Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נדבר מספרית:

בירידה או האטה, ללא קרוז קונטרול, ובלי גז בכלל, הצריכה הרגעית אמורה להיות פחות מ1/100.

הממוצעת, אחרי 10 ק"מ, לא אמורה לזוז ביותר מחצי יחידה באותה דקה. גם בירידה, גם ברמזור, וגם בקיק דאון.

פורסם

יש הבדל בין צריכה רגעית לממוצעת.

להגיע לתוצאה של 14 ק"מ/ ליטר, צריך לנסוע בכביש מישורי לחלוטין ולאורך ק"מ רבים.

בשום מצב מונדאו/ מאזדה 6 לא תציג נתון של מעל ל- 10 ק"מ/ ליטר בממוצע.

אני רוצה לראות במו עיני את אלו שטוענים לצריכה של 12 ק"מ/ ליטר ברכב כזה.

פורסם
יש הבדל בין צריכה רגעית לממוצעת.

להגיע לתוצאה של 14 ק"מ/ ליטר, צריך לנסוע בכביש מישורי לחלוטין ולאורך ק"מ רבים.

בשום מצב מונדאו/ מאזדה 6 לא תציג נתון של מעל ל- 10 ק"מ/ ליטר בממוצע.

אני רוצה לראות במו עיני את אלו שטוענים לצריכה של 12 ק"מ/ ליטר ברכב כזה.

כמו שכבר נאמר, זו אכן צריכה רגעית של קטע כביש באורך מסויים ללא שינויים של האטות והאצות, קטע כזה יכול להיות באורך כמה קילומטרים, או כמה מאות קילומטרים, בממוצע הצריכה שלי היא 10.6/10.9L למאה ק"מ, 70% עירוני, בנסיעה לאילת במהירות קבועה של 90 קמ"ש אני יכול להוריד את הנתון הזה לכיוון ה-9L למאה ואף פחות, אבל זה לא נתון למרכז העצבים שלי ושל משפחתי לנסוע 90 כל הדרך לאילת, כך שאני לא חושב שאני יגיעה לנתון כזה, אבל תאורטי זה בהחלט אפשרי.

פורסם

^

אתה עם סובארו, יש רכבים בסגמנט שהם חסכוניים יותר.

 

אני מדבר על צריכה בפועל של קרוב ל 1:13 (יותר מ1:12 באופן עקבי למספר מכלים) כאשר רוב הנסיעות הן בינעירוניות. כמובן שכדי להגיע לכביש בינעירוני עוברים בעיר ויש רמזורים ועומסים מדי פעם. וכן לא מעט עליות.

הרכב הוא קסנטיה 2.0 עם בקרת שיוט, שעברה את גיל המצוות על הכביש.

 

בנסיעה נטו בתנאים אופטימליים במישור אני מאמין שאפשר עוד לשפר את הנתון הזה.

פורסם

רשמתי את זה כמה פעמים בפורום.

לנצ'יה תמה 1992 נפח 2000 טורבו: ביום יום ליטר ל-6-6.5 קילומטר. בנסיעה רגועה לאילת התוצאה הייתה ליטר ל-14 קילומטר.

1:14 ברכב שנת 2006 בעל אותו נפח נשמע לי נמוך מדי לנסיעה בין עירונית, אין לי ספק שניתן להוציא תוצאה יותר טובה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

טוב אז כמה דברים:

 

קודם כל היה לי את הרכב המדובר לכן אני מדבר מנסיון...

המחשב של הרכב מודד את הצריכה הממוצעת בצורה לא נכונה.

תעשה איפוס מחשב צריכת דלק לפני שאתה נוסע לנסיעה רגוע ואז תתחיל למדוד משם.

למחשב דרך לוקח בערך 400-500 ק"מ עד שהוא מתייצב על צריכה ממוצעת, במידה ואת הק"מ האלה אתה תעשה בנסיעה רגועה בינעירונית אז המחשב ינעל על צריכה ממוצעת של 1-8/9 ואז יתייצב באזור הזה.

אחרי שהמחשב מתייצב על צריכה ממוצעת גם אם תתחיל לנהוג יותר אגרסיבי אז יקח לו הרבה יותר זמן לשנות את ממוצע הצריכה.

מנסיון טוב עם הרכב הזה, הצריכה הממוצעת היא בערך 1-8,9.

הרכב הוא רכב מעולה ומאוד נוח, היגוי מצויין, יושב מצויין על הכביש רק הצריכת דלק קצת כבדה.

 

בהצלחה.

פורסם

זה מה שעשיתי איפסתי את המחשב בתחילת הנסיעה

ואת המחשב לאט לאט הוריד את הצריכה ל-6.8 ליטר ל-100 ק״מ

ברגע שאתה מכבה את המנוע ומניע שוב אז זה מראה לך צריכת דלק ממוצעת

ובקושי המדידה משתנה לכן צריך שוב לאפס.

אני לא מאמין שהרכב עושה 1-10 בין עירוני ועוד נסיעה רגועה

ושני אנשים ברכב ללא ציוד.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

×
×
  • תוכן חדש...