Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אלעד, בחברה כמו אלבר זה תלוי בחוזה מול החברה שמשכירה את הרכבים, בדיוק כמו באוויס,

בצבא למשל אלבר שמים רק את החלפים הכי זולים כמו כן שלמה סיקסט ואלדן

 

אני לא חושב שזה נכון כי לצבא יש חוזים נפרדים מול מוסכים רשת של היבואנים, פורד מטופלים בדלק מוטורס, יונדאי מטופלים בכלמוביל וקיה מטופלים במוסכי רשת שלהם בלבד.

פורסם

ושוב אני חוזר ואומר: לא להיות תמימים.

בעבר החליף לי עובד במוסך מורשה של יבואן מסויים סט טיימינג.

הסט יצא מהמחסן באריזת קרטון של חלף מקורי,היות ועמדתי כמו נודניק ליד הרכב בזמן הטיפול שמעתי את העובד מספר לעובד אחר בשפה שחשב שאינני מבין כי החלקים בסט אינם מקוריים אלא סיניים וככה זה יצא מהמחסן.

שיחקתי אותה טמבל ושאלתי אחרי כמה דקות אם זה חלפים מקוריים,העובד גימגם באי נוחות שהוא לא יודע וככה זה מגיע מהמחסן.

 

לא נלאה אותכם בהמשך.

 

למען הסר ספק אינני מכיר את המוסך המדובר בשרשור.

מטעמי תביעות לשון הרע אסתפק בתיאור הנ"ל,שכל אחד יפתח אותו לכיוון שלו.

פורסם
כמו כן יתכן ואין תחליפי לפיאט בראבו / או שלא היה ניתן להשיג במיידי במידה ויש.

במשך שלושה טיפולים שהרכב עבר, באופן עקבי נעשה שימוש אך ורק במקורי. שני יוצאי הדופן הם הרפידות שהוחלפו בטיפול הראשון, בו הותקנו רפידות של REMSA ומסנן האויר של המזגן.

מעבר לכך הכל היה מקורי: המצתים, מסנן השמן, מסנן האויר, נוזלים ורפידות שהוחלפו בשאר הטיפולים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...