Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4871 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לאחר שהשבתי את ה206 xs, החלטתי לעבור למשהו "קצת" יותר רציני.

מחפש להנות מהרכב מבחינת נהיגה.

לא מעניין אותי צריכת דלק.

שהעלויות אחזקה לא יהיה בשמיים.

אני את שלי אמרתי תתפרעו... :twisted:

תודה רבה לעוזרים :)

פורסם
אז לאחר שהשבתי את ה206 xs, החלטתי לעבור למשהו "קצת" יותר רציני.

מחפש להנות מהרכב מבחינת נהיגה.

לא מעניין אותי צריכת דלק.

שהעלויות אחזקה לא יהיה בשמיים.

אני את שלי אמרתי תתפרעו... :twisted:

תודה רבה לעוזרים :)

 

קליאו ספורט דור שני מתאימה בול. התקציב קצת לחוץ, אבל היא כנראה הכי הרבה "הנאה" לשקל שתמצא במחירים האלה.

מגאן 265

פורסם

קליאו ספורט,בהחלט,אפשר גם דור ראשון,כך שישאר לך עודף ליישור קו וכו.

או לחלופין GTI-6 לדעתי יותר נעימה ביום יום,אבל לך תמצא אחת.

Porsche 944 turbo

פורסם

תודה על התשובות.

את האמת לא כל כך בא לי קליאו.

תאמת שחיפשתי gti6 ולא מצאתי אחת למכירה.

איזה עוד רכבים נכנסים בתקציב הזה?

פורסם
אתה יכול לכוון אותנו קצת יותר?

למה gti כן וקליאו לא?

אין לי בעיקרון בעיה אם שום רכב, פשוט העיצוב של הקליאו לא הכי יפה.

בגלל זה ביקשתי משהו אחר.

תודה

פורסם

חפש לעצמך גולף VR6 - קיימות משנת 1994 עד 1998, מנוע 2.8 - יש לך כאן כתבה עם השוואה

פוטנציאל שיפורים מטורף לגמרי - מה שרק תרצה כמעט (יש בארץ כמה עם 600 כ"ס, אני ראיתי 2)

מצא אחת ידנית, שפר את מערכת הקירור של המנוע ויש לך רכב מהיר שטס כמו למבורגיני דיאבלו

 

סירטון שמצאתי -

, הרבה מבני דודנו קנו אותה בתור משומשת והפכו אותה למפלצות, חפש ביוטויב ותיראה

קובי

:-)

פורסם
חפש לעצמך גולף VR6 - קיימות משנת 1994 עד 1998, מנוע 2.8 - יש לך כאן כתבה עם השוואה

פוטנציאל שיפורים מטורף לגמרי - מה שרק תרצה כמעט (יש בארץ כמה עם 600 כ"ס, אני ראיתי 2)

מצא אחת ידנית, שפר את מערכת הקירור של המנוע ויש לך רכב מהיר שטס כמו למבורגיני דיאבלו

 

סירטון שמצאתי -

, הרבה מבני דודנו קנו אותה בתור משומשת והפכו אותה למפלצות, חפש ביוטויב ותיראה

 

פותח השרשור כתב שהוא מחפש רכב בעל אחזקה לא בשמיים,עם הנאה מנהיגה (אני מניח שבתור בעלים של 206 XS אשר חלק ניכר מהפאן שבה הוא השלדה הספורטיבית)הגולף מהדורות הנ''ל MK3 ו MK4 היא בעלת יכולות שלדה נמוכות מאוד.

מנוע ה2800 השוכן בVR6 איננו זול לאחזקה,מציאת אקזמפלר כזה שאיננו חרוש ועמוס קמובינות גם הוא נמוך עד בלתי אפשרי,פוטנציאל השיפורים במנוע אטמוספרי מסוג זה נמוך מדי,מומלץ אם ברצונו של הקונה לשפר בעתיד - לרכוש רכב מוגדש מלכתחילה.

במידה וכל מה שמעניין את הקונה הוא קו ישר ,דווקא איביזה 20VT תהיה אלטרנטיבה ראויה יותר,היא קלה בהרבה מהגולף המדוברת ובעלת פוטנציאל גבוהה בהרבה.

פורסם

אלפא 146 ti, אלפא 156 שמורה ישנה.

 

מה סגנון הנהיגה? מה ספורטיבי בעיניך?

 

פרט ונוכל לסייע יותר :-)

 

ערוכה: תקציב הרכישה לדגמים שציינתי נמוך בהרבה מהתקציב שלך, זו כדי שיהיה לך תקציב שיפור ותיקונים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
פותח השרשור כתב שהוא מחפש רכב בעל אחזקה לא בשמיים,עם הנאה מנהיגה (אני מניח שבתור בעלים של 206 XS אשר חלק ניכר מהפאן שבה הוא השלדה הספורטיבית)הגולף מהדורות הנ''ל MK3 ו MK4 היא בעלת יכולות שלדה נמוכות מאוד.

מנוע ה2800 השוכן בVR6 איננו זול לאחזקה,מציאת אקזמפלר כזה שאיננו חרוש ועמוס קמובינות גם הוא נמוך עד בלתי אפשרי,פוטנציאל השיפורים במנוע אטמוספרי מסוג זה נמוך מדי,מומלץ אם ברצונו של הקונה לשפר בעתיד - לרכוש רכב מוגדש מלכתחילה.

במידה וכל מה שמעניין את הקונה הוא קו ישר ,דווקא איביזה 20VT תהיה אלטרנטיבה ראויה יותר,היא קלה בהרבה מהגולף המדוברת ובעלת פוטנציאל גבוהה בהרבה.

 

בתור בעלים לשעבר של אחת כזו משנת 98 האחזקה לא בשמיים. (כמובן לא במוסכי החברה!!!)

ויש כאלה עדיין שמוחזקות טוב (יד 2-3 ) שאפשר למצוא.

גיר ידני חובה - ואז אין לך את הבעייה של האוטומט.

 

טיפול חובה ראשוני - שמירה על מערכת קירור טובה שזו נקודת התורפה של הרכב. אם אתה מבצע ישור קו כאן אז אין לך בעייה.

טורבו - ממה שראיתי רוב כלי הרכב הללו כבר שודרגו לגדישה ואתה יכול למצוא רכב "מוכן" ובמחיר טוב.

סידרה MK4 לא ממליץ כיוון שהיא הגיעה עם הנעה 4X4 ויקרה מאד.

 

כל החישנים והדברים שבארץ שוחטים - יש ב EBAY במחירים מצחיקים לעומת ישראל.

 

לגבי איביזה - לא מכיר את הדגם הספציפי ולכן איני יכול לחוות דעה עליו.

קובי

:-)

פורסם

משיטוט קליל ביד2 מצאתי אחת יד 3 ידנית מחיפה ויש אחת מתל אביב אבל יד 7

ויש אחת שנת 98 (שנתון אחרון) יד 5 ידנית

 

אפשר למצוא אם רוצים את הדגם הזה.

 

SEAT יש גם ממה שראיתי

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...