Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נכנסתי במהירות גבוהה מידי להשתלבות בצומת מכביש עירוני לכביש בינעירוני שצריך לתת זכות קדימה ולהשתלב,

לא שמתי לב ונכנסתי עם הגלגל השמאלי על האי תנועה, האוטו עלה עם הגלגל השמאלי על הקצה של האי תנועה וירד ממנו.

זה קרה במהירות גבוהה, הרכב הוא יונדאי גטס.

 

עצרתי בצד וראיתי שבצמיג השמאלי הג'אנט/טסה קיבל מכה והתעקם מעט בפינות, גם נכנס טיפה פנימה.

אחרי זה הלכתי למלא אוויר בגלגלים ליתר בטחון,

 

עכשיו במהירות גבוהה יחסית ההגה רועד וזז טיפה מצד לצד, אמנם גם לפני הוא היה קצת ככה אבל עכשיו זה מורגש יותר.

במוסך אמרו לי שהג'אנט התעקם וצריך להחליף לחדש (הציעו לי 100 ש"ח על ג'אנט+הרכבה, נראה לי מוגזם) ובגלל שהג'אנט התעקם ההגה רועד. הוא טען שאין נזק מלבד הג'אנט.

 

מה דעתכם?

כמה אמור לעלות ג'אנט/טסה פשוט ליונדאי גטס? (שנת 2006)

האם יכול להיות שהנזק מסתכם רק בג'נאט? זאת הייתה מכה חזקה וכעת האוטו מרגיש פחות יציב ויש רעידות בהגה כמו שציינתי.

אם גם תוכלו להגיד לי את המחירים המוערכים של התרחישים האפשריים זה מאוד יעזור, תודה.

פורסם
היום נכנסתי במהירות גבוהה מידי להשתלבות בצומת מכביש עירוני לכביש בינעירוני שצריך לתת זכות קדימה ולהשתלב,

לא שמתי לב ונכנסתי עם הגלגל השמאלי על האי תנועה, האוטו עלה עם הגלגל השמאלי על הקצה של האי תנועה וירד ממנו.

זה קרה במהירות גבוהה, הרכב הוא יונדאי גטס.

 

עצרתי בצד וראיתי שבצמיג השמאלי הג'אנט/טסה קיבל מכה והתעקם מעט בפינות, גם נכנס טיפה פנימה.

אחרי זה הלכתי למלא אוויר בגלגלים ליתר בטחון,

 

עכשיו במהירות גבוהה יחסית ההגה רועד וזז טיפה מצד לצד, אמנם גם לפני הוא היה קצת ככה אבל עכשיו זה מורגש יותר.

במוסך אמרו לי שהג'אנט התעקם וצריך להחליף לחדש (הציעו לי 100 ש"ח על ג'אנט+הרכבה, נראה לי מוגזם) ובגלל שהג'אנט התעקם ההגה רועד. הוא טען שאין נזק מלבד הג'אנט.

 

מה דעתכם?

כמה אמור לעלות ג'אנט/טסה פשוט ליונדאי גטס? (שנת 2006)

האם יכול להיות שהנזק מסתכם רק בג'נאט? זאת הייתה מכה חזקה וכעת האוטו מרגיש פחות יציב ויש רעידות בהגה כמו שציינתי.

אם גם תוכלו להגיד לי את המחירים המוערכים של התרחישים האפשריים זה מאוד יעזור, תודה.

 

 

זה לא יקר , אני שילמתי 150 על משומש עם עבודה

פורסם

הג'אנט אכן התעקם לך ואם זה גאנט ברזל פשוט אז הגיוני פי כמה.

אין מנוס מהחלפת ג'אנט לחדש, בינתיים החלף את הגלגל עם הספייר ואל תנהג עוד מטר עם הגלגל הפגום.

 

הרעידות של ההגה הן לרוב בגלל הפגיעה בגלגל שיצא מאיזונו או שהתעקם קליל.

100 שקל לחישוק זה סביר מאוד , בייחוד שעם הרכבה. מה שכן אני יכול להציע , לך לפירוקיה ותבקש מהם גלגל של גטס מאחת המכוניות, לא יעלה לך יותר מהסכום שהציעו לך - אני לדוגמא רכשתי ב50 ש"ח גלגל שהיה ספייר בתא מטען.

 

מה הנזקים? זה יכול לגרום נזק לציריה, משולשים, בוקסות ואף הערסל מנוע (תושבת שמחזיקה את המשולשים של שני הגלגלים). כמובן שזה רק אפשרות ולא מחייב כמובן - הכל תלוי במכה שחטף הגלגל.

 

תתחיל בהחלפת גלגל ותראה האם הרעידות נפסקות.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
היום נכנסתי במהירות גבוהה מידי להשתלבות בצומת מכביש עירוני לכביש בינעירוני שצריך לתת זכות קדימה ולהשתלב,

לא שמתי לב ונכנסתי עם הגלגל השמאלי על האי תנועה, האוטו עלה עם הגלגל השמאלי על הקצה של האי תנועה וירד ממנו.

זה קרה במהירות גבוהה, הרכב הוא יונדאי גטס.

 

עצרתי בצד וראיתי שבצמיג השמאלי הג'אנט/טסה קיבל מכה והתעקם מעט בפינות, גם נכנס טיפה פנימה.

אחרי זה הלכתי למלא אוויר בגלגלים ליתר בטחון,

 

עכשיו במהירות גבוהה יחסית ההגה רועד וזז טיפה מצד לצד, אמנם גם לפני הוא היה קצת ככה אבל עכשיו זה מורגש יותר.

במוסך אמרו לי שהג'אנט התעקם וצריך להחליף לחדש (הציעו לי 100 ש"ח על ג'אנט+הרכבה, נראה לי מוגזם) ובגלל שהג'אנט התעקם ההגה רועד. הוא טען שאין נזק מלבד הג'אנט.

 

מה דעתכם?

כמה אמור לעלות ג'אנט/טסה פשוט ליונדאי גטס? (שנת 2006)

האם יכול להיות שהנזק מסתכם רק בג'נאט? זאת הייתה מכה חזקה וכעת האוטו מרגיש פחות יציב ויש רעידות בהגה כמו שציינתי.

אם גם תוכלו להגיד לי את המחירים המוערכים של התרחישים האפשריים זה מאוד יעזור, תודה.

 

שלום וברכה,

לאחר מכה כזו רצוי ללכת למכון פרונט לבדוק את הכיוון ולבדוק אם נפגעו חלקי פרונט. כמו כן כדאי לבצע איזון לגלגל ויש פנצ'ריות שמתקנות ג'אנטים (תלוי בחומרת המצב). לאחר כל אלה יפסיקו הרעידות והנסיעה תחזור להיות נוחה ובטוחה.

×
×
  • תוכן חדש...