Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום

היום בבוקר באתי להניע את הרכב אך לפתע קפצה ההודעה "בדוק מזרקים " והרכב לא מניע

אך בפעם השניה הרכב הניע בנגיעה

 

שיצאתי מהעבודה הרכב הניע גם בנגיעה הגעתי לביתי כיביתי את הרכב והנעתי אותו שוב

הרכב הניע אך בקושי מעט (המצבר חדש ומזרקים עברו קידוד לפני כחודשיים במוסך רנו)

 

האם יש מצב שזה פילטר סולר .

או אולי לשים תוסף שיעזור

פורסם

דגם מנוע ? סוג הזרקה ?

במידה וזה הזרקה ישירה בדוק עודפים למזרקים כנראה יש מזרק דולף שגורם להפלת הלחץ.

אין קשר לקידוד מזרקים והנעה ברנו אלה עם החלפת אותם.

פורסם

הזרקה היא בשיטת מסילה משותפת (וישריה כמובן). דגמ מנוע K9K.

 

במנועים אלו אין חשיבות למתצי להט (סלילי חימום) בתהליך ההתנעה.

 

לפחות לא בטמפרטורות שיש בארץ.

 

 

פורסם

תודה למגיבים

 

אז ככה עשיתי לרכב טיימינג לפני 15000 קמ אז ככה שהטיימינג מכוון

גם המשאבת הזרקה מכוונת

 

נראה לי שזה או פילטר סולר שהוחלף מזזזזזמן

או מזרקים

 

כמה זמן לוקח לבצע שיפוץ מזרקים ומה העלות

פורסם

משאבת לחץ גבוה אין לה כיוון,ולגבי המזרקים תבצע בדיקת עודפים במצב סטטי על מנת לגלות את המזרק\מזרקים הדולפים, אתה יכול לפנות למכון דיזל במקום מגוריך על מנת לגבל הצעת מחיר סדר גודל 900 ש"ח למזרק.

פורסם

אני כותב את זה כשאני תקוע ברכב!

באתי להניע ולא מניע המצבר חדש יש מצב שהסטרטר גמור.

אבל למה רשום לי בדוק מזרקים?

ובנוסף גם נשרף לי פיוז ראשי ואני ממתין לגרר.

×
×
  • תוכן חדש...