Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

לפני כחודשיים רכשתי סיויק 2006 1800 סמ"ק בצבע שמפניה.

ביצעתי טיפול דיטיילינג חיצוני הכולל פוליש, ווקס, אוטם, חידוש טאסות.

כמו כן רכשתי נורות SMD ללוחית רישוי, פסי קישוט לספי הדלתות וכיסוי לידיות בצבע כרום.

אני לא מעוניין להשתגע מבחינת השקעה כספית (למשל חישוקי סגסוגת אני לא מעוניין לרכוש), אבל בהחלט הייתי רוצה להוסיף קצת תוספות לרכב.

מה לדעתכם כדאי להוסיף? האם פסי קישוט מכרום במסגרת של החלונות יתאים או שזה יכער את הרכב?

 

אלו הדברים שבינתיים ביצעתי:

חידוש טאסות (לפני ואחרי):

gy0knojzwt4y.jpg

jyn4etyhktxm.jpg

כיסוי ידיות:

zydymyt4oc2e.jpg

פסי קישוט:

zwmvnmqnenyt.jpg

 

את הנורות לא הצלחתי לצלם באיכות טובה אבל אני מניח שאתם מכירים :)

 

תודה רבה,

 

איתמר.

פורסם

יפה מאוד,טוב שלא הגזמת עם מדבקות והניקלים,מאוד אהבתי את התיקון לטסות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

למה לא ? זה יפה.

שים מסגרת לוחיות רישוי מניקל, ידיות ניקל, וניקלים מסביב לחלונות וזה מספיק.

 

דווקא באוטו הזה הייתי שם מגנזיום, זה ממש לא אוטו בשקל והטסות מכערות אותו אבל זה הטעם שלך.

פורסם

יפה מאוד, לדעתי מספיק עם הניקלים.

 

הטסות נראות חדשות ממש, כל הכבוד.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

לטעמי הכי יפה זה כמה שיותר מקורי וכמה שיותר נקי/מבריק.

תיקון הטאסות יפה.

לחסוך היכן שלא חייבים זה גם יפה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יפה מאוד. כמו שהציעו לפניי - לא להגזים עם השינויים...

טיפים לחידוש הטסות? :shock:

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

להלן קישור לפרוייקט חידוש הטאסות שביצעתי.

השתמשתי בצבע שמיועד לצביעת ג'אנטים שרכשתי בחנות שמוכרת צבעים לפחחים ולחומרי בניין בבאר שבע (עלה לי 40 ש"ח)

פורסם

יפה...

ואם אנחנו כבר פה - גב המושב האחורי שלי השחיר בגלל הבוסטרים.

יש טיפול מומלץ?

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

עושה רושם שעשית שם עבודה מעולה.

 

 

אבל יש כמה דברים שאני פחות מבין אצלך.

אתה לא מוכן לשים ג'אנטים אבל מוסיף הרבה כרום ועוד מתעניין בסט כרום?

אני לא היתי משתגע עם הכרום ולגבי הג'נטים דווקא הייתי כן הולך על זה, לא משהו צעקני,

הייתי מחפש ג'אנט מקורי של סיויק.

 

 

נ.ב- אם כבר עשית דיטיילינג ומספר תוספות, לא תשתף אותנו בתמונות של המכונית לאחר כל הטיפולים?

שלומי.

פורסם

היי שלומי

 

השיקול הוא כלכלי- השקעתי כרגע הרבה על רכישת הרכב ואני לא רוצה להשתולל יותר מדי. התוספות מכרום והנורות שרכשתי לא עלו יקר (בערך 300 ש"ח) לעומת חישוקי סגסוגת שעולים בסביבות 2000 ש"ח למידה הזו של הרכב. אולי בעתיד אני אשקול זאת.

אגב, את הרכב רכשתי מאדם מבוגר שאנחנו מכירים אמנם הבעלים לא ביצע טיפולי ווקס כככל הנראה אבל הרכב חנה בחנייה מקורה ככה שהצבע יחסית נשמר (הרכב 7 שנים על הכביש) ורק היה צריך ניקוי עם פוליש עדין על מנת להסיר כתמים ושריטות (כפי שצילמתי בתמונה מעלה)

לגביי תמונות של לפני ואחרי פרסמתי כאן בפורום אבל אני אפרסם שוב לבקשתך :) :

 

תמונה של הרכב לפני הטיפול (מרחוק לא רואים את השריטות והכתמים השחורים):

juh2y2omadnd.jpg

וזו לאחר הטיפול:

znyz5jgqqltd.jpg

 

uztnryiinznm.jpg

פורסם

יפה מאוד!

אהבתי את החידוש לטאסות.

אל תסחף עם הניקלים,זה סתם גונב את ההצגה מהרכב.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

×
×
  • תוכן חדש...