Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לצערי לאחרונה מכות החניה של השכנים גרמו לצבע הטמבון להתחיל להתקלף

רציתי להתייעץ עם בעלי הניסיון כאן.. מה עדיף מדבקה שקופה של 3m או bumper shox?

פורסם

מאחורה וו גרירה :twisted: ומקדימה מגן חזירים :evil:

 

סתם.. גם אני חשבתי איך להגן על הרכב מפני סריטות אך זו לדעתי משימה בלתי אפשרית. במיוחד בחברה "הכי אכפתית" שאנו חיים בה. אני חושב שה BUMPER SHOX נחמד אך הילדים יורידו לך אותו אחרי יומיים ואתה תחזור לשאול שוב..

בהצלחה :)

 

עריכה: תראה מה מצאתי,

נראה לי שזה פתרון טוב, פחות מושך עין מה SHOX

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

כן הכי טוב זה וו גרירה וחזיר מקדימה , אגב וו גרירה אתה יכול להרכיב , אבל בקשר לחזיר זה כבר יצא בחוק אסור להרכיב אותו מכיוון שהוא לא בטיחותי מפני תאונת אנשים

פורסם

אני מוכן להכנס בתור משקיע למי שימציא סטארט אפ שיתן מכת זרם בגוף לכל אלה שעושים רוורס עד שהם דוחפים את הרכב שחונה אחריהים, כל נגיעה זרם..

קורה בעיקר לנהגים שנוהגים על רכבים עם מדבקות על הכנף האחורית..(ליסינג):evil:

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

צריך לפתח מצלמה מאחורה,ומקדימה, שברגע שמתקבלת מכה,היא מצלמת למשך נגיד 30 שניות, וכך ניתן יהיה לראות את הרכב ואת מספר הרכב כולל תיעוד של הגורם הפוגע.

 

יכול להיות סטארטאפ מצויין ולדעתי ילך יפה מאד בשוק, יש מספיק אנשים שחשוב להם הרכב וכל יום שיוצאים אל הרכב מתפללים שאין מכות או שריטות...

פורסם
מה זאת המדבקה השקופה של 3M?

 

==========================================

"There's even more innovation ahead of us,

than there's behind us..." (Jeff Bezos - Amazon)

פורסם
צריך לפתח מצלמה מאחורה,ומקדימה, שברגע שמתקבלת מכה,היא מצלמת למשך נגיד 30 שניות, וכך ניתן יהיה לראות את הרכב ואת מספר הרכב כולל תיעוד של הגורם הפוגע.

 

יכול להיות סטארטאפ מצויין ולדעתי ילך יפה מאד בשוק, יש מספיק אנשים שחשוב להם הרכב וכל יום שיוצאים אל הרכב מתפללים שאין מכות או שריטות...

 

 

גאוני

אוטו-מאניה :-)

פורסם

תודה, נראה מעניין וזול.

הרכב שלי כבר הגיע עם שני פלסטיקים כאלה בצידי הטמבון הקדמי, לא ממש מצליחים להתמודד עם הפגיעות.

מעניין אם יציל את הטמבון, זה נראה דומה למה שכבר קיים אצלי

 

מאחורה וו גרירה :twisted: ומקדימה מגן חזירים :evil:

 

סתם.. גם אני חשבתי איך להגן על הרכב מפני סריטות אך זו לדעתי משימה בלתי אפשרית. במיוחד בחברה "הכי אכפתית" שאנו חיים בה. אני חושב שה BUMPER SHOX נחמד אך הילדים יורידו לך אותו אחרי יומיים ואתה תחזור לשאול שוב..

בהצלחה :)

 

עריכה: תראה מה מצאתי,

נראה לי שזה פתרון טוב, פחות מושך עין מה SHOX

×
×
  • תוכן חדש...