Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרפידות אצלי בפוקוס מחזיקות בין 10 ל-15K בממוצע עד היום (כן, זה בגלל הנהיגה). זה נורמלי מבחינתי ומקובל.

לפני 5K הוחלפו רפידות חדשות + צלחות קדמיות. בימים האחרונים אני מבחין ברעשים ובתחושה שכאילו הרפידות נגמרו

כמו בד"כ - זה מתחיל ברעש עמום בזמן בלימה ממהירות גבוהה, וכל יום זה מחמיר, היום זה כבר רעש כמו שהרפידות

בשלב סופני, אחרי שתיים שלוש בלימות גם במהירות נמוכה יש רעש של חיכוך מתכתי.

לא קרה שום דבר יוצא דופן מבחינת העומס על הבלמים ב-5K האחרונים.

אין רעידות בבלימה.

 

מה שמוזר - בבדיקה ויזואלית הרפידות נראות במצב מצויין מבחינת עובי. אני יודע איך זה נראה כשהן גמורות באמת.

אז מה יכול לגרום לזה ?

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יכול להיות שהצלחות והרפידות שהחלפת סיניות באיכות ירודה ולכן מרעישות.

יכול גם להיות מעט לכלוך שיגרום לזה...

 

שי.

פורסם

חשבתי על זה, אבל הוחלפו במוסך מורשה של פורד, ותמיד שמים לי מקוריות..אין לי סיבה לחשוב שזה מקרה שונה.

בכל מקרה נראה לי שאין ברירה אלא לקפוץ למוסך לבירור.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

שלומי, אצלי יש מידי פעם ציוצים מהבלמים - והם כמובן חדשים (3000 ק"מ, עם נסיעות אגרסיביות בודדות וקצרות).

 

תבדוק שלא נכנס אבק / אבנים. לעיתים זה הגורם לרעשים כאלה ואחרים מהבלמים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הייתי במוסך הבוקר, כמובן שכשהגעתי למוסך הכל היה בסדר, לפי מרפי, וזה אחרי שניסיתי כל הדרך לעשות סטרס לבלמים.

מנהל המוסך עשה סיבוב, בדק ויזואלית, ואמר שהכל תקין.

בלית ברירה נסעתי לעבודה, ואיך שהגעתי - התחילו הרעשים שוב. ממש רעש של 'אין ברקסים' לא חריקות קלות וציוצים.

חזרתי שוב למוסך, הפעם מנהל המוסך שמע את הרעש מיד.

הוא טוען שמאחר והרפידות נראות תקינות, אז הדבר היחיד שנשאר זה להחליף צלחות..

מאחר ומשרדי חברת הליסינג שלי סגורים היום, אי אפשר היה להוציא הזמנה, אז הם לא יכולים לעשות את העבודה.

אמר לי לנסוע ככה עד יום ראשון, שאין בעיה בטיחותית וזה רק רעש. ביום ראשון יחליפו צלחות.

 

לפני 5K עשו חריטה והחליפו רפידות למקוריות. תופעה ממש מוזרה שמעולם לא נתקלתי בה, ויצא לי לשרוף אי אלו רפידות וצלחות בחיי..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הייתי במוסך הבוקר, כמובן שכשהגעתי למוסך הכל היה בסדר, לפי מרפי, וזה אחרי שניסיתי כל הדרך לעשות סטרס לבלמים.

מנהל המוסך עשה סיבוב, בדק ויזואלית, ואמר שהכל תקין.

בלית ברירה נסעתי לעבודה, ואיך שהגעתי - התחילו הרעשים שוב. ממש רעש של 'אין ברקסים' לא חריקות קלות וציוצים.

חזרתי שוב למוסך, הפעם מנהל המוסך שמע את הרעש מיד.

הוא טוען שמאחר והרפידות נראות תקינות, אז הדבר היחיד שנשאר זה להחליף צלחות..

מאחר ומשרדי חברת הליסינג שלי סגורים היום, אי אפשר היה להוציא הזמנה, אז הם לא יכולים לעשות את העבודה.

אמר לי לנסוע ככה עד יום ראשון, שאין בעיה בטיחותית וזה רק רעש. ביום ראשון יחליפו צלחות.

 

לפני 5K עשו חריטה והחליפו רפידות למקוריות. תופעה ממש מוזרה שמעולם לא נתקלתי בה, ויצא לי לשרוף אי אלו רפידות וצלחות בחיי..

 

כנראה צלחות חליפיות, יתכן והיה טעות בחיוב ושמו לך סיניות במקום חריטת הצלחות הישנות, גם במוסך מורשה זה קורה.

 

כמו כן נתקלתי בעבר במצב של חומר פגום ברפידות מקוריות (של פורד), יתכן וזה נובע משם, נדיר אך גם זה יכול לקרות.

 

אגב, יעילות הבלימה נפגמה ? האם יש תחושה שהבלמים פחות חזקים ?

 

מפתיע שהמשרדים של חברת הליסינג סגורים היום, יום חמישי הוא אחד הימים הכי עמוסים בשבוע..

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
חשבתי על זה, אבל הוחלפו במוסך מורשה של פורד, ותמיד שמים לי מקוריות..אין לי סיבה לחשוב שזה מקרה שונה.

בכל מקרה נראה לי שאין ברירה אלא לקפוץ למוסך לבירור.

 

אם שמרת את החשבוניות של התיקונים הקודמים (ואני מהמר שנראה לי שאתה טיפוס דיי מסודר), אמורים להופיע

מק"טים של הרפידות/דיסקים (מוסך מורשה יבואן או לא ? :wink: יש לפעמים גם יתרון בזה).

(נ.ב. ראיתי שהרכב הינו בליסינג. אני מקווה שמה שאמרתי אכן ניתן לבדיקה. אולי החשבוניות יהיו בחברת הליסינג)

alfa 156 2.5.

פורסם

הסתכלתי עם מנהל המוסך במחשב על מה עשו קודם.

חריטה ורפידות. אין להם בכלל חלקים תחליפיים, גם אם רוצים..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לא יודע אם אני תמים, אבל אני יודע שכמדיניות של חברת הליסינג שלי, הם שמים רק חלפים מקוריים.

אולי למוסך יש, אבל לא שמים ברכבי הליסינג שלנו. זה גם מה שאמר לי מנהל המוסך באופן ברור.

לא רואה סיבה שהוא ישקר לי, אני לא ממש מעניין אותו.

גם בטויוטה וגם בפורד תמיד היו שמים לי רפידות מקוריות, ואת זה אני יודע בודאות. לגבי היתר אין לי מושג.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
מי חברת הליסינג שלך? אם אצטרך רכב בעתיד טוב לדעת על חברה עם מדיניות כזאת

אומנם השאלה לא הופניתה אלי, אבל גם אלבר משתמשים אך ורק בחלפים מקוריים. הדבר נבדק בפעם האחרונה ביום שישי האחרון, כשלקחתי את הבראבו לטיפול ועמדתי לידה משך כל זמן העבודה כדי לראות מה עושים לה.

אומנם יש לי גם ביקורת על החברה הזאת, אבל לפחות מהבחינה הזאת הם לחלוטין בסדר גמור.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אלעד, בחברה כמו אלבר זה תלוי בחוזה מול החברה שמשכירה את הרכבים, בדיוק כמו באוויס,

בצבא למשל אלבר שמים רק את החלפים הכי זולים כמו כן שלמה סיקסט ואלדן

פורסם
אומנם השאלה לא הופניתה אלי, אבל גם אלבר משתמשים אך ורק בחלפים מקוריים. הדבר נבדק בפעם האחרונה ביום שישי האחרון, כשלקחתי את הבראבו לטיפול ועמדתי לידה משך כל זמן העבודה כדי לראות מה עושים לה..

 

כמו כן יתכן ואין תחליפי לפיאט בראבו / או שלא היה ניתן להשיג במיידי במידה ויש.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

×
×
  • תוכן חדש...