Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל זאת מעדיף לראות במו עיני.

לדעתי חייבים לפחות לראות פיזית את הרכב ואם אפשר, אפילו נסיעת מבחן , לפני החלטה סופית של רכישה.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרכב לא ישמש כמונית, רק כפירייבט.

התקשרתי לסוכנות, גם בדגמי הדיזל נכללת 7 שנות האחריות.

אקפוץ לשם עוד מעט לשבת ברכב ולהזמין נסיעת מבחן.

 

בשביל לא להטעות, לקיה דיזל יש 3 שנות אחריות בלבד.

הנציג בטלפון התבלבל.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

לא חשבת על אלפא מיטוו?? אני עם האוטו יותר משנה והאוטו לדעתי ברמה גבוהה!! חסכוני ברמות חוץ מ2 טיפולים לא היתי במוסך עוד אף פעם מפנק נוח מהיר מאוד זריז בעל לוק קרבי..לדעתי כדי לך לשקול את זה

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז אחרי נסיעת מבחן, קריאה בפורומים בארץ ובחול הפורד פיאסטה ירדה מהפרק .

ואת מקומה החליפה הסוזוקי סוויפט , עכשיו אני מחכה למבצע של חבר שיהיה כנראה עוד שבועיים שלוש שם ואז אם המחיר יתאים תיהיה לי כלה חדשה .

עכשיו אני צריך את היעוץ שלכם : איזה צבע לקחת ?,האם כדאי להתקין מגיני רוח ,חיישני רוורס ?

פורסם

הפיאסטה ירדה עקב תקלות רבות בארץ ובחול ולא בא לי להעביר את רוב זמני במוסכים ,

באנגליה החליפו לאחד הרכבים מנוע אחרי 3 KKM . אחרי שההמנוע סירב להחזיק את השמן שלו ונעלם לבחור שמן וכל שבוע היה ממלא שמן .

הנציג של סוזוקי אמר לי שהם הבאים בתור של חבר נקווה שזה נכון .

פורסם
אז אחרי נסיעת מבחן, קריאה בפורומים בארץ ובחול הפורד פיאסטה ירדה מהפרק .

ואת מקומה החליפה הסוזוקי סוויפט , עכשיו אני מחכה למבצע של חבר שיהיה כנראה עוד שבועיים שלוש שם ואז אם המחיר יתאים תיהיה לי כלה חדשה .

עכשיו אני צריך את היעוץ שלכם : איזה צבע לקחת ?,האם כדאי להתקין מגיני רוח ,חיישני רוורס ?

 

קח צבע כסף . לדעתי זה צבע יפה . על צבעים כהים רואים מהר שריטות , לכלוך , וסימני שטיפה {של מכונות} אני לקחתי גם כסף .

ואם הסוויפט תרד מהפרק בשלב כל שהוא , תתמקד בקאיה ריו או I20 .

עצה נוספת בחינם: תשתדל להמנע כמה שיותר מהתקנות מקומיות . ואם הם רוצים להתקין משהוא , תנסה להמיר את זה בכסף .

פורסם
אפשר לשאול למה הפיאסטה ירדה מהפרק?

 

תנסה לנחש ... זה לא קשה .

אבל אם בכל זאת לא הצלחת אז ככה :

קח דף ריק , חלק אותו ל -2 ותתחיל לרשום יתרונות מול חסרונות בכל רכב , בסוף תעשה השוואה בין אחת לשניה .

אחר כך נסיעת מבחן בפיאסטה וב סוויפט .

ולבסוף סיבוב קצר בין המוסכים עם שאלות על אמינות ושרות .

אני בטוח שתדע את התשובה לבד{לאחר כל השלבים הללו} ללא עזרה ממני או ממישהוא כאן בפורום .

פורסם

אני גם הזמנתי פיאסטה חדשה לאחר לבטים בינה לבין הקיה ריו,

בקשר לאמינות של הפיאסטה אני חושב שצריך גם מזל וזה נכון לכל מותג ולא רק לפורד,

יש לי שני חברים שיש להם פורד פוקוס אוטומטית חדשה:

לראשון שקנה בפרטי החליף גיר לאחר 4 חודשים,

לשני שזה רכב ליסינג וזה אומר שהרכב הרבה יותר מתאמץ מהראשון (אבל הרבה יותר :-), שהוא לוחץ גז זה עד הסוף עם טורים גבוהים ועצירות פתאומיות...)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אז לאחר התלבטות ארוכה יום שישי נרכשה סוויפט חדשה במחיר של 76K הכוללת חיישני רוורס ומרימי שמשות .

פורסם

דבר ראשון תתחדש

 

אני גם שוקל רכישה של הרכב . אם אפשר לשאול : אמרת 76000 , זה אחרי אגרת רישוי ? זתומרת שהורידו לך במחיר או שיש עכשיו מבצע ?


×
×
  • תוכן חדש...