Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב קטן לסטודנט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש רכב קטן חסכוני ואמין (כמו כולנו :-D )

חשוב שיהיה אוטומטי שלא יצרוך הרבה דלק טיפולים זולים ואמין (יחסית כמובן).

התקציב שלי הוא בין 20000-30000.

לא מעוניין בגטס או סיריון.

חשבתי על פיאט פונטו גרנדה, יש חוות דעת עלייה?

כמובן שעוד דגמים יתקבלו בברכה.

הרכב לא אמור לעשות יותר מידי קילומטראז' משהו כמו 900+- בחודש.

 

תודה מראש!

פורסם

גרנדה פונטו רכב מצויין בתנאי שטופל כמו שצריך, האיטלקיות והצרפתיות רגישות להזנחה, אבל כשהן מטופלות היטב הן נותנות את התמורה הטובה ביותר לשקל.

 

הגרנדה הידנית נהדרת, חסכונית, וזולה יחסית לאחזקה.

 

בדוק את האופציה של סקודה פאביה, סיטרואן C2

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אין גרנדה אוטומטית, יש עם גיר רובוטי, אבל לא ייכנס בתקציב.

אתה יכול לחפש גם פונטו ספייס עם גיר רציף.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

אוקיי אז ככה,

התסכלתי קצת ביד 2 וראיתי כמה פונטו גרנדה שנראות אחלה, שמורות שנתון 06-07 והמחיר הוא עד 30000.

נשמע לכם טוב?

 

ושוב אם יש הצעות למכוניות אחרות אני אשמח לשמוע.

פורסם

תשקול גם לבדוק את הפיאט פנדה, יש גם גרסה אוטומטית לפי מיטב זכרוני

 

נהגתי על ידנית והיא חסכונית בטירוף

 

בסכום הנ"ל אתה יכול למצוא בקלות שנתון 2007 ואולי גם קצת יותר

 

בהצלחה

פורסם

אם אני קצת מותח את התקציב ל34-36 אלף אפשרי לקנות פולו מודל 06-07..

 

למישהו יש ניסיון או יודע לספר לי קצת מעבר על הרכב?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...