Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

 

מתלבטת לגבי מכשיר להכנת סודה בבית- סודה סטרים, סודה קלאב או כל מכשיר אחר.

 

כמה עולה? כמה עולים בלוני הגז?

 

והאם זה באמת משתלם על מנת לא לסחוב בקבוקי סודה מהסופר?

 

תודה

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

חישוב פשוט:

 

המכשיר עצמו עולה 350 וכול מיכל שמספיק ל-60 ליטר עולה 50 שקל שזה 80 אגורות לליטר. שישיית סודה ליטר וחצי עולה עולה 14 שקל שזה יוצא שקל וחצי לליטר.

 

זאת אומרת בחישוב מהיר אחרי צריכת 486 ליטר, את תכסי את מחיר המכשיר עצמו. כמה זמן זה יקח לך והאם זה שווה לך, זה כבר שיקול שלך.

 

אני אישית צורך ליטר וחצי בערך ב-3 ימים, שזה חצי ליטר ביום. זאת אומרת שיקח לי 972 יום שזה קצת יותר משנתיים וחצי על מנת שזה יתחיל להיות משתלם...

פורסם

יש לי סודה קלאב בבית הכי פשוט נדמה לי.

אין לי שמץ כמה עלה(יש מצב אפילו בחינם באיזה מבצע) ואנחנו צורכים כ-5 ליטר בשבוע.

ממש נוח,ממש טעים(אפשר לווסת את כמות הגזים בניגוד לבקבוק שקונים ולפעמים יש גזים ולפעמים קצת פחות).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ומה עם העובדה שרביעיות של סודה צריך לסחוב מהסופר?

 

באמת, איך זה שסודה באה ברביעיות אבל מים בשישיות? :roll:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ולסודה בבית יש יתרון שאפשר לגזז ברמות שונות

חיסרון שזה תופס מקום על השיש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אנחנו קיבלנו מכשיר כזה בחינם במבצע שקר כלשהו, ולפני זה היינו שותים מעט סודה.

 

מאז אנחנו גומעים יותר מבקבוק ביום, במיוחד כשחם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

כמי שהשתמש תקופה ארוכה במכשיר כזה, אני חייב לציין שלמרות כל המעלות שלו. המשקאות לא היו לי טעימים כמו אלה שהייתי קונה בבקבוקים.

כשחקרתי בנושא, הסתבר שזה בגלל ממתיק בשם אספרטיים שנמצא בבקבוקי התמציות.

כשחקרתי עוד קצת, הסתבר שממש לא בריא לצרוך אותו בכמויות שהייתי שותה. לבסוף המכשיר ננטש לאנחות באחד מהארונות.

פורסם

מישהוא הכריח אותך להוסיף תמצית?

 

מה רע בסודה נקי, מקסימום טפטוף/פלח לימון בכוס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...