Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

לכל מי שלא מכיר שמי דני , אני חובב מושבע של רכבי אספנות בכלל וב.מ.וו בפרט ,במקצועי אני סוכן ביטוח .

בימים אלו אני מבצע מחקר על תחום ביטוח רכבי האספנות , ומאוד אשמח אם תוכלו לשתף פעולה ולעזור לי בהשלמת שאלון קצר של 9 שאלות אמריקאיות .

 

תוכלו לענות בדפי הפורום או לשלוח למייל [email protected] או בהודעה פרטית .

 

1.האם אתה חושש לנזקים לרכב האספנות שברשותך ?

 

א. כן , הייתי מוכן לעשות ולשלם כל סכום ע"מ שרכבי לא ינזק.

ב. כן , בהתחשב בערך הסנטימנטלי לרכב .

ג. לא , הכל אפשר לתקן .

ד. לא , לא מפריע לי שהרכב ינזק.

 

2.האם אתה חושש מפני גנבת רכבך ?

א. כן , מאוד , לא יושן בלילות.

ב. כן , מוטרד אך מיגנתי את רכב טוב.

ג. כן , אך אין מה לעשות.

ד. לא.

 

3.האם נגנב לך רכב אספנות ?

א. כן.

ב. לא.

 

4.האם אתה מכיר רכבי אספנות שנגנבו בתקופה האחרונה ?

א. מכיר כמה רכבים שנגנבו בתקופה האחרונה.

ב. שמעתי על רכב פה ושם.

ג. מדי פעם רואים הודעות חיפוש אך לא משהו ספציפי.

ד. לא מכיר ולא שמעתי .

 

5. רכב האספנות שברשותך , מאוחסן :

א. בחניה פרטית , מקורה ומוגנת היטב.

ב. בחצרי הבית , מקורה אך לא ממוגן.

ג. בחניון/חניה יעודית.

ד. ברחוב ליד הבית.

 

6. האם הייתה מעורב בתאונת דרכים עם רכב האספנות שלך ב3 שנים האחרונות ?

א. כן , באשמתי.

ב. כן , לא באשמתי.

ג. לא.

 

7. האם הייתה מעוניין בכיסוי ביטוח מקיף לרכב האספנות שלך ?

א. כן.

ב. לא.

ג. תלוי בעלות .

 

8. האם היית מוכן להתפשר על כיסוי למקרי קיצון כמו גנבה ואובדן מוחלט בתאונה (כמובן שנוסף לביטוח החובה וצד ג' כנהוג) ?

א. כן , אני מעוניין בכל סוג כיסוי שהוא .

ב. כן , תלוי בעלות .

ג. לא , הייתי רוצה כיסוי מלא בלבד.

ד. לא.

 

9. כמה היית/ה מוכן לשלם על ביטוח מקיף לרכב האספנות שלך ?

א. עד 2% מערך הרכב ( כ1000 ₪ לרכב עד 50,000 ₪ ).

ב. עד 5% מערך הרכב (כ2500 ₪ לרכב עד 50,000 ₪ ).

ג. עד 10% מערך הרכב ( כ5000 ₪ לרכב עד 50,000 ₪ ).

ד. כל סכום שידרש .

 

מודה מראש לכל העונים :)

 

שבת שלום ,

BMW 1602 '77

BMW E30 335

BMW E36 318IS

BMW ///M5 E28

פורסם

ערך כלכלי

ערך אספני (נדירות שלא בהכרח באה לידי ביטוי בערך הכלכלי)

ערך רגשי

 

מה אתה הולך לבטח ??? הרי שתוכל לבטח רק ערך כלכלי ... אז התשובה ברורה ... כמו תמיד רכב חדש/משומש/אספנות הכל זה פונקציה של אחוז הביטוח מערך הרכב.

 

יש לי רכב ששווה 4 אלף שח - האם לבטח אותו בעלות של 1000 שח ? זה נראה לך כדאי כלכלית ?

יש לי רכב ששווה 200 אלף שח - האם נראה לך הגיוני לא לבטח אותו כלל ?

 

בקיצור - נחמד שאתה עורך סקר - אבל מדובר על סקר מיותר.

את הסטטיסטיקות אתם מכירים טוב מכולנו - גם לגבי כמות הרכבים, גם לגבי הסוג שלהם (עלות, עלות, עלות) גם לגבי אחוזי גניבה/טוטל סול וכו' .... אז תעשו לבד את החשבון.

 

ולגבי התשובה האחרונה הקבועה אצלך - "בכל מחיר" - נו באמת .... גם אם יגידו לך שכן האםפ אתה יכוןל לשמוח על זה כאשר ישמעו את המחיר של "בכל מחיר" ....

פורסם
ערך כלכלי

ערך אספני (נדירות שלא בהכרח באה לידי ביטוי בערך הכלכלי)

ערך רגשי

 

מה אתה הולך לבטח ??? הרי שתוכל לבטח רק ערך כלכלי ... אז התשובה ברורה ... כמו תמיד רכב חדש/משומש/אספנות הכל זה פונקציה של אחוז הביטוח מערך הרכב.

 

יש לי רכב ששווה 4 אלף שח - האם לבטח אותו בעלות של 1000 שח ? זה נראה לך כדאי כלכלית ?

יש לי רכב ששווה 200 אלף שח - האם נראה לך הגיוני לא לבטח אותו כלל ?

 

בקיצור - נחמד שאתה עורך סקר - אבל מדובר על סקר מיותר.

את הסטטיסטיקות אתם מכירים טוב מכולנו - גם לגבי כמות הרכבים, גם לגבי הסוג שלהם (עלות, עלות, עלות) גם לגבי אחוזי גניבה/טוטל סול וכו' .... אז תעשו לבד את החשבון.

 

ולגבי התשובה האחרונה הקבועה אצלך - "בכל מחיר" - נו באמת .... גם אם יגידו לך שכן האםפ אתה יכוןל לשמוח על זה כאשר ישמעו את המחיר של "בכל מחיר" ....

 

כל מה שאתה אומר נכון גם לרכבים חדשים , יתכן שיש לי מזדה 3 חדשה שיש לה ערך סנטימנטלי עבורי ... אבל ברור שמחיר "המחירון" שלה לא מייצג ערך זה .

 

גם ברכבי אספנות יש מחירון מאוד פשוט שניתן לקבוע את ערך הרכב - הערך הכלכלי - שבתוכו כמובן נכנסים פרמטרים כגון נדירות , וכדומה .

 

השאלון מאוד פשוט , אשמח אם תוכל לענות עליו בפשטות .

 

תודה .

BMW 1602 '77

BMW E30 335

BMW E36 318IS

BMW ///M5 E28

פורסם

1. ב

2. ב

3. ב

4. א

5. ד

6. ב

7. א

8. ב

9. א

 

דני, למיטב זכרוני יש חברה אחת שעושה הערכת שמאי לרכב אספנות, ומבטחת אותו בסכום המלא במקרה של טוטאלוס, גניבה, ושרפה.

פורסם

מחיר הביטוח אמור להיות מאוד פשוט . הרכב יהיה מבוטח על סכום שבעל הרכב חושב שהוא שווה והוא ישלם לפי אחוזים . זה הפיתרון הפשוט והנכון לגבי רכב שאין לו מחיר מחירון ...

מי שירים את הכפפה ייעשה בחוכמה .

×
×
  • תוכן חדש...