Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , ברשותי מיצובישי כריזמה איר 2003 , בקרוב טיפול טיימינג לרכב 180 אלף ,

טיימינג בוצע לפני 5 שנים

 

לפני כשנה המליצו לי לבצע החלפת גומיות שסתומים - עקב צריכת שמן - ליטר 1 ל 9 אלף קילומטרים (שמן 15W40 חצי סינטטי הבנתי מחיפוש בפורום ששמן זה לא קיים בכלל ) אך כל השנים היה שימוש בשמן מסוג זה

מאז לא החלפתי גומיות

 

עכשיו כמה שאלות :

 

1 . אם עושים טיימינג ופותחים מנוע על הדרך קרוב להחליף גומיות שסתומים ? (היה מישתלם לחכות לטיימינג?)

 

2 כניראה שהמשאבת מים ברכב עדיין מקורית כבר 10 שנים , לפי הקבלות עדיין לא ניראה שהחליפו (או לא צויין ) כדי להחליף בכלל?

 

3 יש סכנה במידה ולא הסכים להחליף גומיות שסתומים לא מפריע לי להוסיף שמן לאחר 10 אלף קילומטרים

 

4 יתכן והצריכת שמן של הרכב מסוג זה טבעית לחלוטין? והמוסך רוצה להרוויח כסף? , לאחר מיכן כמובן לא ניתן יהיה להוכיח אם כן הצריכה של השמן אכן מהגומיות ...

 

תודה לכל העונים

 

יוסי

פורסם

ליטר שמן ל 9000 ק"מ זה נורמלי לחלוטין ברכב בן 10 .

לגבי המשאבת מים אחרי שפותחים את הטיימינג מכונאי ישר ואמין יכול לחוות את דעתו המקצועית אם כדאי להחליף.

בשביל זה צריך שיהיה לך מכונאי ישר שאתה סומך עליו .

להחליף גומיות שסתומים בגלל צריכה כזאת של שמן זה בהחלט כדי להרוויח כסף.

פורסם

הבנתי אותך , אבל אם עושים טיימינג ,

 

קל להחליף גומיות שסתומים ? על הדרך או שפותחים חלק אחר במנוע שלא ליד הטיימינג

פורסם

גומיות שסתומים מחייבות פירוק מכסה שסתומים, טיימינג לא.

היה לא מזמן אשכול בנושא גומיות שסתומים והסממנים של סופן, אני חושב שאם תמצא את האשכול תמצא שם מידע רב שיכול לענות לך על כמה שאלות.

פורסם
צריכת השמן לא מפריע לך אבל זיהום האויר כן צריך להפריע.

 

אם הוא עובר טסט לא צריכה להיות בעיה של זיהום אויר.

 

החלפת גומיות שסתומים יכולות לשפר את צריכת השמן השאלה היא אם הן הסיבה לצריכה ברכב בן 10,ועד כמה הצריכה תשתפר.

 

כמו שכתבו לך כאן,תחליף רק מיכלולים הכרחיים שקשורים לטיפול טיימינג(מותחנים ,רצועות מנוע,אביזרים)

גומיות שסתומים אפשר לעשות בכל זמן ללא קשר לטיימינג.

אינני מכיר את הרכב אך אני מניח שמשאבת מים מופעלת ע"י רצועת מנוע ולא ע"י רצועת הטיימינג.

אם אין התחממות והמשאבה אינה נוזלת אין טעם להחליף סתם חלק תקין מקורי (אפילו אם הוא בן 10).

 

תמיד תוכל להחליפה ללא קשר לטיפול טיימינג במידת הצורך.

×
×
  • תוכן חדש...