Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי היום לנסות מספר מוצרים חדשים.

דבר ראשון קבלתי את הסופר ספרי מאייבי שאמור להתחבר לצינור גינה ולהשפריץ קצף עם סבון מתאים.

למשימה בחרתי את הMR PINK הנפוץ לאחרונה.

qj5td1zcmfnm.jpg

 

התחלתי עם הגאנטים והעם הALL clean השפרצתי חומר מדולל על הגאנטים והצמיגים ושפשתי עם מברשת.

אז עברתי להקציף את האוטוץ

קודם כל הסופר ספרי, עבד מעולה! הקציף את האוטו ובלחץ טוב ומתחבר בקלות לצינור גינה ואפילו חסכוני מאוד בחומר המרוכז של השמפו.

האוטו הוקצף מעולה, והיה מאוד נוח לעבור עליו עם דלאים וMR PINK.

הם הורידו את רוב הלכלוך מהאוטו והיה באמת תוצאה יפה לשמפו הזה, משני המוצרים הראשונים אני מאוד מרוצה.

כד לנגב את האוטו התחלתי עם המיקרו פייבר הרגילות שיש לי מאייבי והשתמשתי בהן מספר פעמים, לאחר רבע אוטו עברתי למטלית של chimical guys הצהובה ואני חייב להגיד דבר אחד, מטלית מ-ד-ה-י-מ-ה!

ייבשתי את האוטו ללא סמנים במספר דקות.

imvdmzgcznmr.jpg

 

המשכתי עם חומר לפלסטיקה של קארפלן פלאש דש, עושה תעבודה מעולה גם על הסקאי וגם על פלסטיקה חיצונית וגם על הפלסטי דיפ שבגאנטים.

 

סגרתי היום את השטיפה עם ה Turtle Wax ICE למרות שיש לי גם תוקס של אופטימום היקר יותר. ולמה?

אז ככה לפני שלושה שבועות השתמשתי בווקס של אופטימום, OPT Spary Wax היקר יותר.

התוצאות עם הטרטל טובות יותר והוא קל יותר לעבודה אז בגלל זה היום השתמשתי בו.

התוצאות של הטרטל מעולות! גם של האופטימום לא רעות בכלל אבל עדיין לדעתי הטרטל תמורה טובה יותר לכסף.

 

לסיכום:

השמפו מעולה ועושה את העבודה ומקציף, ובאמת גם מקל וגם עושה את השטיפה לדבר יותר נחמד!

הסופר ספרי חובה למי שאין מכשיר שטיפה בלחץ!

המטלית של chimical באמת מדהימה הופתעתי והבנתי למה משלמים מחיר כזה על מטלית אחת שווה כל אגורה ( קבלתי מתנה אחת מ vix! :) )

הALL CLEAN ניקה לי את הגאנטים שטיחים תא מנוע וועשה זאת מעולה והשאיר ריח טוב, מוצר טוב.

הגו גרין מתאים לרוב הצבעים ומאוד נוח וקל לעבודה.

בעניין הוקסים כל אחד והעדפה שלו אני העדתי את הטרטל.

tzgzfi3m3tiy.jpg

פורסם

שאלה.לאחר שאתה מכסה בקצף את כל הרכב אתה עובר לשטיפה בשני דליים,או שאתה שוטף את הקצף ואחכ מתחיל בדליים?

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

תודה.אני אמור לקבל את החבילהמvix בימים הקרובים,וכבר מת לנסות את המוצרים.

הרכב שלך נראה שמור ויפה.כיף לראות רכבים כאלה,תמשיך ככה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
נתתי לקצף דקה שתיים, והתחלתי לסבן את הרכב עצמו.

 

הייתי מרוצה סה''כ, דללתי איתו בערך 3 ONZ לכל האוטו ואז עוד ממש טיפה בדלי.

השמפו הבא שאקנה יהיה ככל הנראה זה:

http://www.vixdetailing.co.il/index.php/product/100-2013-02-20-22-14-31

הבנתי שהוא מקציף טוב ומנקה חזק יותר.

אבל הפינק מעולה.

תודה על הפרגון, כל התמונות האלה הן עוד לפני הווקס והברקת הגאנטים.

פורסם

מה זה ה- ALL CLEAN שידברת עליו ?

יש תמונות של המוצר ?

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

זה לא ספריי שמרססים ?

למה למהול במים ?

 

סליחה על הבורות.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

×
×
  • תוכן חדש...