Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חברים, עוד שרשור בקשר לאודי TT של חבר שלי.

לרכב יש גג בד (לפי איך שזה ניראה)

ואנחנו מחפשים חומר שישמור על הגג, יחדש אותו, ומקריאה ברשת באנגלית בעיקר הבנתי שהוא אמור לדחות מים.

בשטיפה האחרונה הגג לא דחה את המים כלל, לא נוצרו טיפות והמים לא החליקו אלא "נספגו"

 

מישהו יכול להמליץ על חומר לגג בד? מאמינים שיהיה צורך להזמין מחו":ל לפי מה שראינו.

 

מצאתי מידע ממש מועט בעברית ובאתרים של דיטיילינג בחו"ל אני לא כול כך מתמצא.

אשמח לעזרה, תודה מראש.

פורסם

לא יודע להמליץ על מוצר מסויים אבל נזכרתי בקליפ הבא

שפורסם בזמנו על ידי בחור בשם רומן. (כינוי בפורום romanz)

 

הותיקים יותר מכירים את רומן כאחד מראשוני הדיטיילרים בארץ (כמו יבגני), הצעירים יותר כמוני לא מכירים אותו ממש...

משום מה שמו לא מוזכר בפורום אבל אני זוכר היטב שלפני שנתיים שלוש היו מדברים עליו ועל הדיטיילינג שלו רבות.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

כן זה בערך התוצאה שאמורה להיות, רק מעניין באיזה חומר הוא השתמש.

הגג של האודי במצב טוב פחות או יותר, הצבע לא דהוי בצורה רצינית ורק צריך לשמור עליו, אנחנו לא מצליחים למצוא חומר ייעודי בארץ, לא באוטוסטור ולא בVIX.

נשאר רק להזמין מחו"ל אבל אנחנו לא יודעים מה להזמין.

פורסם
כן זה בערך התוצאה שאמורה להיות, רק מעניין באיזה חומר הוא השתמש.

הגג של האודי במצב טוב פחות או יותר, הצבע לא דהוי בצורה רצינית ורק צריך לשמור עליו, אנחנו לא מצליחים למצוא חומר ייעודי בארץ, לא באוטוסטור ולא בVIX.

נשאר רק להזמין מחו"ל אבל אנחנו לא יודעים מה להזמין.

 

הייתי מוכן לקנות אודי עם גג כזה רק בשביל להנות מהתופעה המדהימה הזו.

בדקת בעוד מקומות בארץ? אלטר? יבגני? אולי תנסה להשיג את הרומן הזה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

האמת לא בדקתי איתם, יש לי את אלטר בפייסבוק, אני אשאל אותו. תודה, על זה שהזכרת לי, ועל העזרה בכללי.

וחוץ מזה הרכב הזה זו חוויה, נהגתי עליו כמה פעמים וזו פשוט חוויה, הגג הפתוח, הכוח, הכול. אבל ההוצאות על רכב כזה מגיעות לרמות פסיכיות.

פורסם
האמת לא בדקתי איתם, יש לי את אלטר בפייסבוק, אני אשאל אותו. תודה, על זה שהזכרת לי, ועל העזרה בכללי.

וחוץ מזה הרכב הזה זו חוויה, נהגתי עליו כמה פעמים וזו פשוט חוויה, הגג הפתוח, הכוח, הכול. אבל ההוצאות על רכב כזה מגיעות לרמות פסיכיות.

 

בהצלחה בחיפושים ותעדכן כשיהיה משהו..

סרטון נוסף בשביל הכיף

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אני משתמש ב-raggtopp.

יש להם 2 סטים, אחד לגגות מויניל והשני לגגות בד, מדובר בחומר ניקוי (זהה ב-2 המקרים) וחומר אטימה/הגנה (גורם למים להחליק מהגג במקום להספג בו).

 

לא ידוע לי על זמינות בארץ, הזמנתי מאיביי.

פורסם

הקיט של חברת 303 נותן תוצאות מעולות, גם לניקוי וגם לאטימה נגד מים.

 

חברה מאוד מוכרת ומוערכת בתחום בעולם. היישום מאוד פשוט.

 

בארץ מוכר אותו פנחס (מג'יק) פרץ.

פורסם

תשאל גם את יוסי (yossi126), הוא בעל מיאטה ואני חושב שהוא ציין פעם שהוא שם חומר הגנה כזה על הגג.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
הקיט של חברת 303 נותן תוצאות מעולות, גם לניקוי וגם לאטימה נגד מים.

 

חברה מאוד מוכרת ומוערכת בתחום בעולם. היישום מאוד פשוט.

 

בארץ מוכר אותו פנחס (מג'יק) פרץ.

+1

זה הקיט שאתה צריך ואתה משיג אותו אצל פנחס פרץ.

לגגות ויניל (כמו למשל מיאטה עד 2005) יש לא מעט חומרים מתאימים בניגוד לגגות בד.

×
×
  • תוכן חדש...