Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקום בבוקר ישר להוציא את הטלפון ואיכשהו לדמיין שיש לך עוד טלפון שאמור להיות עליך,להתקשר אליו (בזמן הזה אני מתקשר למספר שלי עצמי ואפילו בספר טלפונים רשום "אני") ולראות שהוא מהר מתנתק ולהתחיל להבהל שגנבו לך אותו להתחיל לחפש אותו בבהלה ולצעוק וואי הטלפון תוך כדי שהטלפון נמצא ביד שלך ואתה ממשיך להתקשר לטלפון עצמו בבהלה.

זה חוסר ריכוז או טמטום מוחלט/סטלה של הבוקר... אין לי מושג.

Miata ND2

 

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשהייתה לך דוגמא טובה, אבל הרבה לקרוא לפני כן. אין לי שמץ של מושג מה רציתי לכתוב.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

כשאתה עונה על הכל "אהה" ולמחרת מגלה שהסכמת ללכת להפקת פרינג' אקספרמנטלית של אגם הברבורים בסגנון אינדסטריאל! :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כשאתה עונה על הכל "אהה" ולמחרת מגלה שהסכמת ללכת להפקת פרינג' אקספרמנטלית של אגם הברבורים בסגנון אינדסטריאל! :shock:

 

 

איזה אוסף של מילים! לא הבנתי כלום :lol::roll:

פורסם
איזה אוסף של מילים! לא הבנתי כלום :lol::roll:

 

גם הוא לא :-D

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

כשאתה מגיע לעבודה או יוצא הביתה,ובמכשיר נוכחות (זמן אמת) מעביר את האשראי במקום את הכרטיס הייעודי :|

 

כשהנ"ל קורה שוב,למישהו שהגיע אחריך בחצי דקה :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
גם הוא לא :-D

 

נרדמתי עוד לפני שכבו האורות.

 

היה מעולה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כשאתה מגיע לעבודה או יוצא הביתה,ובמכשיר נוכחות (זמן אמת) מעביר את האשראי במקום את הכרטיס הייעודי :|

 

כשהנ"ל קורה שוב,למישהו שהגיע אחריך בחצי דקה :p

 

קרה לי כמה פעמים.

וגם להעביר את הכרטיס עובד בעמדת תדלוק/לתת אותו לקופאית בסופר :oops:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מידי יום יש לי עשרות לקוחות שבמקום כרטיס אשראי מוסרים לי כרטיס קופ"ח/ מועדון כל שהוא/ או כל מלבן פלסטיק כל שהוא, כל עוד זה לא כרטיס אשראי :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אצלי זה הפוך, אני מעביר את האשראי במקום הכרטיס נוכחות בעבודה.

לזה קוראים כוחו של הרגל. :/

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כשאתה יורד להוריד את הזבל (שקית ביד אחת, סלולרי בשיחה ביד השניה) וכשאתה חוזר אתה מנסה להכנס לדירה מקומה מתחת, כי הדלת נראית פחות או יותר אותו דבר וכשאתה לא מבין למה היא לא נפתחת אתה מתחיל לדפוק בעצבים ולאחר מס' שניות פותחת לך את הדלת השכנה עם מסיכה על הפנים ומבט מבוהל.

פורסם

פעם כשגרתי בישוב קטן, היינו זורקים את הזבל באחד מ-3 צפרדעים ענקיים שהיו מפוזרים בישוב.

2 בלילה, אני יוצא לסיבוב עם הכלב ועל הדרך החלטתי לזרוק את הזבל, ביד ימין היתה הרצועה של הכלב, ביד שמאל השקית של הזבל והצרור של המפתחות...בקיצור...נאלצתי לצלול לתוך הפאקינג צפרדע בשביל לחלץ את המפתחות מהתחתית תוך-כדי תפילה חרישית שאף אחד מהשכנים לא יבוא לראות את המופע.

 

הכלב לא הסתכל עלי באותו מבט מאז...

פורסם
מידי יום יש לי עשרות לקוחות שבמקום כרטיס אשראי מוסרים לי כרטיס קופ"ח/ מועדון כל שהוא/ או כל מלבן פלסטיק כל שהוא, כל עוד זה לא כרטיס אשראי :lol:

 

זה לא בגלל שהם לא מרוכזים,הם פשוט סומכים על החוסר ריכוז שלך :wink:

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

כשנותנים לי כרטיס קופ"ח אני תמיד מעביר אותו בקורא והתשובה הקבועה שלי היא "בדיקות הדם השנה נראות לא כ"כ טוב, בא ננסה לבדוק את האשראי בבנק"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...