Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכבים אחרים שדומים ל- Polo GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

כרגע יש לי Polo 1.4 DSG trendline אטמוספרי 85 כ"ס, ואני מאוד מרוצה. הדבר היחיד שחסר לי ממש זו תאוצה מהירה.

אז התחלתי לאחרונה להתעניין ב- Polo GTI.

 

לפני שאני רץ הייתי רוצה לשמוע אולי על רכבים אחרים שאתם מכירים ברמה של Polo GTI.

וגם חוות דעת ממי שיש לו כבר Polo GTI.

 

תודה רבה.

 

אופי השימוש הצפוי ברכב:

נסיעות יום-יומיות למרחק של 20 ק"מ לעבודה, 10 ק"מ לבילויים, ופעם בכמה חודשים נסיעות ארוכות של 100 ק"מ.

חניה בתל אביב - ככל שהרכב קטן יותר, יש לו יותר יתרון.

טרמפים - אני נוהג לקחת איתי אנשים לעיתים קרובות, ולכן סופר-מיני 5 דלתות תהיה יותר פרקטית בשבילי.

רוב הנסיעה תהיה רגילה ורגועה למעט האצות (עד המהירות המותרת) שם אני רוצה להפציץ, ובשביל זה אני רוצה מנוע טורבו חזק.

תקציב עד 200,000 שקל.

פורסם

לא הבנתי את הדרישות. מה שאתה מחפש זה רכב קטן, שמאיץ מהר עד 90 קמ"ש (ברור...), ויש בו מקום ל4 אנשים?

אתה לא צריך 200K בשביל זה. תמצא איזה קופרה יד 2 היא תתאים לצרכים שלך. זו דעתי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

200K זה לא הסגמנט של פולו. זה יותר הסגמנט של גולף GTI.

בתור בעלים של פולו GTI אני יכול לומר האוטו בעל הרבה כוח (הכל יחסית כמובן) ותאוצה חזקה.

מבחינת נהיגה, הספקתי להבין (לא להתנסות) שהרכב שלי הוא מהחלשים ביותר בז'אנר.

מבחינת אמינות, לפחות אצלי המצב פאקאקט. 15K ק"מ +\- ו 7-8 מילויי שמן מלאים!!!

מבחינת צריכת דלק דווקא דיי חסכוני. בשנה הראשונה נסעתי רק בעיר, לא מעט בפקקים, אני לוחץ בלי להתבייש והצריכה עומדת של 9 ק"מ לליטר בערך.

בחודש האחרון יצא לי לנסוע פעמיים בשבוע לב"ש והרכב עומד על 13 ק"מ לליטר. בהחלט נתונים מדהימים לרכב ספורט.

רוב הרכבים האחרים בסגמנט יהיו חלשים יותר אך מהנים יותר לנהיגה. בסגמנט התקציב שלך תוכל למצוא לא מעט דברים חזקים יותר וגם מהנים לנהיגה.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...