Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קצת באיחור אבל תודה.

לא תשובות מוחצות אבל עזר.

אגב, מישהו שקנה/מכר גולף לאחרונה יכול לתת רשמים האם האוטו נמכר מחירון או שהמוכרים ביד2 מנותקים מהמציאות?

פורסם

אני מוכר בערך פעם בשנתיים גולף חדשה, אז אני יכול לתת לך אינדיקציה - אבל היא מלפני שנתיים ;-)

בעקרון, לגולף יש יחסית ביקוש. אם אני תמיד מכרתי אחוזים בודדים מתחת למחירון (לרכב חדש קשה לקבל מחירון, משום שבפער קטן יחסית רוכשים חדש מהניילון), אז אני מניח שגם רכבים משומשים נמכרים כך (או במחירון) אם הם במצב טוב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אבל הוא גרוטאה,חלש,רועש,מחוספס,בקיצור,מהמאה הקודמת,והוא היה צריך להישאר שם לפני שנים רבות.

בכל זאת - למי ש"לא ממהר" (כמו שכבר נאמר - "לסופרמרקט וחזרה") - אין אמין ממנו גם בהשוואה למנועים אחרים שלא בקונצרן.

רק לטפל לפי הוראות יצרן (נכון לכל רכב/מנוע) - והוא יאריך ימים.

מבחינת ביצועים - עדיף כמובן כ"א מהמנועים המוגדשים שצויינו קודם.

alfa 156 2.5.

פורסם
איזה השלכות בדיוק? אתה רוצה לספר לי על איזה רכב כזה שלך שהלך בו מגדש?

בתור מי שהחזיק גם וגם, הבעיה היחידה שידוע לי עליה, היא בגירי ה- DSG7 הראשונים, שממילא לא רלבנטים ל- 140.

 

למנועי 1.4 בעלי מגדש על ומגדש טורבו אכן יש בעיות אמינות ושי צדק, חפש בפורום זה ובגוגל ומצא עדויות על מנועים שנפחו נשמתם בקילומטרזים בתוליים והוחלפו באחריות יצרן. זה שלך לא היו בעיות אמינות לא משנה את התמונה כי אכן מדובר בדפוס לא אחיד והבעיות מתרחשות בחלק מהדגמים.

 

״בעיה״ שמתרחשת בכל סוגי המנועים הנ״ל היא רעידות בזמן עמידה, אבל כאן תקן אותי אם אני טועה כי ייתכן שגם תקלה זו מתרחשת רק בחלק מהדגמים.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...