Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר ממש לא יודע מה לעשות בקשר לג'נטים והאם בכלל כדאי להחליף

קראתי הרבה פוסטים פה בקשר לג'נטים ובהרבה מהתגובות ראיתי שאם מחליפים ג'נט זה ברבה מקרים עלול לפגוע ברכב

כאשר הבעיות עלולות להיות בהיגוי או ברעידות של האוטו.

אני קונה רכב חדש מהסוכנות. בסוכנות יש מבחר של גלגלי מגנזיום עם סמל של הרכב, אך ממה שהבנתי הגלגלים הללו לא מקוריים ולא יוצרו במפעל הרכב.

כאשר ההמלצה למגנזיום זה רק כאשר הוא מגיע כך כבר מהאוניה.

 

אז האם כדאי לרדת מכל סיפור הג'נטים הללו? אני מעדיף לוותר על הגנט אם יש סיכוי שמשהו בחוויות הנהיגה תתקלקל. בטח שלא ברכב חדש ולא בא לי לעשות סתם נזקים.

אשמח לייעוץ ממי שמבין כדי ליישב את הסוגיה

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
אני כבר ממש לא יודע מה לעשות בקשר לג'נטים והאם בכלל כדאי להחליף

קראתי הרבה פוסטים פה בקשר לג'נטים ובהרבה מהתגובות ראיתי שאם מחליפים ג'נט זה ברבה מקרים עלול לפגוע ברכב

כאשר הבעיות עלולות להיות בהיגוי או ברעידות של האוטו.

אני קונה רכב חדש מהסוכנות. בסוכנות יש מבחר של גלגלי מגנזיום עם סמל של הרכב, אך ממה שהבנתי הגלגלים הללו לא מקוריים ולא יוצרו במפעל הרכב.

כאשר ההמלצה למגנזיום זה רק כאשר הוא מגיע כך כבר מהאוניה.

 

אז האם כדאי לרדת מכל סיפור הג'נטים הללו? אני מעדיף לוותר על הגנט אם יש סיכוי שמשהו בחוויות הנהיגה תתקלקל. בטח שלא ברכב חדש ולא בא לי לעשות סתם נזקים.

אשמח לייעוץ ממי שמבין כדי ליישב את הסוגיה

 

שלום וברכה

ג'אנט מגנזיום בהשוואה לג'אנט ברזל בדרך כלל קל יותר במשקלו ולכן יש שיפור בנסיעה יותר קלה ונוחה.

ג'אנט מגנזיום סיני לא יגרום לך לרעידות אם האיזון וההרכבה נעשו כהלכה. לא זה אמור להיות השיקול.

אתה יכול גם לקבל הצעה על ג'אנט מגנזיום שהוא לא סיני כגון הבורבט, מיצור גרמני, איכותי. הכל שאלה של תקציב.

נשמח לעזור

פורסם

אתה לא חושב שאם היו נתונים מוכחים שג'נטים יצוקים עדיפים במשהו היצרניות (העלומות ברובן) לא היו מסתירות אותם ויוצאות בפרסומים ?

יצרניות הרכב מספיק מקצועיות בשבילך ? חוץ מרכבים שרוב מחירם הוא עבור רושם ,מעל ומעבר לפונקציונליות,- מי שם ג'נטים "קלים" ( ברובם הם לא) כסטנדרט ?

מצד שני על סיביק 89 שחורה ,אם עוד לא לקחו עליה 3000 ש"ח במגרטות,הם נראים טוב.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה יכול להיות רגוע. רוב הג'אנטים שמוכרים היום מיוצרים בסין, אפילו חלק מאלה שמגיעים כמקוריים עם הרכב. כל עוד זה במידה שהיצרן מתיר והרכיבו את זה כמו שצריך אין שום בעיה. קשה להאמין שיגרם לך נזק בגלל זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...