg

dscf0523ja.jpg

dscf0524z.jpg

dscf0525w.jpg

img2039r.jpg

 

dscf0527uc.jpg

 

dscf0536f.jpg

 

dscf0533a.JPG

dscf0531mm.jpg

dscf0544qh.jpg

dscf0538fi.jpg

dscf0546d.jpg

dscf0543wn.jpg

dscf0551p.jpg

Tim Korotkin

פורסם

וואו איזו השקעה, פשוט יפיפיה, אני חייב לציין שהיא נראתה טוב גם בפלני, אבל באחרי הבאת אותה למצב תערוכת מכוניות, שאפו

לא נראה שאצליח להגיע לרמה כזאת אי פעם.. 9 שעות.. מטורף!

מה התהליך שלוקח הכי הרבה שעות?

 

דרך אגב אני חושב שלא יזיק למרוח משחזר ואוטם פלסטיקה על כל החוץ בשביל לשמר אותה

פורסם

עבודה מדהימה! מקצועי לחלוטין, בנוסף החומרים ברמה גבוהה מאוד.

 

אגב - יש לי את אותן מברשות שאתה משתמש :wink: באדיבות חבר פורום יקר (E-A :king: )

פורסם
וואו איזו השקעה, פשוט יפיפיה, אני חייב לציין שהיא נראתה טוב גם בפלני, אבל באחרי הבאת אותה למצב תערוכת מכוניות, שאפו

לא נראה שאצליח להגיע לרמה כזאת אי פעם.. 9 שעות.. מטורף!

מה התהליך שלוקח הכי הרבה שעות?

 

דרך אגב אני חושב שלא יזיק למרוח משחזר ואוטם פלסטיקה על כל החוץ בשביל לשמר אותה

 

תודה, הפלסטיקה ברכב הזה בעייתי עדיין לא מצאתי חומר שישמור אל הפלסטיקה לאורך זמן רב.

Tim Korotkin

פורסם

אני לא בטוח שהייתי מתחיל שטיפה עם ONR , יש חומרים יותר טובים היום בשוק.

 

שווה לחפש דילים טובים בEBAY

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

תשמע ידידי, האוטו מדהים והעבודה עוד יותר מדהימה!!! שאפו!!!

עם מה שטפת את המנוע?

אגב, תתחדש על הרכב קנית אחלה רכב! לי יש סיויק 2006 מנוע 1800 צבע שמפניה גיר אוטומט (לא רובוטי)

איזה גיר אצלך?

פורסם
תשמע ידידי, האוטו מדהים והעבודה עוד יותר מדהימה!!! שאפו!!!

עם מה שטפת את המנוע?

אגב, תתחדש על הרכב קנית אחלה רכב! לי יש סיויק 2006 מנוע 1800 צבע שמפניה גיר אוטומט (לא רובוטי)

איזה גיר אצלך?

 

את המנוע שטפתי עם apc , וזה לא רכב שלי ,זה של דוד שלי דגם 07 גיר ידני .אני נוהג אל טייפ אר אפשר ליראות בתמונה אני חונה לידו :)))

Tim Korotkin

פורסם
וואו איזו השקעה, פשוט יפיפיה, אני חייב לציין שהיא נראתה טוב גם בפלני, אבל באחרי הבאת אותה למצב תערוכת מכוניות, שאפו

לא נראה שאצליח להגיע לרמה כזאת אי פעם.. 9 שעות.. מטורף!

מה התהליך שלוקח הכי הרבה שעות?

 

דרך אגב אני חושב שלא יזיק למרוח משחזר ואוטם פלסטיקה על כל החוץ בשביל לשמר אותה

החלק שלוקח הכי הרבה זמן זה הפוליש עצמו. עבודה קשה מייגעת וסזיפית..אבל בסוף אתה מתוגמל:-)

טים כל הכבוד כמו תמיד יצא מעולה!! זה המקום שלך או משהו?

פורסם
החלק שלוקח הכי הרבה זמן זה הפוליש עצמו. עבודה קשה מייגעת וסזיפית..אבל בסוף אתה מתוגמל:-)

טים כל הכבוד כמו תמיד יצא מעולה!! זה המקום שלך או משהו?

 

תודה

לא זה מקום עבודה של דוד שלי , לא ממש נוח לעבוד שם אבל אין ברירה :))

Tim Korotkin

פורסם

יפה מאוד ֱ!

יכול להיות שפיספתי, איך ועם מה ניקית את תא המנוע ? הקטע הזה תמיד מטריד אותי כשמדובר באלקטרוניקה עדינה.

פורסם
יפה מאוד ֱ!

יכול להיות שפיספתי, איך ועם מה ניקית את תא המנוע ? הקטע הזה תמיד מטריד אותי כשמדובר באלקטרוניקה עדינה.

 

שטפתי עם apc , צריך לאטום עם סקית ניילון אלטרנטור ואת המחשב ( במקרה ואתה מוצא אותו) ואז לשטוף חופשי , ראיתי בשטיפות רכבים בכלל לא אוטמים בשום דבר פשוט שוטפים עם קיטור ומסיר שומנים וכול זה בזמן שהרכב מונע.

אבל במקרה שלי אני מעדיף לאטום

Tim Korotkin

פורסם

לניקוי תא מנוע אני משמתמש לדוגמא בזה : http://www.ebay.com/itm/Zymol-Strik-Engine-Cleaner-8-5oz-bottle-/290456785223?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43a092d147&vxp=mtr

 

 

הבנתי שיש בEBAY גרמניה את אותו החומר בכמות גדולה יותר , הבעיה שלא שולחים לארץ.

 

אם אתם מכירים מישהו שחוזר מגרמניה ויכול לעזור , נראה לי שווה.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם
לניקוי תא מנוע אני משמתמש לדוגמא בזה : http://www.ebay.com/itm/Zymol-Strik-Engine-Cleaner-8-5oz-bottle-/290456785223?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item43a092d147&vxp=mtr

 

 

הבנתי שיש בEBAY גרמניה את אותו החומר בכמות גדולה יותר , הבעיה שלא שולחים לארץ.

 

אם אתם מכירים מישהו שחוזר מגרמניה ויכול לעזור , נראה לי שווה.

 

כל חומר/מסיר שומנים ייעודי יעשה את העבודה. זה לא ממש משנה.

APC בשילוב אטימה של חלקים רגישים ואתה מסודר.

 

אני לא מכיר את המוצר של Zymol אבל בטוח ב90% שאין לו שום יתרון על APC של מגיוורס (90 ש"ח לגלון בערך)

אם היית אומר לקנות ווקס של Zymol זה היה הרבה יותר הגיוני לדעתי.

 

Epidemix תוצאות יפות מאוד! אם כי גם בתמונה הראשונה האוטו נראה לא פחות ממבריק. כנראה שמטפלים בו יפה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
כל חומר/מסיר שומנים ייעודי יעשה את העבודה. זה לא ממש משנה.

APC בשילוב אטימה של חלקים רגישים ואתה מסודר.

 

אני לא מכיר את המוצר של Zymol אבל בטוח ב90% שאין לו שום יתרון על APC של מגיוורס (90 ש"ח לגלון בערך)

אם היית אומר לקנות ווקס של Zymol זה היה הרבה יותר הגיוני לדעתי.

 

Epidemix תוצאות יפות מאוד! אם כי גם בתמונה הראשונה האוטו נראה לא פחות ממבריק. כנראה שמטפלים בו יפה.

 

תודה

מטפלים בו יפה מאוד , אבל עדיין היה הרבה סוירלס והרבה נקודות שחורות שירדו עם פלסטלינה ובחיים לא עשו לו ואקס או אוטם צבע .

Tim Korotkin

×
×
  • תוכן חדש...