Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי סוזוקי אר אם איקס שנת 2002 50 סמ'ק עכשיו אני צריך למלות מדי פעם מים לקירור של הרדיאטור אם אני לא טועה כי אין לי הרבה ידע במכניקה....

עכשיו אמרו לי שאני צריך למלות "מים ירוקים", השאלה שלי היא האם אני יכול למלות מים ירוקים שיש בכל תחנת דלק?, או שצריך סוג מסוים לאופנוע שלי?

 

זה די דחוף... תודה ליאור.

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם

עכשיו הייתי ממליץ לך לפנות למוסך ולראות שאתה באמת צריך למלא מים.

 

עכשיו אם אתה רוצה , אצלי בבית יש מים ירוקים חבל על הזמן , לעיתים צהובים אבל רוב הזמן ירוקים.

פורסם

יש לך מיץ מנטה (בחיי שקיים דבר כזה) בתור נוזל קירור?

 

 

אולי הכוונה לנוזל קירור?

 

ד"א מי החכם שאמר לך שקוראים לזה מים ירוקים?

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

מים ירוקים לא קונים בתחנת דלק! למה? כי הם ג נ ב י ם !!!

גש למוסך, קנה גאלון (4 ליטר) שלם, ובקש שיראו לך איך למלא...

אם תגיע ביום חול, ולא לפני הסגירה אני מניח שתמצא מישהו חביב שיעזור לך...

 

"מים ירוקים" הם מים ללא כל ה"תוספות" שיש במי ברז, הם לא אוכלים את הראדיאטור/ראש מנוע, לא יוצרים קוררוזיה ואמורים לעמוד בטמפרטורה קיצונית יותר ממים רגילים...[

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

תודה על התשובות,

 

עכשיו לבעיה שנראה לי שסידרתי אך אני בכל זאת יעלה את זה אחרי נסיעה היום שדי אימצתי את האופנוע הגעתי למקום מסוים עכשיו ראיתי שיש נזילה של מים מהמיכל שמוביל לרדיאטור אליו ממלאים את המים "הירוקים", הבעיה הייתה שהצינור שיש מתחת למיכל ומזרים את המים היה בקצה עם קרע קטן של חצי סנטימטר עכשיו מה שעשיתי זה פירקטי כמה פלסטיקים מהאופנוע ופשוט דחפתי את אותו קצת יותר פנימה כי היה לו עוד מקום בחיבור שם.... ואז אידקתי איזה מצמיד כזה שיש על הצינור וזה נראה כאילו נפטרה הבעיה... פשוט המים הפסיקו ליזול רק שיש מעט מים וככה פחות לחץ בגלל זה אני לא סגור ב-100 אחוז.

 

עכשיו מה שהדאיג אותי יותר זה אחרי שסידרתי את הנזילה והוספתי שמן ( את אותו השמן לא לדאוג) אז ניסיתי להתניע את האופנוע רק לא הצלחתי אז השתמשתי בצ'וק והאופנוע נידלק וכבה שוב אז התנעתי שוב הורדתי מהר את הצ'ק ונתתי גז ולאחר כמה זמן שנתתי גז אז האופנוע לא נכבה הכנסתי לריאשון ולא נדלקה שום נורה של חום,חוסר מי שמן וכ'ו... אז אני משער שהכל בסדר. האם אני צודק או לכחת את האופנוע לבדיקה יותר מעמיקה?

נ.ב

אני מבקש גם אם הייתה לי איזה בעיה עם ההודעה אז לא לסגור את הנושא כי זה דיי לחוץ לי כי אני דואג לאופנוע.

תודה שוב! ליאור.

http://roadmaster.pic.co.il <-- האופנוע שלי!!!
פורסם
תודה על התשובות,

 

עכשיו לבעיה שנראה לי שסידרתי אך אני בכל זאת יעלה את זה אחרי נסיעה היום שדי אימצתי את האופנוע הגעתי למקום מסוים עכשיו ראיתי שיש נזילה של מים מהמיכל שמוביל לרדיאטור אליו ממלאים את המים "הירוקים", הבעיה הייתה שהצינור שיש מתחת למיכל ומזרים את המים היה בקצה עם קרע קטן של חצי סנטימטר עכשיו מה שעשיתי זה פירקטי כמה פלסטיקים מהאופנוע ופשוט דחפתי את אותו קצת יותר פנימה כי היה לו עוד מקום בחיבור שם.... ואז אידקתי איזה מצמיד כזה שיש על הצינור וזה נראה כאילו נפטרה הבעיה... פשוט המים הפסיקו ליזול רק שיש מעט מים וככה פחות לחץ בגלל זה אני לא סגור ב-100 אחוז.

 

עכשיו מה שהדאיג אותי יותר זה אחרי שסידרתי את הנזילה והוספתי שמן ( את אותו השמן לא לדאוג) אז ניסיתי להתניע את האופנוע רק לא הצלחתי אז השתמשתי בצ'וק והאופנוע נידלק וכבה שוב אז התנעתי שוב הורדתי מהר את הצ'ק ונתתי גז ולאחר כמה זמן שנתתי גז אז האופנוע לא נכבה הכנסתי לריאשון ולא נדלקה שום נורה של חום,חוסר מי שמן וכ'ו... אז אני משער שהכל בסדר. האם אני צודק או לכחת את האופנוע לבדיקה יותר מעמיקה?

נ.ב

אני מבקש גם אם הייתה לי איזה בעיה עם ההודעה אז לא לסגור את הנושא כי זה דיי לחוץ לי כי אני דואג לאופנוע.

תודה שוב! ליאור.

היי

 

סימני פיסוק הם החברים הכי טובים שלך, אחרי פעמיים שקראתי את מה שכתבת נראה לי שהבנתי למה היתה הכוונה שלך (נראה לי), למרות שגיעוט הקטיוו :wink:

 

לא נראה לי שיש לך בעיה באופנוע...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
תודה על התשובות,

 

עכשיו לבעיה שנראה לי שסידרתי אך אני בכל זאת יעלה את זה אחרי נסיעה היום שדי אימצתי את האופנוע הגעתי למקום מסוים עכשיו ראיתי שיש נזילה של מים מהמיכל שמוביל לרדיאטור אליו ממלאים את המים "הירוקים", הבעיה הייתה שהצינור שיש מתחת למיכל ומזרים את המים היה בקצה עם קרע קטן של חצי סנטימטר עכשיו מה שעשיתי זה פירקטי כמה פלסטיקים מהאופנוע ופשוט דחפתי את אותו קצת יותר פנימה כי היה לו עוד מקום בחיבור שם.... ואז אידקתי איזה מצמיד כזה שיש על הצינור וזה נראה כאילו נפטרה הבעיה... פשוט המים הפסיקו ליזול רק שיש מעט מים וככה פחות לחץ בגלל זה אני לא סגור ב-100 אחוז.

 

עכשיו מה שהדאיג אותי יותר זה אחרי שסידרתי את הנזילה והוספתי שמן ( את אותו השמן לא לדאוג) אז ניסיתי להתניע את האופנוע רק לא הצלחתי אז השתמשתי בצ'וק והאופנוע נידלק וכבה שוב אז התנעתי שוב הורדתי מהר את הצ'ק ונתתי גז ולאחר כמה זמן שנתתי גז אז האופנוע לא נכבה הכנסתי לריאשון ולא נדלקה שום נורה של חום,חוסר מי שמן וכ'ו... אז אני משער שהכל בסדר. האם אני צודק או לכחת את האופנוע לבדיקה יותר מעמיקה?

נ.ב

אני מבקש גם אם הייתה לי איזה בעיה עם ההודעה אז לא לסגור את הנושא כי זה דיי לחוץ לי כי אני דואג לאופנוע.

תודה שוב! ליאור.

איזה ערימת קשקושים.

 

אתה חושב שמישהו ינסה לקרוא את כל הזבל הזה?

על ENTER שמעת פעם?

נקודה?

פסיק?

משהו?

 

וטיפ אחרון:

F7

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
איזה ערימת קשקושים.

 

אתה חושב שמישהו ינסה לקרוא את כל הזבל הזה?

על ENTER שמעת פעם?

נקודה?

פסיק?

משהו?

 

וטיפ אחרון:

F7

טייגר , אולי מספיק לרדת בצורה נבזית על כל מי שכותב כאן (ולא קשור להנהלה ??).

תנסה להיות בן אדם, אז כן ..הבחור לא בדיוק רהוט וכן.."עכשיו" זאת המילה הכי חזקה שלו , אבל רבק , תן לו לנשום.. אני יודע כמה זה קשה , גם אני התאפקתי בתגובה שלי.. , אבל עדיין.. קצת כבוד.. קח דוגמא מ Red Baron שהביא ירידה אנטלגנטית ומשעשעת. אחרי ההתכתבות האחרונה שלנו שבעקבותיה זרקו אותי לחודש מהפורום אני בטוח שאתה יודע שכשאני פותח תפה יש לי הרבה מה להגיד . (מי שרוצה לקרוא יכול להיכנס להודעות שלי.. "שאלה במקרה של מרדף" ). :wink:

פורסם
טייגר , אולי מספיק לרדת בצורה נבזית על כל מי שכותב כאן (ולא קשור להנהלה ??).

תנסה להיות בן אדם, אז כן ..הבחור לא בדיוק רהוט וכן.."עכשיו" זאת המילה הכי חזקה שלו , אבל רבק , תן לו לנשום.. אני יודע כמה זה קשה , גם אני התאפקתי בתגובה שלי.. , אבל עדיין.. קצת כבוד.. קח דוגמא מ Red Baron שהביא ירידה אנטלגנטית ומשעשעת. אחרי ההתכתבות האחרונה שלנו שבעקבותיה זרקו אותי לחודש מהפורום אני בטוח שאתה יודע שכשאני פותח תפה יש לי הרבה מה להגיד . (מי שרוצה לקרוא יכול להיכנס להודעות שלי.. "שאלה במקרה של מרדף" ). :wink:

בשביל כבוד צריך לעבוד, מכיר?

 

אתה הורחקת בגלל סיבות אחרות מאשר ירידה בצורה כזאת או אחרת, אבל לא משנה. כי אני לא הולך לפתוח את הקשקוש האחרון שהיה פה אז.

 

בקשר להיות בן אדם?

פחח...

אני לא בן אדם נחמד.

לא מתיימר להיות ולא רוצה להיות.

הבחור שאל שאלה, לפחות שיכתוב אותה בצורה נורמאלית, באמת שזה לא הרבה לבקש.

ככה איזה ENTER קטן מדי פעם, איזה נקודה קטנה.

אין בעיה עם זה שהוא "לא רהוט", אבל בכל זאת אפשר להפריד את המשפטים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
טייגר , אולי מספיק לרדת בצורה נבזית על כל מי שכותב כאן (ולא קשור להנהלה ??).

תנסה להיות בן אדם, אז כן ..הבחור לא בדיוק רהוט וכן.."עכשיו" זאת המילה הכי חזקה שלו , אבל רבק , תן לו לנשום.. אני יודע כמה זה קשה , גם אני התאפקתי בתגובה שלי.. , אבל עדיין.. קצת כבוד.. קח דוגמא מ Red Baron שהביא ירידה אנטלגנטית ומשעשעת. אחרי ההתכתבות האחרונה שלנו שבעקבותיה זרקו אותי לחודש מהפורום אני בטוח שאתה יודע שכשאני פותח תפה יש לי הרבה מה להגיד . (מי שרוצה לקרוא יכול להיכנס להודעות שלי.. "שאלה במקרה של מרדף" ). :wink:

חברים, "אצבע קלילה על ההדק" היא המאפיין של רוב הצעירים (ולא רק כאן)...

אולי אם מישהו יקרא את התגובה ויחליט לקחת ברצינות את התגובות שלנו לגבי הכתיבה, אולי, ורק אולי הוא יישם את זה גם בכביש....

 

אני, לפני שאני לוחץ "שלח" אי בודק 7 פעמים... למה? כי אני מודע לעובדה שאני מחליף אותיות, מקליד מילים פעמיים וכו'....

 

אבל, אחרי הכל, זה לא פורום כתיבה יוצרת, זה פורום מכוניות ואופנועים, כתיבה תיקנית היא חלק חשוב בהבנה, אבל לא צריך ממש לרדת לפרטים....

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
בשביל כבוד צריך לעבוד, מכיר?

 

אתה הורחקת בגלל סיבות אחרות מאשר ירידה בצורה כזאת או אחרת, אבל לא משנה. כי אני לא הולך לפתוח את הקשקוש האחרון שהיה פה אז.

 

בקשר להיות בן אדם?

פחח...

אני לא בן אדם נחמד.

לא מתיימר להיות ולא רוצה להיות.

הבחור שאל שאלה, לפחות שיכתוב אותה בצורה נורמאלית, באמת שזה לא הרבה לבקש.

ככה איזה ENTER קטן מדי פעם, איזה נקודה קטנה.

אין בעיה עם זה שהוא "לא רהוט", אבל בכל זאת אפשר להפריד את המשפטים.

לא ביקשתי שתהיה בן אדם נחמד., מספיק שתהיה בן אדם.

אז הילד שכתב את מה שכתב כנראה לא יסיים אף פעם בית ספר יסודי.

אני בטוח "שהקשקוש" שכתבתי בפעם הקודמת לא היה כל כך נעים לעיניך.

תן לו קרדיט , לפחות הוא כתב road master בלי שגיאות.

פורסם

סע להום סנטר תשאל שם על מים לרדיאטור.

בדבוק גדול של מים בצבע ירוק.

באר אמ אקס מתחת לקידון בצד ימין יש מיכל מים פתח אותו תמלא באיזה שהוא שלב אתה עובר נקודה ששופכת קצת מהמים אל תבהל סגור תפקק וסע לשלום..

חג שמח..

יש מצב לגלידה?

פורסם
לא ביקשתי שתהיה בן אדם נחמד., מספיק שתהיה בן אדם.

אז הילד שכתב את מה שכתב כנראה לא יסיים אף פעם בית ספר יסודי.

אני בטוח "שהקשקוש" שכתבתי בפעם הקודמת לא היה כל כך נעים לעיניך.

תן לו קרדיט , לפחות הוא כתב road master בלי שגיאות.

:-P

אכן.

אבל להיות בן אדם?

אתה יודע שזה מוציא את הכיף מכל דבר.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
תודה ,על התגובות או לפחות חלק מהן..

לא ידעתי שזה פורום "לרדת על אנשים בגלל שהם ליקוי למידה" אבל בכל,זאת תודה לעוזרים.

בבקשה.

קח בחשבון שאתה שואל שאלה אז רצוי שאנשים יוכלו להבין מה אתה רוצה בעצם.

 

ליקוי למידה?

לא נראה לי.

פשוט לא יודע לכתוב.

מי שלקוי למידה לא יכתוב כמו שצריך משפטים, אתה פשוט לא טרחת בכלל לנסות ולקרוא את ההודעה שלך ופה אולי הבעיה הקשה ביותר.

 

אם נשליך לרגע הצידה את הפגיעות והריגשי בנושא, תנסה שוב לקרוא את ההודעה שלי, ותנסה אולי ליישם את זה. סה"כ אנשים פה עוזרים, אבל אם אפשר יהיה לנסח את הדברים בצורה יותר נעימה וברמה מעט יותר גבוהה, אז יהיה הרבה יותר נעים לקרוא את ההודעות.

כתוב את ההודעות בWORD ואז תדביק אותן פה.

שם תוכל לתקן את המשפטים בקלות.

גם תן איזה אתנחתא קלה בין המשפטים עם מעבר שורה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...