Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה חדשה - איש מכירות בBMW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם ניתן להזמין 3 סטיישן בגרסאות חלשות יותר? (320, 316)

 

אני שואל את זה בשביל מישהו שמעמיד למכירה את הוולוו V50 שלו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האם ניתן להזמין 3 סטיישן בגרסאות חלשות יותר? (320, 316)

 

אני שואל את זה בשביל מישהו שמעמיד למכירה את הוולוו V50 שלו.

כעיקרון כן. שפשוט ייגש לאולם תצוגה, יבינו שהוא רציני ומוכן לשים את הכסף, ויזמינו לו.

באופן כללי, היבואן פחות אוהב להתעסק עם הזמנות מיוחדות (תקלה רצינית אם תשאל אותי...) אבל כשמישהו רוצה, הוא מקבל.

 

שיהיה בהצלחה בעבודה החדשה.

יש באזור המרכז E36 שנת 98?

לא. הייתה אחת שנמכרה לחבר פורום לפני מספר ימים.

 

mach 1 קיים גם בגרסאות של 70-68 והוא נראה כמו שבתמונה ששמתי .

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mustang_Mach_1

ה mach 1 משנת 71 השתתף ב gone in 60 seconds המקורי ,והוא כביכול האלינור המקורי .

ממש לא קשור לנושא, אבל אני כל כך חולה על המוסטנג הקלאסיות שתמיד כיף לראות עוד תמונות, אז תודה רבה לך!!

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
mach 1 קיים גם בגרסאות של 70-68 והוא נראה כמו שבתמונה ששמתי .

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mustang_Mach_1

ה mach 1 משנת 71 השתתף ב gone in 60 seconds המקורי ,והוא כביכול האלינור המקורי .

 

האוטו הזה, לפחות כרכב אספנות ( וכנראה גם מבחינות אחרות ), לא מדגדג אפילו את השלבי מוסטנג GT 500, שבסרט 60 שניות, כן זה שקראו לו אלינור.

פורסם
שיהיה בהצלחה בעבודה החדשה.

יש באזור המרכז E36 שנת 98?

 

שלי :), היתה במרכז ליפני שעשתה "עליה" לחיפה וניקנתה על ידי

פורסם
האוטו הזה, לפחות כרכב אספנות ( וכנראה גם מבחינות אחרות ), לא מדגדג אפילו את השלבי מוסטנג GT 500, שבסרט 60 שניות, כן זה שקראו לו אלינור.

 

בסרט עם ניקולאס קייג' ,לא הייתה שלבי gt500 אלא mustang fastback עם הרבה עבודת פח וקוסטומיזציה אבל נעזוב פרטים ,הכוונה כמובן הייתה ל gt500 משודרגת אבל גם הסרט של שנות ה 2000 היה מחווה למקור של 74 . מה שכן בשנת 74 כשהמקורי יצא ,מאך 1 היה להיט וגם כנראה לוהק לקידום מכירות ,ושלבי המזדקן כנראה רק איבד מערכו ,ומי ידע שבעוד 40 שנה דווקא השלבי המזדקנת תרקיע שחקים .

ומי שידע :) חי טוב מאוד בזכות זה .

 

 

 

 

 

וככה נראת שלבי אמיתית :

67ShelbyGT500.jpg

69_Shelby_Mustang_GT500_DV_06-BC_04.jpg

פורסם

המוסטנג מהממת

 

הב.מ.ו נראית כמו רכב קבורה, הצבע עצמו יפה, אבל מצטער זה כל מה שסטיישן מעלה לי לראש...אני אישית לא מבין איך אפשר לייצר שיקוץ שכזה לציבור הפרטי והפנאי, ולא רק לבתי קברות..אם זה לא היה סטיישן ללא ספק היתי אוהב

 

אבל אולי זה רק אני :p

 

תודה על התמונות!

Opel Adam S 2017

פורסם
mach 1 קיים גם בגרסאות של 70-68 והוא נראה כמו שבתמונה ששמתי .

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mustang_Mach_1

ה mach 1 משנת 71 השתתף ב gone in 60 seconds המקורי ,והוא כביכול האלינור המקורי .

 

תיקון טעות, הגרסה של mach1 קיימת משנת 69 בלבד.

ובשנת 73 יש גם גרסת קונבירטיבל

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
תתחדש,יחי נמרודים וסדרות 3 :).

איזה E36 אגב?.

:-)

323 שנת 98 אוטומטית (כנראה ישתנה בעתיד לידני), אני יד שלישית, הרכב מקורי כולל ג'אנטים 15 אינץ וטאסות (גם זה כנראה ישתנה בעתיד ל 16 אינץ)

הרכב אמור לשמש את האישה ביומיום אבל בנתיים אני נוסע עליו ומשאיר לה את הפוקוס, יש לציין שבניגוד לרצונה כי גם היא רוצה לנסוע בב.מ.וו אפילו שהיא צוחקת עלי שזה רכב של ערסים :)

attachment.php?attachmentid=332385&stc=1&d=1365230842

323.jpg

פורסם
:-)

323 שנת 98 אוטומטית (כנראה ישתנה בעתיד לידני), אני יד שלישית, הרכב מקורי כולל ג'אנטים 15 אינץ וטאסות (גם זה כנראה ישתנה בעתיד ל 16 אינץ)

הרכב אמור לשמש את האישה ביומיום אבל בנתיים אני נוסע עליו ומשאיר לה את הפוקוס, יש לציין שבניגוד לרצונה כי גם היא רוצה לנסוע בב.מ.וו אפילו שהיא צוחקת עלי שזה רכב של ערסים :)

attachment.php?attachmentid=332385&stc=1&d=1365230842

אתה לא מבין איך אני מבסוט שהצלחתי למצוא רכב לפחות לאחד מכל אלה ששלחו לי הודעה לגבי רכב ספציפי...

כששמעתי שיש לנו אחת כזאת, ישר קיבלת ממני הודעה בפורום...

 

עכשיו אני עוד יותר שמח לראות שאתה באמת מבסוט ממנה...יהיה מעניין להראות תמונות שלה למנהל שלי אחרי שתעבור תחת הידיים שלך...

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...