Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי מתאם OBD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

התחלתי להתעניין במתאם OBD לרכב בשביל לבצע סריקה למחשב הרכב. ראיתי שיש מתאמים שונים ובמחירים שונים.

אני מעוניין בכזה שניתן לתחבר אליו דרך הטלפון (אנדרואיד).

אני צריך הכוונה בנושא מה בדיוק צריך בשביל זה וגם אם אפשר למוצרים שכבר התנסתם איתם.

יש לי שברולט ספארק 2011.

 

תודה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אתה יכול לקנות ב 12 דולר

מתאם ELM 327 שיש לחצי מחברי הפורום כאן.

 

זה סורק תקלות OBD די פרימיטיבי.

 

הוא מאפשר לקרוא תקלות מנוע בלבד, לאפס נורת תקלה ולראות נתונים של חיישני מנוע בזמן אמת וערכי תיקון תערובת.

 

 

יותר מזה אי אפשר לעשות איתו כלום.

 

הוא לא "מדבר" עם מערכות אחרות, כמו ABS, כריות אוויר וכו.

 

אבל במחיר שהוא עולה, זה צעצוע נחמד שמאפשר להבין קצת יותר, איך מערכת ניהול מנוע פועלת.

 

 

פורסם

תודה.

תגיד מה ההבדל בינו לבין אחד בדיוק כזה שעולה יותר ממאה דולר?

פשוט מחברים אותו למחשב הרכב וזה ומתחיל לעבוד?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

עשויות לצוץ לעתים בעיות תאימות. כשניסיתי להתחבר באמצעותו למחשב של פולקסווגן בורה הוא לא הצליח לתקשר, אע"פ שהגדרתי בתוכנה את פרוטוקול התקשורת המתאים (ISO 9141-2).

להגנתו ייאמר שגם סורק תקלות מקצועי אוניברסלי של מוסך כשל בניסיון ההתקשרות עם מחשב הרכב, ורק בדיקה באמצעות סורק אחר עברה בהצלחה.

בסה"כ עבור המחיר המבוקש מדובר בצעצוע נחמד שמאפשר לבצע דיאגנוסטיקה ראשונית וגם לנטר את פעולת החיישנים השונים.

כשבדקתי אותו על אלפא רומיאו ופיאט הוא תפקד ללא דופי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בכל רכב החל משנת 2000-2001 +/- יש שקע דיאגנוסטיקה 16 פין בתקן OBD,

 

השקע נראה כמו בתמונה, ממוקם בתא נוסעים ברדיוס חצי מטר מעמוד ההגה. לפעמים ליד תיבת פיוזים, לפעמים מתחת למאפרה, בטוח שתמצא אותו בקלות.

 

צריך להוריד אפליקציה לטלפון נייד:

 

OBD Сar Doctor

Torque

ויש עוד כמה.

 

Torque נחשבת מוצלחת יותר, גירסה חוקית עולה 20 ומשהו שקל. יש גירסה מוגבלת בחינם וכמובן אופציות לא חוקיות.

 

 

אתה מחבר את המתאם לשקע דיאגנוסטיקה, פותח סוויץ' ומסנכרן אותו ב BT עם הסלולרי.

הוא אמור לבחור אוטומטית את הפרוטוקול המתאים.

 

זהו.

 

משם אתה תסתדר.

 

 

אבל, לאחר שתשחק עם זה שבוע, המתאם יהיה זרוק בתא הכפפות.

 

לאחד שלא עובד בתחום אין מה לעשות עם הסורק הזה על בסיס קבוע, שלא לדבר על סורק מתקדם ומקצועי יותר.

1.jpg

 

 

פורסם

בשביל סכום כזה זה די שווה מידי פעם לבדוק את הרכב כשצריך.

תודה רבה על היעוץ.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קטן,

קיבלתי היום את המתאם, התחברתי אליו באמצעות התוכנה Torque בטלפון. עשיתי בדיקה של חיישנים וזה מצא שיש חיישן לא תקין

היה כתוב סנסור 4 (באנגלית 8) ). מה זה יכול להיות?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אם עבדת עם ה TORQUE אז הוא צריך לתת לך קוד תקלה בצורה של P ומיספרים. אני גם עובד עם זה הרבה זמן.

האות P תתקבל רק אם מדובר בתקלה ב-POWERTRAIN. יש גם קודי תקלה שקשורים לרכיבים אחרים ובהתאם לכך האות שלהם שונה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

הנה מה שלא היה תקין בבדיקת ECU:

 

MID:$31 TID:$33

- EGR Monitor Bank 1

Max: 0.003L Min: 4.177L

Test result value: 13.104L

FAIL

 

--------------------------------

 

 

MID:$90 TID:$99

-

Max: -24,269ms Min: 4,160ms

Test result value: -26,224ms

FAIL

 

אודה לכם אם תסבירו לי מה זה אומר?

זה היה כמובן אחרי נסיעה של כעשר דקות בכביש בינעירוני.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

×
×
  • תוכן חדש...