Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכבים שונים לגמרי ה 1.6 רכב טוב עם המנוע הישן והאטמוספרי,

1.4TSI רכב עם טורבו שהוא חסכני בדלק וגם חזק יותר, זה התחליף למנוע 2000 150HP.

פורסם

האם מדובר על 1.4 140 כ"ס או 122?

אם מדובר על 140 - מוצדק מאוד.

אם מדובר על 122 - מוצדק פחות; גם הגיר שם שונה אם אינני טועה (DSG7 לעומת DSG6 ב- 140).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לעניין המנוע גרידא, גם אם מדובר ב- 122 כ"ס, עדיין הוא חזק בפער ניכר לעומת ה- 1.6 האטמוספיירי, 8 שסתומים.

נתון התאוצה והמומנט שלו הרבה יותר מוצלח.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
ה1600 מנוע עתיק ממאה קודמת.

לך על ה1.4,ולא משנה אם זה 122 סוסים או 140 או 160.

 

זה בהחלט משנה אם זה 122 או 140/160.

 

כמובן שהביצועים אינם הולכים לאיבוד והספק גבוה יותר מעיד על ביצועים תואמים.

יחד עם זאת, מנועי ה 140/160 הם בעלי זוג מגדשים ויש לה זה השלכות על עלויות תחזוקה/אמינות.

 

מן הצד השני, ה 1600 מנוע פשוט (וותיק), אמין אבל אינו בר תחרות למוגדשים המודרנים בהיבטי ביצועים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם אתה הולך על ה 1.6 אז רק 1.6 FSI ולא הרגיל שהוא מנוע בטכנולוגיה של 25 שנה אחורה.

 

כמובן ש 1.4 TSI עדיף מכל הבחינות.

פורסם

לא מסכים עם פסילה גורפת.

 

לא יודע מה הדרישות של השואל. לא כל מה שנכון לך, נכון לאחר.

לכל דבר יש מחיר.

כן, ה FSI סוחב טוב יותר. וה TSI עולה על שניהם.

אבל אם זה מכונית לנהג שרוצה רק גולף אבל נוסע איתו לסופרמרקט ובחזרה...?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
האם מדובר על 1.4 140 כ"ס או 122?

אם מדובר על 140 - מוצדק מאוד.

אם מדובר על 122 - מוצדק פחות; גם הגיר שם שונה אם אינני טועה (DSG7 לעומת DSG6 ב- 140).

 

בר בכל הגולפים DSG 7, רק ב GTI-DSG6.

פורסם
בר בכל הגולפים DSG 7, רק ב GTI-DSG6.

 

אתה כמובן טועה. מעבר לעובדה שגם בדיזלים יש DSG6, הרי שגם ה- 140 כ"ס הגיע עם DSG6.

גירי DSG7 יש ב- 105, 122, 160, וגם בחלק מה- 1.6 האחרונים אם אינני טועה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

יחד עם זאת, מנועי ה 140/160 הם בעלי זוג מגדשים ויש לה זה השלכות על עלויות תחזוקה/אמינות.

 

איזה השלכות בדיוק? אתה רוצה לספר לי על איזה רכב כזה שלך שהלך בו מגדש?

בתור מי שהחזיק גם וגם, הבעיה היחידה שידוע לי עליה, היא בגירי ה- DSG7 הראשונים, שממילא לא רלבנטים ל- 140.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני לא באמת יודע ולא מכיר אישית מישהו עם מנוע כזה.

 

אז בהיבט הזה אני באמת לא בסדר. מצטער.

 

יחד עם זאת, לפחות אגדות יש יותר עליהם מאשר על הסבתא העייפה. וכן, המתכון של יותר טכנולוגיה חדשה+יותר עומס+יותר חלקים מכנים ואלקטרונים, הסתברותית מייצר יותר סיכוי לעייפות/תקלות/בלאי=עלויות. אבל זה כמובן לא בטוח נכון ספציפית למנוע זה, אשר איני מכיר.

 

האם יש לך הוכחה כי מנועים אלו אמינים/עמידים וזולים לאחזקה יותר מהותיק?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

קשה לתת תשובה מדוייקת, משום שה- 140 קיים בארץ רק מ- 2007, וה- 160 מ- 2009 אם אינני טועה.

אני מכיר את ההסטוריה של הרכב שהיה שלי בין 2007-2009, והוא ממשיך לסחוב באון. לגבי האחרים אינני יודע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כפי ששי ציין, מנוע 1.6 הוא אומנם עצל ועתיק במונחי עולם הרכב, אבל אמין מאוד ומאריך ימים.

אבל הוא גרוטאה,חלש,רועש,מחוספס,בקיצור,מהמאה הקודמת,והוא היה צריך להישאר שם לפני שנים רבות.

×
×
  • תוכן חדש...