Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

השלט רחוק שבעבר פתח יפה את שער החנייה החשמלי התחיל לגסוס. הוא פותח את השער, אבל בעוד שפעם הייתי יכול לפתוח את השער ממרחק כמה עשרות מטרים, היום אני ממש צריך לצאת מהרכב ולקרב את השלט כמה ס"מ מחיישן השער בכדי לפתוח אותו.

 

החלפת סוללה לא הועילה.

 

חשבתי לרכוש שלט חלופי שאחד האתרים כגון DEALEXTREME.COM

 

אני מצרף תמונה של השלט המדובר - שימו לב שהוא מקודד. איך אני מוצא שלט אחר התואם לתדרי השידור ולקידוד?

 

תודה מראש

img081.jpg

פורסם

אם זה שלט של חברות כמו עופר שערים וכד', אין לך ברירה אלא לשכפל אצלם את השלט. 130 ש"ח.

אם לא, יש לא מעט מקומות שישכפלו לך שלט. עניין של סביבות 50 ש"ח.

לדעתי לפני כן תנסה עם חומר ניקוי מגעים להסיר את כל החלודה סביב הקפיצים של הסוללה, יכול להיות

שזה יעזור.

פורסם

זה שלט של חברת SEAV האיטלקית.

ייתכן 310 מגהרץ.

 

בכל חנות שמשכפלים שלטים יש מד תדר, כך אתה יכול לדעת בוודאות.

 

כל שלט לומד בתדר המתאים יעשה את העבודה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ממליץ לך לנסות לכייל את תדר השידור לפני שאתה מספיד את השלט.

 

וודא שהסוללה תקינה ושהמגעים אכן נקיים ויוצרים מגע תקין.

כשהשלט מפורק נסה לסובב מעט מאד את הבורג הקובע קיבול (נדמה לי, אולי זה דווקא סליל) בלוח השלט. הוא מסומן C7 כך שמהשם אני בכל זאת חושב שזה קבל משתנה.

בכל ניסיון סיבוב הפעל את השלט. הגדל בהדרגה את המרחק מהשער ותופתע שברוב המקרים זה כל מה שנדרש כדי שהגוסס ישיל שנים ויבריא. הסיבוב יכול להיות גם ימינה וגם שמאלה, מה שפועל עבורך.

אופיינית המרחק האפשרי יגדל בהדרגה עד שתעבור מכסימום מסוים והוא יתחיל לרדת. זה הזמן לסובב בכוון הפוך, למצוא את המכסימום ולנוח על זרי הדפנה.

 

תצטרך מברג שטוח זעיר, ועדיף מחומר פלסטי, אף כי אני מסתדר היטב גם עם מברג מתכתי. בשעת הדחק גם חוד של סכין יכול לתפקד על תקן מברג.

 

חוזר ומדגיש שהזזת הבורג הפנימי הקטן צריכה להעשות בצעדים זעירים.

 

אשמח אם תחזור לעדכן.

 

יוסי

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
ממליץ לך לנסות לכייל את תדר השידור לפני שאתה מספיד את השלט.

 

וודא שהסוללה תקינה ושהמגעים אכן נקיים ויוצרים מגע תקין.

כשהשלט מפורק נסה לסובב מעט מאד את הבורג הקובע קיבול (נדמה לי, אולי זה דווקא סליל) בלוח השלט. הוא מסומן C7 כך שמהשם אני בכל זאת חושב שזה קבל משתנה.

בכל ניסיון סיבוב הפעל את השלט. הגדל בהדרגה את המרחק מהשער ותופתע שברוב המקרים זה כל מה שנדרש כדי שהגוסס ישיל שנים ויבריא. הסיבוב יכול להיות גם ימינה וגם שמאלה, מה שפועל עבורך.

אופיינית המרחק האפשרי יגדל בהדרגה עד שתעבור מכסימום מסוים והוא יתחיל לרדת. זה הזמן לסובב בכוון הפוך, למצוא את המכסימום ולנוח על זרי הדפנה.

 

תצטרך מברג שטוח זעיר, ועדיף מחומר פלסטי, אף כי אני מסתדר היטב גם עם מברג מתכתי. בשעת הדחק גם חוד של סכין יכול לתפקד על תקן מברג.

 

חוזר ומדגיש שהזזת הבורג הפנימי הקטן צריכה להעשות בצעדים זעירים.

 

אשמח אם תחזור לעדכן.

 

יוסי

 

לא יאמן אבל זה פשוט עבד.

 

אגב, הייתי צריך לסובב את הבורג הרבה (כמה סיבובים)

 

מקווה שהתיקון יחזיק מעמד...

 

תודה רבה!

×
×
  • תוכן חדש...