Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקסה 19ממ במהלך חיזוק של בורג באוטו היא נסדקה , היא לא נפתחה אך יש סדק רציני באורך 5 ממ .

הבנתי שיש אחריות על הכלים של סיגנט , איך ממשים אותה?

מי הנציג באזור נתניה? אני יכול לגשת ליבואן באבן יהודה?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

באיזור תעשייה החדש יש חנות אספקה טכנית שמוכרת גם סיגנט. אני מאמין שהם יוכלו לעזור לך, אם ככה זה עובד מול היבואן. השם שלהם עלה בעבר בפורום, שווה להריץ חיפוש על המילים "טכנית+נתניה".

אגב, במרוצת הזמן הולך ומתחזק אצלי הרושם שסיגנט מייצרת כלים בינוניים ומטה עם יבואן שעשה אחלה עבודת מיתוג.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
באיזור תעשייה החדש יש חנות אספקה טכנית שמוכרת גם סיגנט. אני מאמין שהם יוכלו לעזור לך, אם ככה זה עובד מול היבואן. השם שלהם עלה בעבר בפורום, שווה להריץ חיפוש על המילים "טכנית+נתניה".

אגב, במרוצת הזמן הולך ומתחזק אצלי הרושם שסיגנט מייצרת כלים בינוניים ומטה עם יבואן שעשה אחלה עבודת מיתוג.

 

איתמר.

 

אתה צודק ב 100%.

גם אני כבר שמעתי עללא מעט מתלוננים.

אנשים חושבים שזאת חברה בינלאומית גדולה עם גב מאחוריה.

למרות הכל הם נותנים תמורה לא רעה והכי חשוב זה האחריות.

פורסם

תנסה לגשת ליבואן אני מאמין שהוא יעזור,וגם אם לא תלך לחנות שבה מוכרים סיגנט יחליפו לך.

סיגנט עושים כלי עבודה טובים אולי לא מצויינים אבל טובים,בנוסף יש להם אחריות ויבואן טובים אז ככה שאני לא רואה בעיה בלקנות מוצרים שלהם.

רוב המקרים של הריסת כלי עבודה נובעת מטימטום של המשתמש,אני רואה הרבה אנשים עובדים עם פטיש אוויר ובוקסות רגילות או חיבורים של מאריכים לראצ'טים שלא יכולים לעמוד בזה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

כלי עבודה מקצועיים קשה מאוד לשבור גם בשימוש פושע ביותר אצל סיגנט אני אוהב את הארגזי כלים ואת הידית מומנט שלוש שמיניות

פורסם

היי

 

כעיקרון יש אחריות

אם עבדו עם הכלי בצורה נכונה,

האם הבוקסה לבנה?

ואם כן האם עבדת איתה עם פטיש אויר,

או עם ידית או רצ׳ט?

בכל מקרה אם היא לבנה ועבדת בלי כלי אויר.

בכל חנות שמוכרים סיגנט יכולים להחליף לך,

גם אם תגיע אלינו נוכל להחליף לך .

רק שאנחנו נמצאים בפתח תקווה.

פורסם

השתמשתי ברצט עם מאריך מקורי שמגיע עם הסט.

הלוואי והיה לי פטיש אוויר.

הבוקסה בצבע כרום אפור כזה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

עוד לא קרה לי ששברתי בוקסה בלי פטיש אוויר, גם עם צינור מאריך לידית כוח

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם
אגב, במרוצת הזמן הולך ומתחזק אצלי הרושם שסיגנט מייצרת כלים בינוניים ומטה עם יבואן שעשה אחלה עבודת מיתוג.

 

נכון מאוד. בחו"ל הם נחשבים בינוניים (תמורה טובה למחיר).

מספיק לראות את ההבדל במחיר בין למשל BETA TOOLS ל-SIGNET כדי להבין.

×
×
  • תוכן חדש...