Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

פירקתי את חוטי ההצתה ובשלושה מתוך ארבעת בתי הפלאג הייתה כמות נכבדה של שמן, הפלאג ממש היה טבול כולו בשמן.

לפי קריאה של ת'רדים ישנים הבנתי שיש צורך להחליף מכסה שסתומים כיוון שלא קיים אטם מכסה שסתומים בנפרד. אפשר לקבל הערכה לעלות החלפה?

 

שאלה נוספת-הערכת עלות להחלפת קויל+חוטי הצתה שמפשלים בזמן האחרון. האם כדאי להתעסק עם תחליפי או עדיף לשלם מעט יותר ולקנות מקורי.

 

תודה

אלון

פורסם

עדיף שתכתוב את קוד הדגם של המנוע שלך זה יעזור להבין באיזה מנוע מדובר בדיוק.

אם אני לא טועה ברכב שלך זה לא כל כך פשוט מכיוון שאין מכסה שסתומים אלה בית גל הזיזים הינו מכלול אחד.

צריך לפרק את רצועת התזמון שלך ברכב (יש 2) ורק לאחר מכן לבצע את התיקון של הנזילה. זוהי בעיה מוכרת בדגמים אלו.

כך שאם המחיר שידרש ממך לשלם יהיה מעט גבוה אל תתפלא.

דרך צלחה.

פורסם

מדובר במנוע1.4 בנזין 16V עם 75 כ"ס. בדקתי-הפלאגים מחוזקים כראוי-האם יש צורך בהחלפת מכסה השסתומים? אם כן מהו טווח המחירים לתיקון? יש טעם לחפש חלק מפירוק? נכתב כי יש לבצע פירוק טיימינג-יש טעם כבר להחליף את הרצועות? מה עלולה להיות הפגיעה במידה והחלק לא יוחלף ורק אוסיף שמן מפעם לפעם?

 

תודה

אלון

  • ספונסר פורום
פורסם

המנוע אצלך מדגם AHW .

במנוע הזה לא קיים אטם למכסה השסתומים אלא מדובר בחומר אטימה נוזלי מיוחד

שיש למרוח אותו על שטחי האלומיניום לאחר הפירוק והניקוי .

הנזק שנגרם כפי שאתה רואה הוא לחוטי ההצתה וגם תהיה בעיה של זליגת שמן לחלל השריפה

בעת פרוק מצתים .

אני ממליץ מאד לתקן את הנזילה כי חוטי הצתה איכותיים עולים כ 400 שח וחבל עליהם .

חוטים חליפיים אל תתקין בשום אופן ,הם אמנם זולים אבל איכותם גרועה ביותר ובמהרה אתה

תצטרך להחליף אותם שנית .

אם תרצה אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה מקצועית ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

היי רון תודה על התגובה,

פירקתי את החוטוים וראיתי שגם הקויל דפוק- יציאה אחת סדוקה וביציאה אחרת יש קורוזיה וגם הקויל יוחלף כעת.

לגבי הערכת עלויות: כתבת שחוטים עולים 400 ש"ח. מה לגבי עלות קויל (שווה לשים משומש/תחליפי או ללכת ישר על המקורי?). וכן עלות תיקון מכסה השסתומים.

 

תודה

מראש

אלון

  • ספונסר פורום
פורסם

גם במקרה של סליל ההצתה קיימים בשוק הרבה חליפיים סיניים באיכות ירודה

ביותר שאותם תמצא באיזור ה350-450 שח לפני מעמ .

סליל איכותי של חברת ברו או בוש עולה כ 750 שח לפני מעמ ואני ממליץ לך להשתמש

רק באחד כזה .

התקלות שיוצרים סלילים באיכות גרועה הם רבות וכוללות נזק לחיישנים אחרים ,אל תחסוך בזה .

לגבי איטום המכסה העליון ,אני צריך לראות את הרכב ולהעריך במקום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

תודה,

קיבלתי הצעות לרכישת חוטים מקוריים ב755 ש"ח לחדשים ו450 למשומשים מקוריים. האם המחיר סביר? האם יש חברות מוכרות ואיכותיות לחוטי הצתה תחליפיים במחיר שציינת?

 

תודה

אלון

פורסם

אין גם מכסה שסתומים שם זה בית הקמשפטים .

צריך לפרק טימינג ולהרים את הקמשפטים לאטום עם חומר אטימה מקורי בלבד הוא בצבע ירוק זרחני .

החומר אטימה מאוד יקר סביב ה 700 שח ליפני מעמ

×
×
  • תוכן חדש...