Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמוליק תראה! לפני שאתה מגיב תחשוב!

א. לפי דעתי מדובר בג'יגולי VAZ 2101 או 21011. הרכב הנ"ל נדיר מאוד ולפי דעתי נוסעות בארץ אולי 2-3.

ב. מה זה עניינך מה הוא רוצה להביא. הוא שאל את דעתך?

הבחור שאל לגבי יבוא, יש לך תשובה תן לו! ביקורת תשאיר לעצמך.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם
שמוליק תראה! לפני שאתה מגיב תחשוב!

א. לפי דעתי מדובר בג'יגולי VAZ 2101 או 21011. הרכב הנ"ל נדיר מאוד ולפי דעתי נוסעות בארץ אולי 2-3.

ב. מה זה עניינך מה הוא רוצה להביא. הוא שאל את דעתך?

הבחור שאל לגבי יבוא, יש לך תשובה תן לו! ביקורת תשאיר לעצמך.

 

גיא אתה צודק, מדובר על vaz2101 אני אדבר איתך כמו שכתבת אחרי 9 בשבוע הבא. השבוע אני אדבר איתו (סבא) ואם העניין סגור תצפה לטלפון :cool:

החיים הם כמו....

פורסם
שמוליק תראה! לפני שאתה מגיב תחשוב!

א. לפי דעתי מדובר בג'יגולי VAZ 2101 או 21011. הרכב הנ"ל נדיר מאוד ולפי דעתי נוסעות בארץ אולי 2-3.

ב. מה זה עניינך מה הוא רוצה להביא. הוא שאל את דעתך?

הבחור שאל לגבי יבוא, יש לך תשובה תן לו! ביקורת תשאיר לעצמך.

 

לחשוב זו מילה לא מפוענחת לחלק מהאנשים כאן.

דעה מאוזנת, מקצועית ונכונה תמיד צריכה גם להציג את החסרונות.

אם הב'נאדם רוצה לייבא לאדה מחו"ל, צריך ליידע אותו אודות "העלות/תועלת".

תשאל את עצמך למה אף אחד לא ייבא עד-כה לאדה, טאטא, פלונז', דלתא (ואולי אפילו סקודה) --> בסטאטוס אספנות?.

התשובה כל כך מובנת....

בפועל, כשהוא יגלה את העלויות והבירוקרטייה אז אני בטוח שגם ב-2013 לא נראה כאן שום לאדה 70' נוסעת בכביש!!!.

מי שרצה לתקוע ראש באדמה, ולהתעלם מהנתונים, שיבושם לו.

פורסם

שמוליק - זה היופי באספנות.

 

אחד מחפש את הקורבט או מרצדס SL

והשני נוסע בכרמל 1963 שהפסיקו את הייצור שלה אחרי 150 עותקים בגלל התנהגות הכביש הזוועתית שלה.

 

לי למשל יש וולוו 244 משנת 1979 שהייחוד שלה הוא שהיא מרמת הגימור הנמוכה ביותר שהיתה - בדיוק הגירסא שאף אחד לא חשב לשמר...( כשהיא היתה חדשה אפילו הגה כח ומזגן לא היו - עכשיו כבר יש :) )

 

יש הרבה מאד מכוניות שהסיבה היחידה שהן שרדו היא קשר רגשי של הבעלים אליהן ו/או לדגם ללא קשר לערכו האספני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...