Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עבודה חדשה - איש מכירות בBMW


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם בטעות מגיעה למלאי בארץ 320\328 לבנה בסגנון גימור MODERN+חבילת לקשורי אני אשמח לעדכון ממקור ראשון.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

קודם כל - בהצלחה בעבודה החדשה (לא משנה מאך 1 או מאך 2...) !

כמובן שחברי הפורום (ואני בתוכם), נשמח לכל מיני תמונות ופיקנטריות, במידה ותוכל להעלות.

alfa 156 2.5.

פורסם
משה, אתה עובד עם עומרי שם?

הוא כבר לא עובד כאן. אבל הוא עבד כאו עד לפני כמה חודשים. הוא עזב לפני שאני הגעתי.

 

אם בטעות מגיעה למלאי בארץ 320\328 לבנה בסגנון גימור MODERN+חבילת לקשורי אני אשמח לעדכון ממקור ראשון.

אין דבר כזה יותר MODERN, יש BUSINESS ויש LUXURY. אין כרגע לבן בכלל. יש על האונייה בדרך לארץ. גם 320 וגם 328. אני אעדכן כשזה יגיע.

קודם כל - בהצלחה בעבודה החדשה (לא משנה מאך 1 או מאך 2...) !

כמובן שחברי הפורום (ואני בתוכם), נשמח לכל מיני תמונות ופיקנטריות, במידה ותוכל להעלות.

תודה רבה, כמובן שכשיהיה משהו מעניין, אתם תדעו על זה :)

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

בהצלחה. יש סיכוי שנפגש בקרוב...

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

בצלחה!,הייתי באולם תצוגה הזה כבר כמה פעמיים, אגב את הבמו סטיישן אני רואה כמעט כל יום חונה בשדרות הציונות .

אגב יש לך מידע במקרה מה קורה עם המוסך של קיה הסמוך למוסך של במו ? , האם הוא יפתח בקרוב ?

 

תודה

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

היום בדיוק ביררתי על המוסך של קיה.

היו פעם תוכניות לרכוש אותו מהבעלים ולהפוך אותו לאולם של מיני אבל זה ירד מהפרק.

 

כרגע הוא פשוט נטוש. לא ידוע לי על שום דבר לגבי חידוש שלו.

 

ניב, קפה עליי :)

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
היום בדיוק ביררתי על המוסך של קיה.

היו פעם תוכניות לרכוש אותו מהבעלים ולהפוך אותו לאולם של מיני אבל זה ירד מהפרק.

 

כרגע הוא פשוט נטוש. לא ידוע לי על שום דבר לגבי חידוש שלו.

 

ניב, קפה עליי :)

 

באסה, זה אבסורדי שיש מוסך אחד של קיה בכל חיפה והוא נמצא בקריות .

וגם סוכנות אחת , היבואן חייב להתאים את עצמו לגידול של המכירות.

HYUNDAI - Always there for you .

פורסם

יש רק מוסך אחד של קיה בכל אזור הצפון?! אם תשאל אותי, מחדל של היבואן. זה לא ייתכן.

 

Matanel, דרך אגב, אפשר לבצע הזמנה על רכב ספציפי גם כשהוא על האונייה ועוד לא הגיע. זה גם מאוד מומלץ כי בצבעים לבן ושחור הרכבים האלה נחטפים בשניות. אלה הצבעים הכי נמכרים. גש לאולם תצוגה, תמצא את הרכב שמתאים לך מהמלאי, ותבצע הזמנה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רק רציתי להגיד תודה רבה!

שלחתי ל GhostBuster הודעה פרטית לגבי BMW E36 שאני רוצה לקנות אם מגיעה אחת במצב טוב ועם מנוע 6 צילינדרים (רצוי כמה שיותר גדול) שיודיע לי. זה היה שהוא פירסם פה את השירשור הזה.

שבוע וחצי אחרי זה הוא יצר איתי קשר שיש מה שאני מחפש ושאל אם אני רציני כי הרכב במרכז ובמידה ואני רציני יביאו את הרכב לחיפה

שהרכב הגיע לחיפה הוא הודיע לי והגעתי יום אחרי לראות את הרכב

יש לציין לטובה את היחס שלו ובכלל של אנשי המכירות בסניף, יש שם רכבים בכמה מאות אלפי שקלים ואני מגיע לקנות רכב בן 15 ומקבל יחס מדהים, ככה צריך להיות (חבל שלא כולם מיתנהלים ככה).

אז כמו שכתבתי בהתחלה,

רק רציתי להגיד תודה רבה!

פורסם

nimi, בכיף. שמחתי להכיר בן אדם מהפורום, ואם אפשר לעזור על הדרך, אז למה לא.

 

בכלל באופן כללי, אם מישהו צריך עזרה בכל מה שקשור לBMW, אשמח לנסות לעזור.

 

SargaroS, על איזה 328 אתה מדבר? על הסטיישן? אם כן, אז אתה טועה, הוא קיבל אותה לפני כשבועיים-שלושה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...