Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדובר הוא ברכב סיטרואן C4 פיקאסו מודל 2008 עם 140000 ק"מ מנוע 2000 בנזין.

 

בטיפול לשנה וחודשיים הרכב היה עם 95 אלף ק"מ היו רעידות בהחלפות ההילוכים, הרכב היה במוסך הוחלף מחליף מצמד + קלאצ .

הרכב היה באחריות למרות זאת הקלאצ חוייב בסך של 2000 ש"ח.

לצערנו הבעייה חזרה עכשיו.

 

האם זה סביר שכל כך מהר קלאצ הלך ?

מה לגביי העניין שבמסגרת האחריות נגבו כ2000 ש"ח האם זה דבר שכלול באחריות או שלא ?

 

 

אשמח לקבל תגובות גם מאנשים שיש להם רכב זהה.

 

תודה

פורסם
הרכב תוקן הלאצ הוחלף , לאחר ויכוח ( לא קולני )ניתנו לנו 30 אחז הנחה .

ד"א מחיר קלאצ כזה עם עבודה הוא 4000 ש"ח.

 

קשה להבין את החברה האלה, המצמד בגיר רובוטי נשלט ע"י היחידה הרובוטית ואין לנהג שום יכולת להשפיע על הבלאי שלו.

לכן אינני מבין מדוע התיקון הוא על חשבון הלקוח.

כל הכבוד לך שהתעקשת בענין , 30% הנחה זה גם משהו.

פורסם
קשה להבין את החברה האלה, המצמד בגיר רובוטי נשלט ע"י היחידה הרובוטית ואין לנהג שום יכולת להשפיע על הבלאי שלו.

לכן אינני מבין מדוע התיקון הוא על חשבון הלקוח.

כל הכבוד לך שהתעקשת בענין , 30% הנחה זה גם משהו.

עזוב את זה בשנת האחריות הם החליפו גם כן את הקלאצ בעלות של 1200 ₪ ועשו לנו טובה.

אני בטוח שהקלאצ הוחלף באחריות רק שאנחנו שילמנו להם .

×
×
  • תוכן חדש...