Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בטח שיציעו לך לשדרג את המכונה כי היא דגם יוצא כבר.

חבל על הכסף ברכישת מכונות של סמסונג הם לא הכי טובות

עדיפות למכונות של LG או אפילו בוש 5.5 קילו.

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

למה לא טובות?

אני קיוויתי ששלי היא מקרה פרטי.

בכל מקרה אם לא היה ברור, לא הסכמתי לשדרג.

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

עוד עדכון

 

אתמול סוף סוף הגיעה מכונה חדשה.

אבל, לא אותו הדגם

שלי הייתה WF0600NXW

ומה שקיבלתי אתמול זה WF0600NCW

על הנייר יש להן את אותן פונקציות, אבל עיצוב אחר.

זאת שהביאו נראית מיושנת יותר לטעמי, ולא מצאתי אותה באתר של היבואן בארץ, למעט הספר שלה באנגלית.

דווקא את הקודמת אני כן מוצא באתר היבואן במוצרים שלהם.

את החדשה מצאתי רק באתר של סמסונג באפריקה...

ובארץ יש רק אתר אחד שמוכר אותה.

מישהו מכיר את הדגמים ויודע להגיד מה ההבדלים או מי חדשה יותר?

 

כי עוד מעט אמור להגיע טכנאי להתקנה, ואם יש פה בעייה, אני רוצה לפתור אותה לפני שהוא פותח אותה.

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אני קניתי בסוכות סמסונג אקו-בבל 7 ק"ג. המכונה עובדת קשה, ממוצע של 2 מכונות ליום - בינתיים, מרוצה מאוד. הכביסה ריחנית, המכונה שקטה ושלל תוכניות כביסה (קצרות וארוכות) - טוענים שאני אמור לחסוך כ-30%-50% מכמות המים. יש לה גם פיצ'ר די שימושי - מכילה כרטיס הגנה מובנה מפני הפסקות חשמל

 

אולי נפלת על מכונה לימון

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
בהחלט נכון.

 

מצד שני "אני לא מספיק עשיר כדי לשלם סתם על שם ומיתוג..."

 

מוצרי מילה מצויינים בד"כ אך יקרים מאד, בחצי מחיר ניתן לרכוש מוצרים טובים מאד שאינם נופלים ברמתם (וגם אם כן, ההבדל איננו באמת משמעותי,מורגש או מצדיק את ההפרש במחיר).

 

במילה קשה למצוא מרכיבים שנראים זולים.

מניסיון מכונות שלהם שורדות עשרות (!) שנים (20-30 בקלות) בשימוש אינטנסיבי.

מאוד מזכיר וולוו 244 שעוד בצעירותה ניתן היה להבין שהיא נועדה לנצח (forever). רק שלמילה יש גם ביצועים טובים.

 

אבל בעולם המודרני, הרבה נהנים להחליף כל כמה שנים. ופה יש שאלה למי זה שווה ולמי לא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אתה לא יכול להסיק כלום מהמילה של לפני 20 שנה לאלה של היום. מעבר לזה השאלה היא כמה עולה מילה מול מכונה שחיה 5 שנים. צריך לעשות את החשבון כמה עולה שנת שימוש במכונה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

במילה היתרונות ברורים :

התוף החיצוני עשוי מנירוסטה במקום פלסטיק, זה מאפיין גם מספר מכונות כביסה אמריקאיות ומונע פינצ'ור מחפצים חדים שהצליחו להשתחל ברווח בין התופים.

המשקולות במילה עשויות מברזל יציקה יקר יחסית לעומת משקולות הבטון שלאחר מספר שנים מתחילות להתפורר מהויברציות.

הדלת במילה נפתחת בכיוון נגדי למקובל כדי לאפשר הטענה נוחה למייבש כביסה מעליה.

פורסם
אני קניתי בסוכות סמסונג אקו-בבל 7 ק"ג. המכונה עובדת קשה, ממוצע של 2 מכונות ליום - בינתיים, מרוצה מאוד. הכביסה ריחנית, המכונה שקטה ושלל תוכניות כביסה (קצרות וארוכות) - טוענים שאני אמור לחסוך כ-30%-50% מכמות המים. יש לה גם פיצ'ר די שימושי - מכילה כרטיס הגנה מובנה מפני הפסקות חשמל

 

אולי נפלת על מכונה לימון

 

2 מכונות ביום זה בכלל לא עובדת קשה...אגב ממליץ על מכונות מילה

יקרות לעומת אחרות על בנויות להחזיק המון המון זמן וגם הכביסה יוצאת נקיה ללא דופי.

יוגב

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

פורסם

עוד עדכון

 

אז החלטתי לתת נסיון למכונה החדשה והרכבנו אותה. ( שבוע וחצי ללא מכונת כביסה זה יותר מידי :evil: )

סוף סוף מכונה שקטה.

אבל, יש כמה הבדלים ביניהן, וזה שהכי מפריע זה שהתאים של אבקת הכביסה והמרכך פשוט קטנים.

בקודמת המגירה הייתה ארוכה יותר, וכך היה מספיק מקום כשפותחים אותה.

עכשיו זה נפתח לכמה סנטימטרים, תכנון מטומטם.

אני כנראה אפנה ליבואן בדרישה לקבל את אותו הדגם, אבל לא יודע מה הסיכוי לזה כרגע.

 

תודה על העצות

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
אתה לא יכול להסיק כלום מהמילה של לפני 20 שנה לאלה של היום. מעבר לזה השאלה היא כמה עולה מילה מול מכונה שחיה 5 שנים. צריך לעשות את החשבון כמה עולה שנת שימוש במכונה.

 

הנה תשובה טובה מאוד:

 

במילה היתרונות ברורים :

התוף החיצוני עשוי מנירוסטה במקום פלסטיק, זה מאפיין גם מספר מכונות כביסה אמריקאיות ומונע פינצ'ור מחפצים חדים שהצליחו להשתחל ברווח בין התופים.

המשקולות במילה עשויות מברזל יציקה יקר יחסית לעומת משקולות הבטון שלאחר מספר שנים מתחילות להתפורר מהויברציות.

הדלת במילה נפתחת בכיוון נגדי למקובל כדי לאפשר הטענה נוחה למייבש כביסה מעליה.

 

 

בנוסף, מכיוון שאני מכיר אחת בת 30 בערך ועוד אחת בת 12 בערך, וגם העפתי מבט לאחרונה על חדשות...אני יכול להגיד לנהג לילה שאם אתה רגיש לאיכות, אתה תראה שהיא יותר...

 

לא זו בלבד - האמינות שלה, והעמידות של מרכיביה (כולל צנרת וגומיות אחרות) מעוררת הערכה. אני די אתפלא אם המרכיבים שצוינו למעלה הוחלפו בכאלו המקובלים במכונות זולות ואילו המחיר נותר גבוה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...